Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 18:51
mercurius
mercurius is offline
Hee allemaal,

Ik ben nog niet eerder op dit forum geweest. Ik heb nog namelijk nog nooit verkering gehad en ik ben nog maar 1 keer in mijn leven verliefd geweest. Met liefde en realties heb ik dus ook nooit wat te maken. Ik ben er te verlegen en te onzeker voor.

Nu vandaag zomaar terwijl ik van de trein afliep leip ik voor een jongen die de hele tijd achterom keek. Ik snapte er echt niks van en ik begon zelf ook achterom te kijken, waar niemand liep. Hij begon steeds meer achterom te kijken, ik glimlachde maar verlegen maar ik wist niet waar ik moest kijken gewoon. Op een gegeven moment staat hij stil en vraagt me dus plotseling of ik zin heb om een keer met hem uit te gaan. Dat wilde ik niet, dus ik zei maar dat ik nooit uitging. We hadden een gesprek en toen was het toch duidelijk dat hij wat meer van mij wilde weten. Ik vond hem eigenlijk ook heel leuk, dus vroeg ik zijn telefoon nummer en daarmee beloofde ik hem terug te bellen.
Maar nu zit ik daar dus heel erg mee. Mijn ouders hebben er altijd voor gewaarschuwd dat je mensen op straat die zomaar iets van je moeten dat je daar voor moet oppassen. Dat vind ik eigenlijk zelf ook, ik vind het moeilijk om die jongen zomaar te vertrouwen. Maar het was zo'n leuke jongen enz. dat ik het aan de andere kant zonde zou vinden om er niets meer aan te doen.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, of ik nog wat van me moet laten horen enz.
Heeft iemand advies voor me???????Alvast heel erg bedankt!

Liefs,Anne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 19:19
*fledermous*
*fledermous* is offline
bellen

niet moeilyk doen...
Oud 11-04-2002, 19:21
Lotus11
Lotus11 is offline
Het is toch een gozer van jou leeftijd en geen vent van 50 ??? Ik bedoel, wat kan hij je maken??? Gewoon bellen...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:51
Troffee
Troffee is offline
gewoon een keer bellen, kan geen kwaad...als hij je om een of andere reden toch onbetrouwbaar over vind komen, dan kap je het contact toch gewoon af?
Oud 11-04-2002, 20:16
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Bellen!!

Kus en succes
Oud 14-04-2002, 06:28
FB
FB is offline
Bellen!

Als-ie dan meteen begint te hijgen weet je wel dat er iets niet goed zit
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:00
marlies
marlies is offline
Citaat:
Troffee schreef:
gewoon een keer bellen, kan geen kwaad...als hij je om een of andere reden toch onbetrouwbaar over vind komen, dan kap je het contact toch gewoon af?
Ja inderdaad, gewoon doen!
Veel succes!
Oud 14-04-2002, 16:48
mercurius
mercurius is offline
bedankt voor jullie reacties! ik heb gebeld, en toen heb ik hem maar mijn e-mailadres gegeven. Ik weet het misschien ben ik te voorzichtig maar ja, ik los het maar op deze manier op!

Liefs, Anne
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten