Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 20:04
Choking Duck
Choking Duck is offline
Ik heb ffe een stuk uit 't midden (wat nu 't midden is) gepakt.
In het verhaal zitten 2 groepjes, eentje zit gevangen en de ander zoekt. (voorspelbaar??)

Godverdomme mila doe eens effe normaal!
Je kan de pot op!! schreeuwde ze. Achtelijk, jullie zijn allemaal achterlijk!!
achtelijk of niet jij moet je hok heellaten! of zal ik je eens laten voelen wat er volgt al sloop je de boel?
Rot een end op Rob! zei ze Waarom laten jullie me niet gewoon vrij?? vroeg ze.
tsja daar gaan ricardo en O.K. over, en al zouden we dat doen zou je de bende verlinken! schreeuwde rob
en voor ricardo's plan ben jij ook belangrijk,ging hij poeslief verder, alleen of je 't overleeft weten we niet.
Rob liep weg, waarschijnlijk naar O.K. m te melden dat ze de boel weer gesloopt had.
Kom nou mila, zei john voorlopig komen we hier toch niet uit en de boel slopen geeft alleen maar meer narigheid.
Of je moet zo'n nylon draad die in je polsen snijdt lekker vinden maar dat lijkt me sterk zei ze
waarom trap je die wastafel dan steeds van de muur? vroeg hij
OMDAT IK 'T HIER NIET UITHOU!!!!!
Mooi gezegd mila! zei daphne, met een beetje geluk komt o.k. ons nu persoonlijk halen.
nou en? dan trappen we 'm kapot!
zei ze
dat heeft ie wel verdiend na wat ie ons aatst heeft geflikt! ging daphne verder
Ik bedoel: waarom gebruiken ze niet iemand van de bende om hun ''plan'' uit te voeren, ik ga hier toch echt liever levend vandaan zei daphne
Zozo ik hoorde dat jullie de wastafel weer hadden gesloopt. klonk de ijskoude stem van O.K. Dat is al de derde keer! brulde hij
Nou en? sprong daphne op, kun je niet iemand uit je eigen bende gebruiken voor dat kloteplan van je?!
kom jij maar eens mee daphne dan zal ik jedat plan eens heel duidelijk uileggen. zei o.k. op een toon die haar niet beviel.
hij trok daphne mee het hok uit, en legde hij het uit in de gang zodat john en mila precies konden horen en zien wat er gebeurde.
maar in plaats van 't plan uit te leggen gooide hij daphne op de grond en begon op haar te rossen met een ijzeren stang.
hij trok haar steeds omhoog aan haar armen, zette haar tegen de muur en ramde er op los, steeds weer die pijnlijke smak van de stang tegen de al snikkende daphne, een schreeuw en een doffe klap op de grond
en opeens stopte hij, hij sleepte haar rechtop en zette haar in het midden van de gang.
Hij pakte de stang en haalde vol tegen haar benen uit, een doffe klap en alleen het gekerm van daphne was nog te horen.
o.k. liep stil weg en daphne deed met veeel moeite pogingen om op te staan, net toen ze een beetje wankel stond kwam o.k. binnen met een stoel ik zijn handen.
mila en john wisten niet zeker wat hij ging doen maar haar waarschuwen durfden ze niet.
o.k. hief de stoel in de lucht en ramde volop op daphne's rug, Ze schreeuwde en smakte tegen de grond.
o.k. pakte een mes, hij liep naar daphne toe en scheurde haar kleren aan stukken en maakte een snee in haar been waarna hij haar terugsleepte naar 't hok.
nog iemand vragen? vroeg o.k. waarna hij wegliep.

gaat het een beetje ? vroeg mila aan daphne.
godverdomme stomme klootzak ! siste ze

Moet ik nog meer posten of zeggen jullie laat maar...

Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 20:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 19:12
Choking Duck
Choking Duck is offline
laat maar.......
Oud 22-06-2003, 20:51
Nieni
Nieni is offline
Persoonlijk vind ik het vervelend dat je geen hoofdletters of aanhalingstekens gebruikt. Daarom stopte ik nogal snel met lezen... Misschien meer mensen hier?
Oud 22-06-2003, 21:15
ducky
ducky is offline
eerlijk gezegt kon ik het niet echt volgen... misschien had je beter het begin neer kunnen zetten?
en ik ben het met nieni eens, gebruik meer hoofdletters en leestekens!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 08:52
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
ducky schreef op 22-06-2003 @ 22:15:
eerlijk gezegt kon ik het niet echt volgen... misschien had je beter het begin neer kunnen zetten?
en ik ben het met nieni eens, gebruik meer hoofdletters en leestekens!
Oud 30-07-2003, 10:24
Shadowme
Shadowme is offline
Citaat:
Nieni schreef op 22-06-2003 @ 21:51:
Persoonlijk vind ik het vervelend dat je geen hoofdletters of aanhalingstekens gebruikt. Daarom stopte ik nogal snel met lezen... Misschien meer mensen hier?

Ben het met je eens. Zo kan ik het een stuk slechter volgen en vind ik het ook niet zo goed, eerlijk gezegd.
Reageren

Regels voor berichten