Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 21:01
Magrip
Magrip is offline

bekritiseeeer! gaat uw gang

maar als t eeeven kan niet allleeen maar het zelfde over foute vingers, of net verkeerde armen/benen, grote wenkbrauwen, etc... (..ik schijn het zelf wel erg goed te weten? )
Oud 24-07-2003, 21:05
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Vind hem opzich kei grappig!! Vind alleen de kleur niet echt mooi, ook niet hoe hij is ingekleurd, de tekening zelf vind ik leuk!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:18
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
wel aardig , alleen die armen zijn niet erg duidelijk, moest 2 keer kijken voor ik begreep wat je bedoelde
Oud 24-07-2003, 21:34
Mononoke
Mononoke is offline
Haha, het leek net of ze geamputeerde
armen had.
Maar volgens mij gaat ze me doden.
Dat vind ik dan wel minder.
Oud 24-07-2003, 21:34
GRRR
GRRR is offline
armen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:39
Bobby James
Bobby James is offline
ik vind dat je gewoon laat zien dat je een eigen aparte stijl hebt, prima
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:57
funest
funest is offline
leuke stijl
maar jammer van armen, heel jammer
en hoe heb je em gemaakt? want et ziet er heel korrelig en lullig uit

volges mij heb je orgineel met potlood gedaan, laat die eens zien dan
en deze is volges mij nog niet af(links kraag is wel zwarte lijn, niet mooi maar goed, de rest niet)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 06:24
Verwijderd
Eerste indruk: Armen? Waar? Is deze tekening niet af?

Tweede indruk: Ah, daar zijn ze. Behoorlijk vaag en lelijk...

Derde indruk: En wat houdt ze vast?

Overigens spreekt die tekenstijl me niet aan
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 08:11
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
N00dles schreef op 25-07-2003 @ 07:24:
Eerste indruk: Armen? Waar? Is deze tekening niet af?

Tweede indruk: Ah, daar zijn ze. Behoorlijk vaag en lelijk...

Derde indruk: En wat houdt ze vast?

Overigens spreekt die tekenstijl me niet aan
Wijnig aan toe te voegen.
En ben idd benieuwd wat het hele idee erachter is,en wat ze vast houdt.
Oud 25-07-2003, 08:42
Magrip
Magrip is offline
goedgoed..

uhm..idd eerst getekend (potlood, jaja)..daarna zwart omlijnd.. en dan: hier komt de fout:ingescand.. dan wordt hij zoiezo al lelijker. (in ieder geval bij mij ) Uhm..dan probeer ik met paint (iets anders heb ik niet) te redden wat er te redden valt, en ziehier..dan krijg je dus dit. maargoed, wat jullie niet opvrolijkt en mij wel, is dat hij leuker origineel (dus niet computer bewerkt) is.

Over de armen ...die zullen idd niet goed getekend zijn, mij leken ze redelijk (das altijd zo, he). het zou de bedoeling moeten zijn dat ze vooruitstaken , zodat je dus maar een gedeelte ziet. Ze steekt haar armen dus naar voor (maar niet helemaal, anders zou je nog minder arm zien ), en houdt dan in haar handen een soort supersonisch pistooltje, wat...dus..aangezien jullie reacties vast ook weer verkeerd (hoezo verkeerd..ik vind t wel leuk..maar daar gaat het vast niet om ) weergegeven is.

achja.. je kunt idd heel veel problemen maken, maar volgens mij is het algemene plaatje wel duidelijk....

voor de rest, natuurlijk bedankt...
Oud 25-07-2003, 08:51
Magrip
Magrip is offline
rechts is de eerste ingescande versie.. en links heb ik geprobeerd de meeste oneffenheden weg te werken..wat dus niet helemaal gelukt is. als ik mijn tekening (dan nog scherp) opsla, krijg ik opeens allemaal 'kruimels' en onscherper beeld..maargoed, ligt dat aan paint of doe ik iets fout?

Oud 25-07-2003, 09:05
dark_poetry
dark_poetry is offline
Wat dacht je ervan om het met photoshop ofzo te gaan digitaliseren.
Zo moesten wij dat op school doen.
Hoewel ik er nog steeds geen fuck van snap.
Oud 25-07-2003, 10:15
Magrip
Magrip is offline
hahah..
ja..uhm..dat zou ik ooit idd eens moeten doen, maarja..
1. photoshop krijgen
2. oefeneneoefenenoefenen
3. zucht

Oud 25-07-2003, 10:22
klikorat
klikorat is offline
kweet niet wat ik ervan moet denken. Je hebt inderdaad je eigen stijl. Maar jouw stijl is niet de mijne om het zo maar te zeggen.

enne
maar als t eeeven kan niet allleeen maar het zelfde over foute vingers, of net verkeerde armen/benen, grote wenkbrauwen, etc... (..ik schijn het zelf wel erg goed te weten? )

als je dat wist, waarom heb je er nix aan veranderd dan?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:21
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
klikorat schreef op 25-07-2003 @ 11:22:
kweet niet wat ik ervan moet denken. Je hebt inderdaad je eigen stijl. Maar jouw stijl is niet de mijne om het zo maar te zeggen.

enne

Ik vind niet dat ze daar wat aan moet verranderen wat dat hoord gewoon bij haar tekenstijl. Ik vind ook niet dat dat anders moet ofzo, het is niet werkelijk maar dat hoeft toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:07
mleen
mleen is offline
de versie waar je niks aan gedaan hebt is leuk! Hier zie je ook de armen beter
Ze kijkt alleen niet helemaal recht vooruit vind ik.

Maar met inkleuren in paint maak je iets niet bepaald mooier, ook omdat je zwart hebt gebruikt om het haar etc. in te kleuren terwijl het potlood niet zwart is..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:28
erwtje
erwtje is offline
kvind um wel erg leuk! alleen zag ik die armen en pistool ook nie goed (totdat mensen zeiden dat dat armen waren en totdat jij zei dat het en pistool was) maar verder vind ik um wel fun!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:21
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Mief schreef op 25-07-2003 @ 09:51:
rechts is de eerste ingescande versie.. en links heb ik geprobeerd de meeste oneffenheden weg te werken..wat dus niet helemaal gelukt is. als ik mijn tekening (dan nog scherp) opsla, krijg ik opeens allemaal 'kruimels' en onscherper beeld..maargoed, ligt dat aan paint of doe ik iets fout?

[afbeelding]
dat komt omdat je er dan een jpeg-bestand van maakt.. dan wordt hij oppeens veel waziger en worden de kleuren ook raarder. heb ik ontdekt.. ik weet verder niet waarom dat zo is ofzo
Oud 25-07-2003, 21:53
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
ik vind die stijl wel dope eigenlijk, alleen zonde van die arme, die verpesten het... dacht eerst dat ze haar armen op haar rug had en een vaag soort gat in haar lichaam
Oud 26-07-2003, 02:07
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Citaat:
Evelientjuh schreef op 25-07-2003 @ 11:21:
Ik vind niet dat ze daar wat aan moet verranderen wat dat hoord gewoon bij haar tekenstijl. Ik vind ook niet dat dat anders moet ofzo, het is niet werkelijk maar dat hoeft toch ook niet?
er is een verschil tussen niet werkelijk, en niet duidelijk
onwerkelijk is op zich prima, zonder onwerkelijkheid geen kunst
en bepaalde onwerkelijke dingen die iemand gebruikt
bepalen idd mede die persoons individuele stijl
maar zoiets als die armen is niet onwerkelijk , das gewoon onduidelijk, als de helft van de mensen die je het laat zien niet zien dat het armen zijn zou je er mischien toch es iets aan moeten doen ipv het dood knuffelen als 'stijl-element'
Oud 26-07-2003, 08:13
Magrip
Magrip is offline
Citaat:
klikorat schreef op 25-07-2003 @ 11:22:

