Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 16:16
JanGaasbeek
JanGaasbeek is offline
Beste mensen,

zoals ik enkele dagen geleden in mijn topic liet doorschemeren wat er aan de hand was met mijn goede vriend Paul.(verslaafd aan de cocaine voor degene die het niet wisten)
Na lang aandringen is hij vandaag bij het RIAGG geweest om over zijn problemen te praten.

Omdat hij niet alleen durfde omdat hij bang was dat die een woede aanval zou krijgen vroeg die aan mij of ik meeging.

Al snel werd duidelijk dat niet alleen cocaine een rol speelde maar dat hij ook regelmatig heroine(hoertjes) oppikt om daar de liefde mee te bedrijven. Hier schrok ik erg van omdat hij enkele maanden geleden nog behoorlijk verlegen tegenover meisjes was.

Hij wordt morgen onderzocht bij de dokter, waar ze zullen kijken of hij geen enge ziektes heeft opgelopen. Volgende heeft hij een vervolg gesprek bij het RIAGG om te kijken wat het beste is om te doen.

Ik ben wel blij dat die is gegaan maar misschien heeft die nu wel een soa of nog erger aids! Ik hoop dat het meevalt.......
Advertentie
Oud 11-08-2003, 16:29
Verwijderd
In ieder geval gaat je vriend nu naar het Riagg, dus de eerste stap is gezet. En dat van die heroïnehoertjes is natuurlijk dom, maar het is niet meer terug te draaien. Het enige wat je kunt doen is hopen en afwachten. Het lijkt er gelukkig wel op dat hij zich er voor wil inzetten, en dat is heel belangrijk.
Sterkte ermee

Beetje loze post...
Oud 11-08-2003, 16:34
Verwijderd
Dit had gemakkelijk aangevuld kunnen worden bij het andere topic dat er al over is. Daarbij is dit een mededeling, wat wil je hiermee bereiken?

Wens je wel veel sterkte en je vriend ook.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten