Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou maar niet te veel hoop hebben. Kijk eens naar de dingen die hij de afgelopen tijd tegen je gezegd heeft! Hij heeft met een ander gekust, hij mist je niet als je op vakantie bent, hij weet niet meer wat hij nou voor je voelt.
Ik denk dat hij de pijn probeert te verzachten door te zeggen dat je je geen zorgen moet maken, maar ik vrees toch dat hij het uit gaat maken... Wat voel jij trouwens voor hem na al deze dingen? Ik zou zelf ook niet meer zo veel vertrouwen in deze relatie hebben...
|
Verwijderd
|
Tuurlijk niet. Op het moment zelf vond hij het kut dat hij wegmoest en hield hij ook echt van je, maar toen hij op vakantie dat andere grietje tegenkwam was dat ineens weg en liep hij zoals elke normale jongen weer z'n pik achterna. Dat soort dingen gebeuren, hij was duidelijk nog niet toe aan iets vasts. Sorry.
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik zou ff goed met hem praten en alles uit hem persen ![]() |
![]() |
|
Voor alle geinteresseerden... het is uit.
Het lijkt of die jongen in zn eigen wereldje zit, hij weet niet wat ie wil, doet of moet. Hij is gewoon niet te bereiken. Ik heb m echt nog nooit zo gezien. Eerst leek het goed te zijn, maar daarna niet meer... Echt heel raar, maar wel beter zo. En ik had me er toch al een week op ingesteld dus... *Maar toch mis ik m.. al is het een zak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuf*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed? HelpMePlease | 107 | 08-01-2016 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Seks met mijn ex? of niet? Calcioragazza | 50 | 12-05-2007 05:15 | |
Liefde & Relatie |
schrik om vriend te verliezen -> afstand nemen druiveke | 14 | 07-04-2005 20:05 | |
Liefde & Relatie |
Terug bij je ex? mystery86 | 130 | 28-02-2005 13:45 | |
Liefde & Relatie |
Klote-avond Mark Almighty | 105 | 22-02-2005 21:36 | |
Psychologie |
wat is het nut van pesten? Tjaslon | 58 | 06-05-2003 14:52 |