Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 01:41
suikerprinses
suikerprinses is offline
Pff... ik kom net terug van vakantie en het was niet zo leuk als ik verwachtte.
Eerst belde mijn vriendje dat ie met een ander meisje had gekust. *De meeste mensen zullen nu gillen: uitmaken, maar dat deed ik niet*
Hij belde met mn moeder en zei dat alles goed zou komen. Later smsde ik m omdat ik toch nogal onzeker van m werd, en zn gevoelens over mij. En hij stuurde nix terug. Toen belde ie... En zei dattie me niet miste en dattie niet meer wist wattie voor me voelde. Godsamme, ik dacht dat ik kapot ging.
Tijdens de terugweg heb ik m nog even gebeld om te zeggen dat we onderweg naar huis waren (een dag eerder dan gepland). Daarna smsden we over en weer. Hij stuurde dattie blij was me te spreken enzz.. Maar ik weet gewoon niet wat ik in mijn gesprek kan verwachten zondag. Hij zei wel dat het de afgelopen maanden te snel voor hem was gegaan, en dat daarover gepraat moet worden. Toen ik vroeg hoe groot ie de kans schatte dat het na zondag uit zou zijn, zei hij: dat weet ik niet, we moeten gewoon praten. maak je niet teveel zorgen.

wat moet ik hier nou mij? ik ben zoooo bang dattie het uitmaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2003, 01:58
AtHell
AtHell is offline
Sms'en.. Goddamn de wereld gaat echt naar de klote.
Oud 26-07-2003, 08:22
Soezen
Soezen is offline
Mischien klote om te horen, maar ik denk dat hij het gaat uitmaken..
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 09:00
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik zou dat nog niet zo snel zeggen, Sjoe, hij zegt dat ze zich niet teveel zorgen moet maken...

Ik hoop het niet voor je meid, maar dat hij met een ander meisje zoent, is geen goed teken (})

Sterkte iig...
Oud 26-07-2003, 09:16
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik weet het niet... mischien dat die het uitgaat maken of mischien ook niet.... ik denk het haast wel en dat is niet leuk.... sterkte
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 09:21
neeltje
neeltje is offline
Ik zou zelf aan het kortste eind trekken, uitmaken dus, hou de eer aan jezelf...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 10:38
Snow
Snow is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-07-2003 @ 02:58:
Sms'en.. Goddamn de wereld gaat echt naar de klote.
idd.

Ik ben een beetje te koel in dat soort dingen en ik zou zeggen: concentreer je niet op het probleem, maar op de oplossing. Je kunt jezelf compleet opvreten, maar het uiteindelijke antwoord zal zondag pas komen. Probeer dus enigszins rustig te blijven en je niet gek te laten maken door wat het antwoord zou kunnen zijn.

Verder: hij heeft met een ander meisje gezoend terwijl jij op vakantie was! Dat is ook niet echt een lekkere zet van zijn kant en nu ben jij bang dat hij het uitmaakt?
Oud 26-07-2003, 10:51
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou maar niet te veel hoop hebben. Kijk eens naar de dingen die hij de afgelopen tijd tegen je gezegd heeft! Hij heeft met een ander gekust, hij mist je niet als je op vakantie bent, hij weet niet meer wat hij nou voor je voelt.
Ik denk dat hij de pijn probeert te verzachten door te zeggen dat je je geen zorgen moet maken, maar ik vrees toch dat hij het uit gaat maken...

Wat voel jij trouwens voor hem na al deze dingen? Ik zou zelf ook niet meer zo veel vertrouwen in deze relatie hebben...
Oud 26-07-2003, 14:39
suikerprinses
suikerprinses is offline
Uhm... ja....
Denk dat jullie wel gelijk hebben....

Maar voor de vakantie... Heeft ie me een ring gegeven, zei elke dag dattie van me hield, hij moest zelfs huilen omdattie me zo zou gaan missen.

Dit is toch raar????
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 14:51
Verwijderd
Tuurlijk niet. Op het moment zelf vond hij het kut dat hij wegmoest en hield hij ook echt van je, maar toen hij op vakantie dat andere grietje tegenkwam was dat ineens weg en liep hij zoals elke normale jongen weer z'n pik achterna. Dat soort dingen gebeuren, hij was duidelijk nog niet toe aan iets vasts. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 15:02
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2003 @ 15:51:
Tuurlijk niet. Op het moment zelf vond hij het kut dat hij wegmoest en hield hij ook echt van je, maar toen hij op vakantie dat andere grietje tegenkwam was dat ineens weg en liep hij zoals elke normale jongen weer z'n pik achterna. Dat soort dingen gebeuren, hij was duidelijk nog niet toe aan iets vasts. Sorry.
dan gaat hij toch geen ring geven lijkt me?
maar ik zou ff goed met hem praten en alles uit hem persen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 16:26
sas_andrea
sas_andrea is offline
het lijkt mij geen goed teken. ik denk dat ie gewoon door de war is geraakt door de vakantie. waarschijnlijk beseft ie in een paar dagen hoeveel wel of niet van je houdt.

sterkte.
Oud 27-07-2003, 07:57
suikerprinses
suikerprinses is offline
Dat vrees ik dus ook...
Of dattie in ieder geval beseft heeft hoe het is om weer zn eigen gang te kunnen gaan en dat lekkerder vindt..
*Maar ik, als naieve trut, hoop nog steeds dat als k m strx zie, hij tog denkt: waar ben ik mee bezig? ik wil dr niet kwijt!*
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:40
suikerprinses
suikerprinses is offline
Voor alle geinteresseerden... het is uit.

Het lijkt of die jongen in zn eigen wereldje zit, hij weet niet wat ie wil, doet of moet. Hij is gewoon niet te bereiken. Ik heb m echt nog nooit zo gezien. Eerst leek het goed te zijn, maar daarna niet meer... Echt heel raar, maar wel beter zo. En ik had me er toch al een week op ingesteld dus...
*Maar toch mis ik m.. al is het een zak *
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:17
Snow
Snow is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 27-07-2003 @ 21:40:
Voor alle geinteresseerden... het is uit.

Het lijkt of die jongen in zn eigen wereldje zit, hij weet niet wat ie wil, doet of moet. Hij is gewoon niet te bereiken. Ik heb m echt nog nooit zo gezien. Eerst leek het goed te zijn, maar daarna niet meer... Echt heel raar, maar wel beter zo. En ik had me er toch al een week op ingesteld dus...
*Maar toch mis ik m.. al is het een zak *

*knuf*
Oud 28-07-2003, 09:20
pyres74
pyres74 is offline

het is een zak
verder niet aan denken ookal is het moeilijk
hij is het niet waard
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:02
suikerprinses
suikerprinses is offline
Heb ook een paar van zn vriendjes gesproken vandaag...
En die gozer weet gewoon nog steeds niet wat ie wil. Maar ik heb voor mezelf besloten dat ie dat maar helemaal zelf moet uitzoeken. En als ie het weet, dan praten we wel...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:19
Jobber
Jobber is offline
Afstand (kunnen) nemen van iemand waar je van houd, is toch wel een beetje heel heel erg moeilijk, hoewel het soms beter is...
Oud 28-07-2003, 19:57
LilDushi
LilDushi is offline
hmmm....jij bent op vakantie en je wordt gebeld dat ie met een ander gesoend heeft!!! woejeej !!

tsjaah...ik weet niej hoor...ik sou er nie so seker van sijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten