Advertentie | |
|
![]() |
|
[edit]ik moet wat aan mijn Nederlands doen!..
Euhm huidige vriend nog geen week.. De rest, 2 weken ofzo?[/edit]
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 17:04. |
![]() |
|
Dat was 6 weken, ergens twee jaar geleden .. onze zomervakanties vielen precies na elkaar .. en die waren al geboekt voor we wat kregen
![]() Het was verschrikkelijk, maar het weerzien des te beter ![]()
||
Citaat:
![]() Tis gewoon het gevoel dat je niet naar hem toe kan, dat je elkaar niet kan zien en dat er geen warme arm om je heen is... ![]()
||
Citaat:
1. Zorg dat je bezig blijft, ga echt elke dag wat doen. Ik weet het uit ervaring(zelfs tot op dit moment...) dat je je dan helemaal gek gaat maken. Je blijft verdrietig en pijn in je hart hebben. 2. Deze tip vind ik opzich niet echt leuk, maar het werd mij aangeraden en ik volg het gedeeltelijk op. NIET aftellen! Maar de dagen tellen die je al overwonnen hebt en hoe goed je dat wel niet gedaan hebt. Ik vind het een kut-tip, want ik heb alsnog een afstreepkalender gemaakt omdat ik het eht nie uithou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, goed idee ja. Ik zit hier dus al een paar dagen achtereen alleen thuis.. En ik moet maar denken aan mn lief. Dan sms ik m maar (ik lijk onderhand wel een stalker volgens mij ![]() En bijna iedereen hier is op vakantie of werkt ![]() En aftellen doe ik wel ![]() Nu is de helft om. en donderdag ga ik m lekker verrassen. Morgen komt mn neef en maandag ga ik bij vriendin slapen. Jammer genoeg gaat paardrijden niet door woensdag. |
![]() |
||
Citaat:
Maar heb je nog 10 dagen te gaan, of heb je er al 5 achter de rug? Dat zou wel beter zijn natuurlijk. Ik heb pas 2 dagen achter de rug, 12 te gaan. Word helemaal gek hier.
|
jup, doe ik ook, maar ik word er alleen maar verdrietig van omdat het nog langer dan een week duurt. Pas als het nog 4/5 dagen is zal ik opgeluchter zijn. Tis nog zo lang...
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan word ik helemaal happy. En vanmiddag smste hij dit: ey meissie van me! we zijn echt helemaal naar de tering zijn verbrand ![]() maar t strand. ik mis j heel erg veel, t naast j wakker worden en dan nog lekker van je kunnen genieten door tegen je zachte lichaam aan t liggen dole dan een kus u geven! hou van je en zij je niet meer kwijt SMAK! naja, hij kan dus niet helemaal goed smsen ![]() alleen niet waar dole voor moet staan ![]() dan loop ik echt weer op wolkjes ![]() Ik heb gelukkig al vijf dagen achter de rug. Woensdag of donderdag komt hij terug. En donderdag heb ik wat georganiseerd voor m, (naja, dat heb je al gelezen maar voor degenen die t niet hebben: http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=8) en vrijdag hebben we een half jaar al een relatie ![]() ![]() Dus heb leuke dingen om naar uit te kijken, alhoewel het wel langer duurt dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het helpt ook wel dat je allebei iets aan het doen bent. ik vind het bijvoorbeeld minder erg als we allebei apart op vakantie gaan dan dat hij weg is en ik alleen thuis achterblijf. als je nix te doen hebt heb je meer tijd om em te missen zeg maar.
||
Citaat:
Tis echt maf, ik werd vanochtend wakker zonder kutgevoel. Zelfs nu heb ik het nog steeds niet! Ik denk dat er een soort schakelaar is omgezet in mij. Wel beter, ik ben niet meer zo verdrietig. Nou nog kijken hoe het is voordat ik ga slapen(dan pieker je het meest). ![]()
|
Verwijderd
|
Vanochtend werd ik wakker en ik nam de pil en toen zag ik.. als het morgen is dan komt ie al overmorgen terug!zo´n heerlijk gevoel!en morgen misschien naar de film en bij iemand slapen en dan die woensdag is het al: morgen komt ie thuis
![]() ![]() Iedereen die nog wat dagen moet: succes! maja, wat iemand zei klopt: je kan beter allebei tegelijk op vakantie zijn. Dan heb je ook meer afleiding enzo.. Ik was in Januari op vakantie en hij niet, en dat was ook net zo'n hel voor hem als voor mij. Maarja, hij had nog school. Ik nu niet ![]() Ben ook echt bezig met zijn thuiskomst.. Misschien ga ik ook met mn zusje cakejes bakken voor hem.. ![]() Dikke kus |
![]() |
||
Citaat:
tot de dag voor ie terugkomt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zit hele dag thuis.. vrienden en vriendinnen op vakantie of aant werk ![]() maar nog drie nachtjes.. dus morgen (en dat is bijna) is het alweer overmorgen dat ie terugkomt dus dat is positief ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanaf woensdag zie ik haar 20 dagen niet. Wat is erger 3 weken of 20 dagen? Ik wil er niet heel erg over nadenken, maar dat zal soms best wel gebeuren. Gelukkig ben ik ook nog 10 van de 20 dagen druk in de weer met vakantie enzo. Zal daarna wel even 2 dagen moeten bijkomen van een hele drukke tijd en dan is het nog maar 5 dagen. Tegen die tijd zijn een heleboel vrienden ook weer terug, het normale leven begint weer. Ik put mezelf uit met fietsen en die laatste dagen zullen dan misschien ook wel zo voorbij gaan. Dit is natuurlijk het mooie scenario, maar het zal wel weer tegenvallen. Gelukkig weet ik dat we na de vakantie nog steeds samen zijn en misschien volgend jaar samen op vakantie he.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
"Lange tijd samen" reden om samen te blijven? Tofke_H | 18 | 04-03-2004 14:10 | |
Liefde & Relatie |
wraa .. na lange tijd weer zo,n jaloezie bobbel ondenkt :/ David | 7 | 10-04-2003 20:17 | |
Psychologie |
Mijn dag... (lang verhaal) Rabbi Daniel | 19 | 14-02-2003 18:04 |