Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 14:09
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik ben sinds vandaag gestopt met seroxat, maar ga weer beginnen zodra mijn angsten terugkeren....ontopic:
wat ik me afvroeg, zelf ben ik helemaal niet gevoelig of paranormaal begaafd ofzo...maar ik vroeg me af of iemand weet wat de invloed van anti-depressiva op dit soort dingen is.
-Neemt het de prikkels weg bij 'overgevoelige' personen die dingen aanvoelen enz.?
-Nemen dingen als aura's kunnen zien e.d af?
-Neemt telepathie erdoor af?
-Neemt fantasierijk denken erdoor af?
-Neemt contact krijgen met je gidsen erdoor af?

Dat soort dingen dus, daar ben ik wel benieuwd naar want daar zijn die dingen natuurlijk nog nooit echt op getest, heeft iemand hier ervaringen mee, wat denk je erover?

Zou het kwaad kunnen om met pillen onder regressietherapie of een andere alternatieve therapiesoort te gaan of wordt het dan heel moeilijk omdat je dan een deel van jezelf 'onderdrukt'?
Ziet iemand een verandering in het aura van iemand die antidepressiva slikt? Is het slecht voor je? Wat is jullie mening?

Ik wist niet zeker of dit thuishoorde op psychologie of op mystiek, als het op mystiek thuishoort dan zet het maar daar neer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 14:19
pessimistje
pessimistje is offline
met mijn medicijnen kan ik niet meer uitbarsten en ben in minder gevoelig op dingen, de medicijnen hebben positief effect, maar helemaal top voel ik me er niet door!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:26
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 04-09-2003 @ 15:09:
Ik ben sinds vandaag gestopt met seroxat, maar ga weer beginnen zodra mijn angsten terugkeren....ontopic:
wat ik me afvroeg, zelf ben ik helemaal niet gevoelig of paranormaal begaafd ofzo...maar ik vroeg me af of iemand weet wat de invloed van anti-depressiva op dit soort dingen is.
-Neemt het de prikkels weg bij 'overgevoelige' personen die dingen aanvoelen enz.?
-Nemen dingen als aura's kunnen zien e.d af?
-Neemt telepathie erdoor af?
-Neemt fantasierijk denken erdoor af?
-Neemt contact krijgen met je gidsen erdoor af?
Mag ik je erop duiden dat telepathie, aura's, gidsen e.d. nooit officieel bewezen dingen zijn, en dus erg erg goed in verband gebracht kunnen worden met een te hoog "fantasie"-gehalte.

En geloof me, ik zeg dit niet zomaar, zeker gezien een aantal ervaringen (overigens niet met medicijnen)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:40
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Nouja ok, misschien zijn die dingen niet bewezen, maar ik geloof er zelf wel in. Ik doe dan ook vooral een beroep op de mensen die erin geloven.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 04-09-2003 @ 15:40:
Nouja ok, misschien zijn die dingen niet bewezen, maar ik geloof er zelf wel in. Ik doe dan ook vooral een beroep op de mensen die erin geloven.
ik geloof er in. Ik heb zelfs bewijs voor mezelf, maar ik zeg alleen maar dat een stonede knaap misschien wel denkt dat ie kan vliegen zonder vliegtuig. Oftewel fantasie over iets wat echt kan.

Daarbij zou het kunnen dat het niet eens bestaat, maargoed dat is een geloofskwestie, wilde je alleen objectief antwoord geven en je er even op attenderen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:00
Slashy
Slashy is offline
mijn fantasie is (voor zover ik weet) niet afgenomen of veranderd door anti-depressiva. Met die paranormale dingen kan ik je niet helpen, daar geloof ik niet in.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:14
MrOizo
MrOizo is offline
Wat ik merk is dat ik zoveel emotioneel en lichaamlijk minder gevoelig ben.
Reageren

Regels voor berichten