Advertentie | |
|
![]() |
|
goedgoed..
![]() uhm..idd eerst getekend (potlood, jaja)..daarna zwart omlijnd.. en dan: hier komt de fout:ingescand.. dan wordt hij zoiezo al lelijker. (in ieder geval bij mij ![]() ![]() Over de armen ...die zullen idd niet goed getekend zijn, mij leken ze redelijk ![]() ![]() ![]() achja.. je kunt idd heel veel problemen maken, maar volgens mij is het algemene plaatje wel duidelijk.... ![]() voor de rest, natuurlijk bedankt...
|
rechts is de eerste ingescande versie.. en links heb ik geprobeerd de meeste oneffenheden weg te werken..wat dus niet helemaal gelukt is.
![]()
|
Wat dacht je ervan om het met photoshop ofzo te gaan digitaliseren.
Zo moesten wij dat op school doen. ![]() Hoewel ik er nog steeds geen fuck van snap. ![]()
|
kweet niet wat ik ervan moet denken. Je hebt inderdaad je eigen stijl. Maar jouw stijl is niet de mijne om het zo maar te zeggen.
enne maar als t eeeven kan niet allleeen maar het zelfde over foute vingers, of net verkeerde armen/benen, grote wenkbrauwen, etc... (..ik schijn het zelf wel erg goed te weten? ) als je dat wist, waarom heb je er nix aan veranderd dan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
de versie waar je niks aan gedaan hebt is leuk!
![]() Ze kijkt alleen niet helemaal recht vooruit vind ik. Maar met inkleuren in paint maak je iets niet bepaald mooier, ook omdat je zwart hebt gebruikt om het haar etc. in te kleuren terwijl het potlood niet zwart is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
onwerkelijk is op zich prima, zonder onwerkelijkheid geen kunst en bepaalde onwerkelijke dingen die iemand gebruikt bepalen idd mede die persoons individuele stijl maar zoiets als die armen is niet onwerkelijk , das gewoon onduidelijk, als de helft van de mensen die je het laat zien niet zien dat het armen zijn zou je er mischien toch es iets aan moeten doen ipv het dood knuffelen als 'stijl-element'
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() (even voor de duidelijkheid, soms ben je zo bezig met bepaalde dingen aan te passen, dat je fouten niet meer ziet, gewoon omdat je er zelf zo van overtuigd bent dat het ARMEN ZIJn ('het zijn ar-men!! ![]()
|
De armen zijn kut, maar dat wist je. Maar ik zie dat je het 'handen-probleem' ontwijkt. Handen zijn moeilijk te tekenen, maar dat wil niet zeggen dat je ze zomaar achterwege kunt laten. Ik weet dat je handen hebt getekend, maar het ontbreekt ze aan detail (vingers, etc.).
Verder is de tekst die erbij staat grammaticaal incorrect (just hiding will do) Verder aardige tekening, ik vind de stijl helemaal niet zo slecht. |
![]() |
|
![]() |
Op zich wel strakke stijl. Ik ga niet over de armen beginnen (dat weet je nu wel), maar de wenkbrauwen. Ze zijn niet te dik of zo, maar laat ze de volgende keer hoger beginnen (of los van de neus) want nu lijkt het of de neus en de wenkbrauwen samen (heet dat een brauwneus?) bovenop het gezicht geplakt zijn. Ook zou ik de wenkbrauwen meer naar buiten hebben laten lopen, want nu komen ze maar halverwege de ogen en dat komt heel weinig voor. Verder is ie echt strak, zeker de benen
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]substantial negativity artmaster | 63 | 06-07-2003 08:35 | |
ARTistiek |
Avril Lavigne(tekening) Bluesummers | 33 | 04-05-2003 10:06 | |
ARTistiek |
[anime/p-shop] meesterwerk 2002 Ce-El-Wan | 39 | 04-01-2003 23:22 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Algemene schoolzaken |
Stelling: Muziek+teken leraren zijn het aardigst angely | 49 | 06-12-2001 13:59 |