Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik maak het wel es mee in de supermarkt (AH), dan sluit ik me netjes en braaf aan in de rij, komt er een bejaarde langs die naast (!) de rij gaat staan en zodra ik weer een paar stapjes naar voren mag maken probeert hij/zij snel tussen dat gat in te lopen en zo aan te sluiten aan de rij.... tss...de brutaliteit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bedoel als je jezelf zo heel volwassen voelt met je 18 jaar, moet je niet je pappie laten bellen, maar vraag je bijvoorbeeld gewoon zelf aan een verkoper of ze je even kunnen helpen. Dat is toch niet zo moeilijk lijkt me?
|
Bluh vandaag nog bij de macdonalds verdomme, en idd, echt ergernis nummero uno, fuck man, ik ben een niet al te groot iemand van net 16 en dan komt er zo'n grote brede bodybuild figuur die dan es ff lekker denkt, aaah fijn....IK BEN AAN DE BEURT!!dus toen ik er wat van zei, jaja ik zei wel degelijk wat, kreeg ik een grote bek van hier tot daar
![]()
||
Citaat:
![]() heel die mac lag zowat dubbel omdat dat mens zich zo aanstelde.... ze liep zelfs naar zo'n medewerker toe van: "die man dringt voor *zeik zeik* "... hoe kinderachtig.... ![]()
|
![]() |
Ik ken het probleem, dat komt omdat je te vriendelijk stil staat te wezen. Ik kan het op de markt wel vergeten, tussen al die gehaaide marktshoppers. Je moet heel erg goed opletten, en al klaar staan om erin te duiken als degene voor je nog aan het afrekenen is. Niet wachten tot de blik van de verkoper op je valt, want die weet echt niet dat jij aan de beurt was als het een beetje druk is. Dus zijn blik valt op degene die staat te zwaaien met een bestelling.
Bang om voor te dringen hoef je niet te zijn, als je dat namelijk doet, wordt je vanzelf wel teruggefloten. En dan zeg je op je allervriendelijkst: oh, sorry, had ik helemaal niet door, gaat U vooral Uw gang. Of niet natuurlijk, als er net zo'n sufferd als jezelf voor je was...
|
trek je bek open als er imeand voordringt. en stuur iig niet je pappie erop af. dat vind ik dan dieptriest.
en dat woord "invloedrijk" had je in je post weg moeten laten. dat klinkt nogal verwaand. *is blij dat zijn adres niet bekend is anders staat straks de invloedrijke pappie van optima voor de deur met zijn invloedrijke vriendjes*
||
Citaat:
Die dingen gebeuren ook als je ouder dan 18 bent hoor, soms sta je gewoonweg machteloos toe te kijken.
|
Verwijderd
|
Je kan natuurlijk ook onder die verkoper z'n neus gaan staan en koud glimlachen. "Hoi, ik kom 2000 euro uitgeven. Wat dacht je van een beetje service?"
Hoef je niet eens je vader te laten bellen. Wat ik trouwens een kinderachtige actie vind. Maar dit is een les voor de volgende keer: niet meer daar winkelen, want nu nemen ze je nooit meer serieus. Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 12:30. |
![]() |
|
Hiero heb ik nooit zo'n last van voorkruipers en als het ergens druk is of lang duurt dan kom ik een andere keer terug.
@optima: Die verkopers kunnen toch niet van je voorhoofd aflezen dat je veel geld wilt gaan uitgeven. En ik vind btw dat ze aan iedereen net zoveel/zo snel aandacht moeten geven, wat diegene ook van plan is te kopen.
|
![]() |
Ach ik kan me er wel aan ergeren maar veel doet het me niet echt...ik word juist vaak voorgelaten omdat ik maar heel weinig boodschappen heb
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook altijd vervelend, laatst een keertje in de supermarkt, ik stond braaf in de rij, kwam er iemand aan die voor me langs wilde (om naar een andere rij te lopen), ok.. ik zet een stapje naar achteren, zodat die persoon er langs gaat, blijft ze staan... Ik hoeste een keer en ze keek me aan, ik keek kwaad terug en ze mompelde dat ze nog wat vergeten was en dartelde met al haar boodschapjes weer weg, even later sloot ze aan in een andere rij
![]() Mijn moeder heeft ook de neiging voor te willen kruipen, dan schaam ik me echt dood. Meestal moet ik d'r dan strak bij d'r arm vasthouden zodat ze er niet vandoor kan ![]() Wat ik wel altijd doe, wanneer mensen staan te dringen en te duwen alsof de wereld vergaat wanneer ze niet als eerste aan de beurt zijn, blijven staan waar ik sta. Niet duwen, niet dringen, gewoon staan. Duwt iemand mij dan aan, dan duw ik - onopvallend wel - terug. Overigens heb ik laatst nog iemand geholpen; een man stond met z'n scootmobiel (zo'n rolstoel achtig ding met drie wielen) op de roltrap (zo'n vlakke, zonder treden) en hij zakte telkens iets naar beneden. Ik hield hem dus met al m'n kracht tegen, zodat hij niet verder naar beneden zou zakken, maar boven aan knalde hij tegen een klein drempeltje (van roltrap naar vloer) en toen kukelde z'n hele doos met boodschappen over de grond, voor de roltrap. Allemaal mensen klagen dat hij in de weg stond, maar niemand hielp me mee de boodschappen weer in de doos te doen. Erg asociaal. Maar ja, toen had ik alle boodschappen weer netjes in de doos gepakt en gaf ik het aan de man, reed hij meteen weg... zonder me ook maar te bedanken... pfff... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
misschien dacht de verkoper dat je bij die oudere man hoorde ofzo
![]() en anders kun je er toch wat van zeggen ![]() ![]()
|
![]() |
Wij zijn een keer in ons kluskloffie naar zo'n keukenzaak geweest, waar we echt met de nek werden aangekeken, totdat ik liet vallen dat ik een erfenisje haf gekregen. Meteen werd er koffie aangerukt en werden mijn voetzolen afgelikt. Mooi dat we daar dus die keuken niet gekocht hebben.....
||
Citaat:
![]() gelijk heb je ![]()
||
![]() |
Citaat:
goeie actie ![]() Schijn bedriegt ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik zie dat een verkoper druk is met een andere klant wacht ik tot hij klaar is of zoek ik een andere. Als er geen andere verkopers zijn en die verkoper blijkt over koetjes en kalfjes te lullen met een klant of een collega, dan onderbreek ik ze uiteraard beleefd en vraag of ze mij willen helpen.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Optima schreef op 24-07-2003 @ 17:50:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, het is wel zo dat oude dametjes me vaak voor laten gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben behoorlijk assertief maar dat is iets dat ik echt niet doe en dat is me "boos" maken tegen verkopers, ik kuch subtiel (alsof dat helpt ![]() ![]()
|
|