Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 12:49
damaetas
damaetas is offline
hoelang was het langste dat jij je vriend(in) niet hebt gezien?

normaal was het bij mij deze zomer anderhalve maand, maar omdat dat nu niet doorgaat is het gewoon 2 weken, 1 dag zien en dan weer voor 20 dagen. klinkt eig niet zo veel, maar ik vind het toch helemaal niet zo fijn
Oud 11-07-2003, 13:03
Unexplained
Unexplained is offline
Twee weken ofzo...lang zat
Oud 11-07-2003, 13:16
Magdalena
Magdalena is offline
een week, dat is het langste tot nu toe en dat wil ik graag zo houden. na twee dagen wordt ik al chagerijnig omdat ik hem toch een beetje mis.
Oud 11-07-2003, 13:19
Hagel
Hagel is offline
Over 1.5 jaar zien we elkaar 6 maanden niet heb er weinig zin in. Hij zit dan in Noorwegen en ik in VS.. maarja wel leuke ervaring zon half jaar weg in het buitenland lijkt me.
Oud 11-07-2003, 13:46
Verwijderd
uuhh... 2 dagen geloof ik

maandag vertrekken we allebei naar Spanje (hij naar Lloret en ik naar Malgrat) dus dan zien we elkaar 10 dagen niet..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:48
laajn
laajn is offline
ik zie hem nu een maand niet (heb het al 2 weken volgehouden! *glundert*)
maar het is wel stom

ik wou eigenlijk ook een jaartje naar Zuid-Amerika gaan volgend jaar maar nu begin ik eraan te twijfelen...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:59
*dreaming*
*dreaming* is offline
Dat was 8 dagen ongeveer. De ene keer bleef ik gewoon in Nederland, de andere keer zat ik in Griekenland. En dan merk je dat, wanneer je verder uit elkaar bent, je elkaar toch op de een of andere manier meer mist. Het idee dat jullie veel verder uit elkaar zijn ofzo...
Oud 11-07-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
CrazyMoon schreef op 11-07-2003 @ 14:46:
uuhh... 2 dagen geloof ik

maandag vertrekken we allebei naar Spanje (hij naar Lloret en ik naar Malgrat) dus dan zien we elkaar 10 dagen niet..

gelukkig kan jij nog lekker zonnen etc en lol maken.
ik ben nu thuis en mijn vriend zit in lloret en ik moet hem dus 10 dagen missen en ik zit hier alleen kan niets doen.. iedereen is met vakantie

maar is idd kut ja.
en als je verder bij elkaar vandaan bent hoe erger het is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:20
Verwijderd
4 dagen, denk ik... nah... 3 dagen Sinds we samen zijn dan. Tussen onze eerste ontmoeting op 26 april 1997 en onze tweede ontmoeting op 2 september 1997 zaten vier maanden en vijf dagen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:08
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
2 weken. En die zijn vanavond eindelijk afgelopen Maar deze vakantie zijn we maar 1 week tegelijk in Nederland Blergh.
Ik vind het wel een beetje raar om hem weer te zien vanavond opeens, ik heb dr wel zin in, maar lijkt me een beetje jah, onwennig ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:19
Qamra
Qamra is offline
[edit]ik moet wat aan mijn Nederlands doen!..

Euhm huidige vriend nog geen week.. De rest, 2 weken ofzo?[/edit]

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:58
Slettelina *
Slettelina * is offline
4 dagen.. En geloof niet meer. Maar woensdag ga ik voor drie week naar Kreta *zucht*
Oud 11-07-2003, 16:03
Verwijderd
Uhm dat is zondag, dan heb ik mijn vriend 8 dagen niet gezien. Hiervoor heb ik hem nooit langer dan 5 dagen niet gezien.
Aan het eind van de vakantie zie ik hem waarschijnlijk een dag of 11 niet
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:10
Verwijderd
6 weken, vorig jaar zomer
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:14
sinsere
sinsere is offline
Dat was 6 weken, ergens twee jaar geleden .. onze zomervakanties vielen precies na elkaar .. en die waren al geboekt voor we wat kregen
Het was verschrikkelijk, maar het weerzien des te beter Nu regelen we dat anders, omdat we het beiden niet meer op die manier willen.
Oud 11-07-2003, 20:21
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
leuk is het niet he...

bij mij drie weken, grote ambras...

nu zie ik hem 8 dagen niet meer...