enne

achja, op zich heb ik zelf geen problemen met de vingers (duh, zijn nauwelijks te zien.. ), of met de wenkbrauwen,..de armen zijn achteraf gezien idd niet goed, maar ik was al lang blij dat het (voor mijn idee) IETs was ..en ik heb dit er ook vooral bij gezet omdat dit meestal fout is aan mijn tekeningen, en ik het dus wel al verwachte. dan kun je zeggen, waarom heb je dr nix aan gedaan, maar ik vond het op zich wel redelijk zo , vandaar dus.
Oud 26-07-2003, 08:20
Magrip
Magrip is offline
Citaat:
Nebuchadnezzar schreef op 26-07-2003 @ 03:07:
er is een verschil tussen niet werkelijk, en niet duidelijk
onwerkelijk is op zich prima, zonder onwerkelijkheid geen kunst
en bepaalde onwerkelijke dingen die iemand gebruikt
bepalen idd mede die persoons individuele stijl
maar zoiets als die armen is niet onwerkelijk , das gewoon onduidelijk, als de helft van de mensen die je het laat zien niet zien dat het armen zijn zou je er mischien toch es iets aan moeten doen ipv het dood knuffelen als 'stijl-element'
ik vind idd dat de armen ook niet goed zijn, nadat 2 mensen het meldden, was het voor mij ook wel duidelijk verder denk ik niet dat LELijke of foute armen mijn stijl bepalen, en die armen als stijlelement worden gezien, lijkt me nogal sterk; volgens mij is er bijna geen reactie geweest die niet de onperfectheid van de armen heeft benadrukt. Dat ik er dus wat aan zou moeten doen is duidelijk. VOOR mij in ieder geval wel ...

(even voor de duidelijkheid, soms ben je zo bezig met bepaalde dingen aan te passen, dat je fouten niet meer ziet, gewoon omdat je er zelf zo van overtuigd bent dat het ARMEN ZIJn ('het zijn ar-men!! ), dat je niet nadenkt over dat de rare streepjes die jij met zoveel goede bedoelingen hebt neergezet, eigenlijk in de verste verte niet meer op armen lijken...)
Oud 26-07-2003, 08:44
ch ii l
ch ii l is offline
De armen zijn kut, maar dat wist je. Maar ik zie dat je het 'handen-probleem' ontwijkt. Handen zijn moeilijk te tekenen, maar dat wil niet zeggen dat je ze zomaar achterwege kunt laten. Ik weet dat je handen hebt getekend, maar het ontbreekt ze aan detail (vingers, etc.).

Verder is de tekst die erbij staat grammaticaal incorrect (just hiding will do)

Verder aardige tekening, ik vind de stijl helemaal niet zo slecht.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 09:02
tomtie
tomtie is offline
Op zich wel strakke stijl. Ik ga niet over de armen beginnen (dat weet je nu wel), maar de wenkbrauwen. Ze zijn niet te dik of zo, maar laat ze de volgende keer hoger beginnen (of los van de neus) want nu lijkt het of de neus en de wenkbrauwen samen (heet dat een brauwneus?) bovenop het gezicht geplakt zijn. Ook zou ik de wenkbrauwen meer naar buiten hebben laten lopen, want nu komen ze maar halverwege de ogen en dat komt heel weinig voor. Verder is ie echt strak, zeker de benen
Oud 26-07-2003, 09:11
qwertyuiop
qwertyuiop is offline
Het is ook niet echt nodig om haar in te kleuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2003, 10:28
Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
ch ii l schreef op 26-07-2003 @ 09:44:
De armen zijn kut, maar dat wist je. Maar ik zie dat je het 'handen-probleem' ontwijkt. Handen zijn moeilijk te tekenen, maar dat wil niet zeggen dat je ze zomaar achterwege kunt laten. Ik weet dat je handen hebt getekend, maar het ontbreekt ze aan detail (vingers, etc.).

Verder is de tekst die erbij staat grammaticaal incorrect (just hiding will do)

Verder aardige tekening, ik vind de stijl helemaal niet zo slecht.
Ik ben het hier wel mee eens. Jammer van de armen, maar toch leuke tekenstijl.
Oud 26-07-2003, 16:51
Magrip
Magrip is offline
okej,

hier heb ik echt f*cking veel aangehad!!
soms is het niet leuk om kritiek (zoveeel ) te krijgen, maar hier heb ik tenminste wat aan.
bedankt.
Reageren

Regels voor berichten