![]() |
|
Een groot vel, waar ik een soort graffiti op gezet heb. Dit vel heb ik opgehangen op een verkiezingsbord, waar het ongeveer een maand gehangen heeft, tot het verwijderd is door gemeentewerkers die nieuwe posters op moesten hangen.
![]() Het idee: directe kritiek op de consumptiemaatschappij, die onze levens beheerst. Alles wordt aangeprezen alsof het ons leven kan en zal verbeteren. We hebben niets nodig tot ons herhaaldelijk wordt verteld dat dat wel zo is. We kopen producten veelal niet omdat we ze nodig hebben, maar omdat ons verteld wordt dat het ons leven verbeterd. Door de kracht van de herhaling werkt dit op ons in tot we alles geloven wat producenten ons vertellen. Ook te vinden op http://chiil.deviantart.com Lees NOLOGO van Naomi Klein. Sorry voor de absurde grootte van de foto. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zitten inderdaad perspectivische fouten in, maar die wijd ik vooral aan het feit dat ik op de werkplek weinig kans had tot afstand nemen. Desalnietteplus blijven ze stomme foutjes die niet gemaakt hoeven te worden. |
![]() |
|
Echt zéér vet. Serieus mooi gemaakt.
Eén van de weinige dingen op dit forum van de afgelopen tijd waar ik echt 'wow' dacht. ![]() Ja, dope. Oh, en dark_poetry: dat opsporen en oppakken valt behoorlijk mee. Ten eerste is er geen schade aangebracht aan gemeenteeigendommen (geen schoonmaakkosten e.d.). Plus dat het gewoon kunst is. Het enige waar ze de maker op aan zouden kunnen kijken is illegaal aanplakken ![]()
||
Citaat:
Anyway, mooi gemaakt. Ook tof om hem zo in het openbaar op te hangen ![]()
|
mjah voor illegaal plakken gaan ze denk ik niet zo veel moeite doen idd.
als het nou tags waren van gaste ndie behoorlijk ziek treinen en muren rocken dan wel jah. ![]()
||
Citaat:
En het ís ook kunst, daar blijf ik bij. Of een bord wel of niet voor kunst bedoeld is, veranderd niet of iets kunst is of niet. Keith Haring deed zijn schilderingen eerst ook gewoon in het openbaar, op plekken waar het niet mag, en waar het wel degelijk schoonmaakkosten met zich meebracht. Dat wordt toch ook gezien als kunst?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had hem dus ook al gezien
![]() Maar ff terzake: Ik vind em erg goed! ![]() Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat mijn bedoeling toch overkomt ![]() Ben het ook eens met de andere forumleden die zeggen dat het een goed idee was om hem in het openbaar op te hangen. Ik ben in ieder geval benieuwd naar meer werk van je!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 |