Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2003, 17:55
WolterB
WolterB is offline
ik heb sinds gisteren WinAmp3 geïnstalleerd (enkel omdat deze corneramp ondersteunt), maar elke keer nadat ik mezelf heb afgemeld en ik WA3 weer start begin ik met alle standaardinstellingen.
Kan je dit ook veranderen zodat als ik WA3 weer start hij gewoon laadt emt mijn eigen instellingen en skins?

als hierover al een topic is, gelieve deze te sluiten
Advertentie
Oud 25-07-2003, 19:31
Kaboon
Kaboon is offline
Kan ik heel kort over zijn: "Known Bug" (bekend probleem).

Citaat:
Preferences don't save
Known Bug. Kinda
First, if you enter anything into a text-box press enter after you do.
After you change preferences wait a while before you shutdown.
After you shutdown wait a while before you start up again.
Also, make sure studio.xnf (in the Winamp3 directory) is NOT set to read-only (Right Click > Properties).
Also, remove (uninstall - reinstall or delete the wac) Internationalization support. That breaks almost everything.
If none of that works, it is still a bug.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:33
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kaboon schreef op 25-07-2003 @ 20:31:
Kan ik heel kort over zijn: "Known Bug" (bekend probleem).
aah, dan zal ik m maar zonder internationalization support installeren

tnx
Oud 25-07-2003, 21:07
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Winamp 3 is gaar. Het gaf mij soms foutmeldingen waardoor het gewoon niet opstartte, en de andere keer deed ie het gewoon wel.

Anyway, WA2 is prima, start sneller op, en bevat minder overbodige zooi. WA3 heeft wel coolere skins enzo.
Oud 26-07-2003, 00:04
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
$@nd?r $@l@m@nd?r schreef op 25-07-2003 @ 22:07:
Winamp 3 is gaar. Het gaf mij soms foutmeldingen waardoor het gewoon niet opstartte, en de andere keer deed ie het gewoon wel.

Anyway, WA2 is prima, start sneller op, en bevat minder overbodige zooi. WA3 heeft wel coolere skins enzo.
ik weet dit wel ja, ik heb WA3 enkel om de skinmogelijkheden geinstalleerd zodat deze beter en netter op mn desktop staat
Oud 26-07-2003, 00:24
Kaboon
Kaboon is offline
Ben ik blij dat ik de skin mogelijkheden van Winamp3 in Winamp2 kan benutten....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 08:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kaboon schreef op 26-07-2003 @ 01:24:
Ben ik blij dat ik de skin mogelijkheden van Winamp3 in Winamp2 kan benutten....

hoe krijg jij daar bijvoorbeeld corneramp draaiende?
ik heb een paar uur naar documentatie gezocht hierover, maar heb niets kunnen vinden
zou jij t dan mss uit willen leggen?
Oud 26-07-2003, 10:27
Kaboon
Kaboon is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-07-2003 @ 09:53:
hoe krijg jij daar bijvoorbeeld corneramp draaiende?
ik heb een paar uur naar documentatie gezocht hierover, maar heb niets kunnen vinden
zou jij t dan mss uit willen leggen?
Heb op het moment alleen MMD3 draaien (wat ook erg gaaf is trouwens)... Het is een experimentele plug-in die door Nullsoft zelf ontwikkeld word (Winamp5). De meeste skins schijnen trouwens al wel compatible te zijn, heb dat alleen niet getest. Meer zeg ik niet (=mag ik niet zeggen).
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 10:53
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Kaboon schreef op 26-07-2003 @ 11:27:
Heb op het moment alleen MMD3 draaien (wat ook erg gaaf is trouwens)... Het is een experimentele plug-in die door Nullsoft zelf ontwikkeld word (Winamp5). De meeste skins schijnen trouwens al wel compatible te zijn, heb dat alleen niet getest. Meer zeg ik niet (=mag ik niet zeggen).
Hmpf. Niet eerlijk.
Reageren

Regels voor berichten