anders wisselen we tips uit hoe het minder erg is?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:58
Verwijderd
Euhm, ik geloof 11 dagen,we hadden nog geen maand verkering, en toen we precies 1 maand hadden kwam tie naar me toe, met 31 rozen...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 12:24
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 11-07-2003 @ 21:58:
Euhm, ik geloof 11 dagen,we hadden nog geen maand verkering, en toen we precies 1 maand hadden kwam tie naar me toe, met 31 rozen...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 13:40
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-07-2003 @ 15:05:
gelukkig kan jij nog lekker zonnen etc en lol maken.
ik ben nu thuis en mijn vriend zit in lloret en ik moet hem dus 10 dagen missen en ik zit hier alleen kan niets doen.. iedereen is met vakantie

maar is idd kut ja.
en als je verder bij elkaar vandaan bent hoe erger het is.
ik heb nog 12 dagen te gaan. Maar er is ook bij mij echt niemand thuis. En om nou de hele tijd met zijn zusje weg te gaan... Aardige meid hoor maar niet echt iemand om daaaagen mee door te brengen. Ik mis 'm echt nu al, 2 dagen is ie weg...
Tis gewoon het gevoel dat je niet naar hem toe kan, dat je elkaar niet kan zien en dat er geen warme arm om je heen is...
Oud 12-07-2003, 13:44
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 11-07-2003 @ 21:21:
leuk is het niet he...

bij mij drie weken, grote ambras...

nu zie ik hem 8 dagen niet meer...

da's een goeie! Ik weet wel wat tips te verzinnen, maar het is(voor mij iig) makkelijker gezegd dan gedaan.

1. Zorg dat je bezig blijft, ga echt elke dag wat doen. Ik weet het uit ervaring(zelfs tot op dit moment...) dat je je dan helemaal gek gaat maken. Je blijft verdrietig en pijn in je hart hebben.

2. Deze tip vind ik opzich niet echt leuk, maar het werd mij aangeraden en ik volg het gedeeltelijk op. NIET aftellen! Maar de dagen tellen die je al overwonnen hebt en hoe goed je dat wel niet gedaan hebt. Ik vind het een kut-tip, want ik heb alsnog een afstreepkalender gemaakt omdat ik het eht nie uithou.
Oud 12-07-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 12-07-2003 @ 14:44:
da's een goeie! Ik weet wel wat tips te verzinnen, maar het is(voor mij iig) makkelijker gezegd dan gedaan.

1. Zorg dat je bezig blijft, ga echt elke dag wat doen. Ik weet het uit ervaring(zelfs tot op dit moment...) dat je je dan helemaal gek gaat maken. Je blijft verdrietig en pijn in je hart hebben.

2. Deze tip vind ik opzich niet echt leuk, maar het werd mij aangeraden en ik volg het gedeeltelijk op. NIET aftellen! Maar de dagen tellen die je al overwonnen hebt en hoe goed je dat wel niet gedaan hebt. Ik vind het een kut-tip, want ik heb alsnog een afstreepkalender gemaakt omdat ik het eht nie uithou.

Ja, goed idee ja. Ik zit hier dus al een paar dagen achtereen alleen thuis.. En ik moet maar denken aan mn lief. Dan sms ik m maar (ik lijk onderhand wel een stalker volgens mij )..
En bijna iedereen hier is op vakantie of werkt
En aftellen doe ik wel Stiekem.
Nu is de helft om. en donderdag ga ik m lekker verrassen. Morgen komt mn neef en maandag ga ik bij vriendin slapen. Jammer genoeg gaat paardrijden niet door woensdag.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 14:31
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-07-2003 @ 15:22:
En ik moet maar denken aan mn lief. Dan sms ik m maar (ik lijk onderhand wel een stalker volgens mij )..

Ik ook, ik wil eigenlijk elk uur of elk moment dat ik nix te doen heb en 'm mis hem smsen. Is geloof ik niet de bedoeling.... Maar ik mis 'm zo vreselijk.

Maar heb je nog 10 dagen te gaan, of heb je er al 5 achter de rug? Dat zou wel beter zijn natuurlijk. Ik heb pas 2 dagen achter de rug, 12 te gaan. Word helemaal gek hier.
Oud 12-07-2003, 14:34
tush
tush is offline
wanneer hij op 15 augustus terugkomt zal het vijf maand en een week zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 14:35
mar87
mar87 is offline
4 weken, ,vorig jaar zomervakantie.

achteraf was 't wel snel voorbij, maar kwou 't toch niet nog 'n keer. Hoeft ook niet denk ik.

kging wel aftellen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 14:39
Firefly182
Firefly182 is offline
jup, doe ik ook, maar ik word er alleen maar verdrietig van omdat het nog langer dan een week duurt. Pas als het nog 4/5 dagen is zal ik opgeluchter zijn. Tis nog zo lang...
Oud 12-07-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 12-07-2003 @ 15:31:
Ik ook, ik wil eigenlijk elk uur of elk moment dat ik nix te doen heb en 'm mis hem smsen. Is geloof ik niet de bedoeling.... Maar ik mis 'm zo vreselijk.

Maar heb je nog 10 dagen te gaan, of heb je er al 5 achter de rug? Dat zou wel beter zijn natuurlijk. Ik heb pas 2 dagen achter de rug, 12 te gaan. Word helemaal gek hier.
juist.. maar als hij dan smst van: ik heb al trots jouw foto aan de buurmeisjes laten zien!
Dan word ik helemaal happy. En vanmiddag smste hij dit:

ey meissie van me! we zijn echt helemaal
naar de tering zijn verbrand wilt die sukkel ook nog
maar t strand. ik mis j heel erg veel, t naast j wakker
worden en dan nog lekker van je kunnen genieten door tegen
je zachte lichaam aan t liggen dole dan een kus u geven!
hou van je en zij je niet meer kwijt SMAK!

naja, hij kan dus niet helemaal goed smsen maar weet
alleen niet waar dole voor moet staan

dan loop ik echt weer op wolkjes voor even..
Ik heb gelukkig al vijf dagen achter de rug. Woensdag of donderdag komt hij terug. En donderdag heb ik wat georganiseerd voor m, (naja, dat heb je al gelezen maar voor degenen die t niet hebben: http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=8) en vrijdag hebben we een half jaar al een relatie en dan gaan we naar sixflags .
Dus heb leuke dingen om naar uit te kijken, alhoewel het wel langer duurt dan
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:17
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-07-2003 @ 15:22:
Ja, goed idee ja. Ik zit hier dus al een paar dagen achtereen alleen thuis.. En ik moet maar denken aan mn lief. Dan sms ik m maar (ik lijk onderhand wel een stalker volgens mij )..
En bijna iedereen hier is op vakantie of werkt
Nu is de helft om. en donderdag ga ik m lekker verrassen. Morgen komt mn neef en maandag ga ik bij vriendin slapen. Jammer genoeg gaat paardrijden niet door woensdag.
Hoe ga je 'm verassen? Ik zoek ook nog een ideetje
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 18:08
Verwijderd
Zie jouw topic en het berichtje boven je
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 18:30
Mindfields
Mindfields is offline
3 weken. Morgen gaat ie weer voor 3 weken op vakantie.
Oud 13-07-2003, 19:29
Firefly182
Firefly182 is offline
poe, veel succes. Gaat het je lukken?
Oud 13-07-2003, 19:36
kastdeur
kastdeur is offline
ongeveer een maand.
Vorig jaar ging `ie een maand met vakantie. Dit jaar drie weken en daarna ga ik de laatste week naar hem toe.

Hoera.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:16
Verwijderd
Nog 4 nachtjes

(ga trouwens wel vroeg slapen laatste tijd )
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:39
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
damaetas schreef op 11-07-2003 @ 13:49:
hoelang was het langste dat jij je vriend(in) niet hebt gezien?

normaal was het bij mij deze zomer anderhalve maand, maar omdat dat nu niet doorgaat is het gewoon 2 weken, 1 dag zien en dan weer voor 20 dagen. klinkt eig niet zo veel, maar ik vind het toch helemaal niet zo fijn
2 weken. Woon inmiddels alweer bijna een jaar samen dus zal niet zomaar meer voorkomen, gelukkig, want ik moet er nieta an denken!!
Oud 13-07-2003, 21:57
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-07-2003 @ 21:16:
Nog 4 nachtjes

(ga trouwens wel vroeg slapen laatste tijd )
ik nog 6 *zucht*

wss zelfs 7
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 11:26
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 11-07-2003 @ 21:21:
nouja bellen en mailen enzo he.
maar het helpt ook wel dat je allebei iets aan het doen bent.
ik vind het bijvoorbeeld minder erg als we allebei apart op vakantie gaan dan dat hij weg is en ik alleen thuis achterblijf. als je nix te doen hebt heb je meer tijd om em te missen zeg maar.
Oud 14-07-2003, 12:53
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 13-07-2003 @ 22:57:
ik nog 6 *zucht*

wss zelfs 7
ik nog 10. Maar ik heb een nieuwe methode gevonden om niet aan die 10 dagen te denken. Nog 4 dagen tot ik opde helft ben(a.s. donderdag) en dan 2 dagen tot het weekend is. En dan nog 4 dagen tot ie thuis is. 4 dagen,2 dagen,4 dagen.... Zo, valt het wat meer mee.

Tis echt maf, ik werd vanochtend wakker zonder kutgevoel. Zelfs nu heb ik het nog steeds niet! Ik denk dat er een soort schakelaar is omgezet in mij. Wel beter, ik ben niet meer zo verdrietig. Nou nog kijken hoe het is voordat ik ga slapen(dan pieker je het meest).
Oud 14-07-2003, 13:30
Verwijderd
Vanochtend werd ik wakker en ik nam de pil en toen zag ik.. als het morgen is dan komt ie al overmorgen terug!zo´n heerlijk gevoel!en morgen misschien naar de film en bij iemand slapen en dan die woensdag is het al: morgen komt ie thuis Woei! Ben ook meteen een stuk vrolijker Ik klets mn moeder de oren van het hoofd over hem en zijn familie enzo en ben meteen beter gehumeurd.

Iedereen die nog wat dagen moet: succes!

maja, wat iemand zei klopt: je kan beter allebei tegelijk op vakantie zijn. Dan heb je ook meer afleiding enzo.. Ik was in Januari op vakantie en hij niet, en dat was ook net zo'n hel voor hem als voor mij. Maarja, hij had nog school. Ik nu niet verlang echt naar het moment dat ik m in mn armen kan sluiten.

Ben ook echt bezig met zijn thuiskomst.. Misschien ga ik ook met mn zusje cakejes bakken voor hem.. Woei!

Dikke kus
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 14:11
ani-ku
ani-ku is offline
2 weken was et langst dit jaar 10 dage kijk er nu al tege op!
Oud 14-07-2003, 20:25
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 14-07-2003 @ 13:53:
ik nog 10. Maar ik heb een nieuwe methode gevonden om niet aan die 10 dagen te denken. Nog 4 dagen tot ik opde helft ben(a.s. donderdag) en dan 2 dagen tot het weekend is. En dan nog 4 dagen tot ie thuis is. 4 dagen,2 dagen,4 dagen.... Zo, valt het wat meer mee.

Tis echt maf, ik werd vanochtend wakker zonder kutgevoel. Zelfs nu heb ik het nog steeds niet! Ik denk dat er een soort schakelaar is omgezet in mij. Wel beter, ik ben niet meer zo verdrietig. Nou nog kijken hoe het is voordat ik ga slapen(dan pieker je het meest).
raar maar waar; ik heb ook zoiets; de eerste dagen dat ie weg is, mis k hem het ergst, dat gaat minderen...
tot de dag voor ie terugkomt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:32
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 13-07-2003 @ 20:29:
poe, veel succes. Gaat het je lukken?
Mij wel

Moet hele dagen werken, dus heb geen tijd om hem te missen
Oud 14-07-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 14-07-2003 @ 21:32:
Mij wel

Moet hele dagen werken, dus heb geen tijd om hem te missen
ik dus wel..
zit hele dag thuis..
vrienden en vriendinnen op vakantie of aant werk
maar nog drie nachtjes.. dus morgen (en dat is bijna) is het alweer overmorgen dat ie terugkomt dus dat is positief
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:39
Verwijderd
8 dagen nu, maar dat kwam omdat ik op vakantie was
en nu is hij op vakantie voor een week
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 23:21
Verwijderd
Vanaf woensdag zie ik haar 20 dagen niet. Wat is erger 3 weken of 20 dagen? Ik wil er niet heel erg over nadenken, maar dat zal soms best wel gebeuren. Gelukkig ben ik ook nog 10 van de 20 dagen druk in de weer met vakantie enzo. Zal daarna wel even 2 dagen moeten bijkomen van een hele drukke tijd en dan is het nog maar 5 dagen. Tegen die tijd zijn een heleboel vrienden ook weer terug, het normale leven begint weer. Ik put mezelf uit met fietsen en die laatste dagen zullen dan misschien ook wel zo voorbij gaan. Dit is natuurlijk het mooie scenario, maar het zal wel weer tegenvallen. Gelukkig weet ik dat we na de vakantie nog steeds samen zijn en misschien volgend jaar samen op vakantie he.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 23:35
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
4 of 5 maanden
Oud 15-07-2003, 08:51
Verwijderd
ik ben het gelukkigste meisje op aarde.
Mijn vriend komt een dag eerder trug!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 09:32
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-07-2003 @ 14:30:
als het morgen is dan komt ie al overmorgen terug!
hihi lol!

(bij mij komt ie ook morgen al overmorgen terug )
Oud 15-07-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-07-2003 @ 09:51:
ik ben het gelukkigste meisje op aarde.
Mijn vriend komt een dag eerder trug!
morgen dus..
denk dat ik maar onverwachts bij m op de stoep ga staan
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 15-07-2003 @ 00:35:
4 of 5 maanden
ikke 6 maanden en als het meezit en hij tussendoor (hij loopt namelijk stage in frankrijk) terugkomt dan 3 maanden en het is pas een week aan
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-07-2003 @ 10:38:
morgen dus..
denk dat ik maar onverwachts bij m op de stoep ga staan
Bij mij begint het morgen pas.

Maar veel plezier. :>
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:07
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Vorig jaar in de vakantie was het 4 weken.
En dit jaar 3,5
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten