![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt mensen uit dit topic een pm sturen...
of idd aan een patientenvereniging vragen. In het bejaardentehuis kom je trouwens ook heel veel vormen van reumatiek tegen... vooral artrose. Daar valt ook een hoop over te vragen. |
![]() |
||
Citaat:
Dan kun je geen mensen van hier interviewen nee. En die zijn sowieso niet vaak boven de dertig. Als het je niet uitmaakt of je ze wel of niet kent, dan zou ik als ik jou was toch een poging wagen op CG, er zijn zat mensen met chronisch zieke ouders/familie etc. Of zoek op een willekeurig patienten-forum, van wat voor ziekte dan ook. Anders, misschien iemand onder je buren die chronisch ziek is? Iemand op je sportvereniging? Zoiets?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ontopic: Een patientenvereniging klinkt als een goede oplossing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik het plaatselijk bejaardenhuis ga overvallen. @Roos; ik heb die man al 4 jaar niet meer gezien. Bovendien is het moeilijk direct met hem in contact te komen en kan hij zijn patienten ook niet zomaar bellen, voor mij.
Laatst gewijzigd op 18-12-2004 om 19:33. |
![]() |
||
Citaat:
GReetz Tim
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Enquete voor profielwerkstuk Tiersie | 17 | 19-11-2009 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dilemma IVF en abortus ***ailá*** | 106 | 20-05-2008 21:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Psychologie |
Xenotransplantatie: Zou je een orgaan van een varken accepteren? (en waarom wel/niet) Yab-Yum | 49 | 16-10-2005 07:21 | |
Psychologie |
Ik zweer het je, ik hallucineer niet! Eend | 96 | 23-02-2005 16:10 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 |