![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er moet zeker nog een non bij... Of beter: dat geniepige meisje dat in haar slaap van een natte droom ligt te genieten, wordt een non. En pater benoni mag er ook bij. Iemand nog tips? |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan uit ervaring spreken: ik heb zelf nog nooit een natte droom gehad. Ik heb de zaadproductie handmatig op gang moeten brengen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nooit gehad. Zal idd wel komen doordat je je aftrekt. Dan hoeft je lichaam het overtollige zaad niet kwijt.
Hoewel, ergens klopt die theorie niet. Als je sperma over de 'houdbaarheidsdatum' is, wordt het in het scrotum afgebroken en weer in het lichaam opgenomen. Dan krijg je geen natte droom...tenminste, dat denk ik. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Wat als je je nu als volwassen kerel gewoon zo lang mogelijk niet rukt? De Dryathon? Dan zou je toch verwachten dat het 'overtollige' zaad er ook uitkomt? Waarom niet bij mannen, en wel bij puberjochies? |
![]() |
|
Nog nooit gehad, nou en dan ben je 13/14 en dan krijg je vanalles over een natte droom te horen. Ik zit nog steeds vol spanning te wachten hou het nou is om een natte droom te krijgen. Maar om daarvoor nou op een droogje te gaan zitten dat ga ik mezelf ook niet aandoen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik neem ze ook sterk in twijfel. Waarschijnlijk gebeurd het wel edoch onderbewust.
||
Citaat:
Onbewust een natte droom hebben kan volgens mij niet (tenzij je kabouters in je bed hebt die de restanten opruimen). Anders heb je gewoon een droge droom en dat heeft iedereen wel eens gehad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
jouw eerste zaadlozing dejob14 | 34 | 18-10-2013 15:52 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
Sexuele voorlichting Emoboy | 48 | 17-09-2004 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |