![]() |
|
check: http://www.angelfire.com/in2/ravey/poa.html, misschien wisten jullie dit allemaal wel, en misshcien klopt dit niet eens, maar toch wel leuk, maar wie zijn: peter pettigrew, sir cadogan, McNair, madame rosemerta, want i kheb boek1-4 in nl gelzen, en 5 in engels, maar daar zag ik deze namen niet voorbij komen...
|
![]() |
|
Michael Gambon zal Dumbledore (Perkamentus) gaan spelen.
Een plaatje: ![]() Net een dwerg. ![]() Verder zijn de geruchten dat Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint niet meer in de film zouden spelen (omdat ze er te oud uit zouden zien) niet waar. Op deze pagina kun je de namen van de cast zien (maar je kunt ook gewoon in google zoeken). ![]() http://www.killermovies.com/h/harrypotter3/
|
Pettigrew is trouwens ook
Spoiler
McNair = de beul van Buckbeak http://www.hetnest.com/index.php?pagina=poa1 staat de nieuwe cast op. ik had me Lupin anders voorgesteld dan Thewlis... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lupin ziet er redelijk uit zoals ik het me voorstelde Gary Oldman ziet er op dit plaatje te netjes/verzorgd uit voor Sirius, maar ik zie hem wel een goede Sirius worden sir Cadagon, is ook totaal anders dan ikverwachtte. Wie is Sjaak Stuurman? Die acteur die nu Dumbledore gaat spelen lijkt me wel goed gekozen. Een paar dagen geleden was trouwens op tv dat je het huis kan kopen waar een aantal Harry Potter scenes zijn opgenomen (het huis van de Dursleys), volgens mij kostte het rond de 400.000 euro...
|
![]() |
Producer David Heyman zei dat een hormonische verandering opspeelde gelukkig net voordat het filmen begon. "Daniel's stem begaf het voor we begonnen te filmen - godzijdank," ze hij. Daniel: "Het is goed om weer te filmen. Ik mis Harry als ik niet speel dat ik hem ben. Ik houd ervan om die bril op te zetten en Harry weer te zijn." "Op één punt moet de cast waarschijnlijk veranderen," zegt Chris Columbus. "De kinderen groeien op en willen verdergaan met hun eigen leven. Het is een domme fantasie dat de kinderen alle 7 Harry Potter films willen doen. Ik weet niet of een van hen daar de energie voor heeft."
Gave site: http://www.hetnest.com/index.php?pag...eslezen&id=113 Staan ook trailers van de vorige films op enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
en dan in boek 5, je mertk dat harry opstandiger wordt, moet dat dan ook een jochie van 11 zijn die dat gaat spelen.. yeah right, harry potter is een mens, en hij blijft oo keen mens hoop ik en ik wil daniel radcliffe terug in deel 3-7!!!!!!!!
|
Bij de rol van Sirius dacht ik dus echt absoluut NIET aan Gary Oldman. Oké, voor deel 3 nog net wel een beetje, maar in de latere delen zie ik hem dus echt niet voor me bij het lezen.
Remus is naar mijn mening perfect gecast, de rest laat me een beetje onverschillig. Alleen Peter had inderdaad een mager iel ventje moeten zijn..
|
Ik vind de film niet echt goed gecast...
Oke, Gary Oldman (Sirius Zwarts), Paul Whitehouse (Heer Palagon) en Stan Shunpike (Sjaak Stuurman) gaan nog wel, maar de rest.... French is trouwes wel cool ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En Tom Felton, de jongen die Draco speelt, ziet er echt megalief uit als z'n haar niet zo zo naar achter zit. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Dumbledore niet goed gekozen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou jammer zijn als niet dezelfde mensen de flims doen, ik bedoel, in een serie als Dawson's Creek spelen ook mensen van 22 16jarigen. Moet kunnen.. toch? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|