Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 22:15
Retinite
Retinite is offline
check: http://www.angelfire.com/in2/ravey/poa.html, misschien wisten jullie dit allemaal wel, en misshcien klopt dit niet eens, maar toch wel leuk, maar wie zijn: peter pettigrew, sir cadogan, McNair, madame rosemerta, want i kheb boek1-4 in nl gelzen, en 5 in engels, maar daar zag ik deze namen niet voorbij komen...
Oud 24-07-2003, 22:55
grmbl
grmbl is offline
Krijg error bij de site

peter pettigrew: peter pippelings, death eater/dooddoener, verrader van de schuilplaats van lilly en james potter, hij is ook een faunaat (weet ff n niet wat t int engels is, he alleen 5 int engels gelezen) hij was een raqt, de rat van ron weasley
sir cadogan: heer palagon, ridder van een schilderij, die zichzelf heel erg dapper en goed vind en iedereen uitscheld voor schavot ed hij vervangt ook tijdelijk de dikke dame/the fat lady omdat die aangevallen is
McNair: geen id
madame rosemerta;eigenaresse van de 3 bezemstelen/broomsticks, kroeg in zweinsveld/hogsmead (?)
Oud 25-07-2003, 10:37
Anne
Anne is offline
Michael Gambon zal Dumbledore (Perkamentus) gaan spelen.

Een plaatje:

Net een dwerg.

Verder zijn de geruchten dat Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint niet meer in de film zouden spelen (omdat ze er te oud uit zouden zien) niet waar. Op deze pagina kun je de namen van de cast zien (maar je kunt ook gewoon in google zoeken).

http://www.killermovies.com/h/harrypotter3/
Oud 25-07-2003, 13:18
kiek
kiek is offline
Pettigrew is trouwens ook
Spoiler

McNair = de beul van Buckbeak

http://www.hetnest.com/index.php?pagina=poa1

staat de nieuwe cast op. ik had me Lupin anders voorgesteld dan Thewlis...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:37
Breg
Breg is offline
Citaat:
kiek schreef op 25-07-2003 @ 14:18:

http://www.hetnest.com/index.php?pagina=poa1

staat de nieuwe cast op. ik had me Lupin anders voorgesteld dan Thewlis...
Peter Pettigrew . Ik had hem me altijd voorgesteld als een klein, ielig mannetje, ga ik op die site kijken zie ik ineens 3 onderkinnen.

Lupin ziet er redelijk uit zoals ik het me voorstelde

Gary Oldman ziet er op dit plaatje te netjes/verzorgd uit voor Sirius, maar ik zie hem wel een goede Sirius worden

sir Cadagon, is ook totaal anders dan ikverwachtte.

Wie is Sjaak Stuurman?

Die acteur die nu Dumbledore gaat spelen lijkt me wel goed gekozen.

Een paar dagen geleden was trouwens op tv dat je het huis kan kopen waar een aantal Harry Potter scenes zijn opgenomen (het huis van de Dursleys), volgens mij kostte het rond de 400.000 euro...
Oud 25-07-2003, 15:39
kiek
kiek is offline
Citaat:
Breg schreef op 25-07-2003 @ 14:37:
Peter Pettigrew . Ik had hem me altijd voorgesteld als een klein, ielig mannetje, ga ik op die site kijken zie ik ineens 3 onderkinnen.
Idd ja vond ik ook, maar wie weet, misschien moest hij wel afvallen?

Lupin ziet er redelijk uit zoals ik het me voorstelde
mwah...ik had em jonger verwacht

Gary Oldman ziet er op dit plaatje te netjes/verzorgd uit voor Sirius, maar ik zie hem wel een goede Sirius worden

sir Cadagon, is ook totaal anders dan ikverwachtte.
idd, blond moet hij zijn

Wie is Sjaak Stuurman?
conducteur van de Knight Bus

Die acteur die nu Dumbledore gaat spelen lijkt me wel goed gekozen.

Een paar dagen geleden was trouwens op tv dat je het huis kan kopen waar een aantal Harry Potter scenes zijn opgenomen (het huis van de Dursleys), volgens mij kostte het rond de 400.000 euro...

zo weinig??
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:26
Verwijderd
Ik zie geen Lupin, wel een Lupos.... is dat dezelfde? In dat geval ben ik BLIJ!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:34
heavinly
heavinly is offline
Ik vind Dumbledore best goed gekozen.
Ik ben echt zo benieuwd naar die film. Ik kijk er echt al naar uit. Wanneer komt ie?

[edit] Juni 2004. Dat is nog lang.. [/edit]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:39
heavinly
heavinly is offline
Producer David Heyman zei dat een hormonische verandering opspeelde gelukkig net voordat het filmen begon. "Daniel's stem begaf het voor we begonnen te filmen - godzijdank," ze hij. Daniel: "Het is goed om weer te filmen. Ik mis Harry als ik niet speel dat ik hem ben. Ik houd ervan om die bril op te zetten en Harry weer te zijn." "Op één punt moet de cast waarschijnlijk veranderen," zegt Chris Columbus. "De kinderen groeien op en willen verdergaan met hun eigen leven. Het is een domme fantasie dat de kinderen alle 7 Harry Potter films willen doen. Ik weet niet of een van hen daar de energie voor heeft."

Gave site: http://www.hetnest.com/index.php?pag...eslezen&id=113 Staan ook trailers van de vorige films op enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 17:54
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
http://us.imdb.com/Title?0304141
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:24
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
heavinly schreef op 25-07-2003 @ 17:39:
Producer David Heyman zei dat een hormonische verandering opspeelde gelukkig net voordat het filmen begon. "Daniel's stem begaf het voor we begonnen te filmen - godzijdank," ze hij.
Wat is er mis met een overslaande stem? Alsof Harry Potter geen mens is...
Oud 26-07-2003, 11:29
Verwijderd
ik denk dat Harry Potter best een overslaande stem mag hebben, maar het zou voor mij byzonder irritant zijn dat de hele film te moeten horen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:36
Retinite
Retinite is offline
en dan in boek 5, je mertk dat harry opstandiger wordt, moet dat dan ook een jochie van 11 zijn die dat gaat spelen.. yeah right, harry potter is een mens, en hij blijft oo keen mens hoop ik en ik wil daniel radcliffe terug in deel 3-7!!!!!!!!
Oud 27-07-2003, 15:30
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ha gary oldman is echt perfect gecast voor de rol van sirius black
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:14
Quistnix
Quistnix is offline
Bij de rol van Sirius dacht ik dus echt absoluut NIET aan Gary Oldman. Oké, voor deel 3 nog net wel een beetje, maar in de latere delen zie ik hem dus echt niet voor me bij het lezen.

Remus is naar mijn mening perfect gecast, de rest laat me een beetje onverschillig. Alleen Peter had inderdaad een mager iel ventje moeten zijn..
Oud 27-07-2003, 16:31
heavinly
heavinly is offline
Tja, had ik de acteur die Hagrid speelt zo gezien, had ik ook niet gezegd dat ie daar geschikt voor was. Zie ik 'm echter in de film, dan vind 'm geweldig.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:21
Arwyn
Arwyn is offline
Ik vind de film niet echt goed gecast...
Oke, Gary Oldman (Sirius Zwarts), Paul Whitehouse (Heer Palagon) en Stan Shunpike (Sjaak Stuurman) gaan nog wel, maar de rest....

French is trouwes wel cool Ik weet alleen niet of ze niet een beetje teveel humor heeft voor zoiets...
Oud 28-07-2003, 19:27
Daangerous
Daangerous is offline
begint da Harry Potter gezeik nu al... deel 2 is net op vhs/dvd gaan ze het al weer over 3 hebben
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:38
Verwijderd
Ehmm dit gaat even over Harry Potter II, weet iemand wie 'Lucius Malfidus' speelt?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:50
Verwijderd
ik kan geen foto's vinden iemand foto's van lupin en sirius en zo?

Ik ben erg benieuwd hoe ze de dementors eruit laten zien.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Charmed Prue schreef op 28-07-2003 @ 20:38:
Ehmm dit gaat even over Harry Potter II, weet iemand wie 'Lucius Malfidus' speelt?
Jason Isaacs

Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-07-2003 @ 21:55:
Jason Isaacs

[afbeelding]
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:25
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 28-07-2003 @ 20:27:
begint da Harry Potter gezeik nu al... deel 2 is net op vhs/dvd gaan ze het al weer over 3 hebben
Lees 't dan niet. Er zijn in dit topic genoeg mensen die het wél interesseren.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:27
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 28-07-2003 @ 20:21:

French is trouwes wel cool Ik weet alleen niet of ze niet een beetje teveel humor heeft voor zoiets...
Wie is dat dan? In welke films (oid) komt ze nog meer voor? Want ik ken 'r eigenlijk niet.

En Tom Felton, de jongen die Draco speelt, ziet er echt megalief uit als z'n haar niet zo zo naar achter zit.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef op 26-07-2003 @ 21:36:
en dan in boek 5, je mertk dat harry opstandiger wordt, moet dat dan ook een jochie van 11 zijn die dat gaat spelen.. yeah right, harry potter is een mens, en hij blijft oo keen mens hoop ik en ik wil daniel radcliffe terug in deel 3-7!!!!!!!!
Maar Daniel groeit misschien iets te snel voor de films.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2003, 07:56
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-07-2003 @ 19:51:
Maar Daniel groeit misschien iets te snel voor de films.
in elke film/boek is hij toch een jaar ouder?
dus wat is er dan mis?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef op 26-07-2003 @ 21:36:
De spelers worden toch ook ouder? Lijkt me dat die gewoon 'meegaan' als ze dat zelf willen en mogen enzo, of niet?

Ik vind Dumbledore niet goed gekozen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Tahvall schreef op 30-07-2003 @ 08:56:
in elke film/boek is hij toch een jaar ouder?
dus wat is er dan mis?
Dat er tussen de films soms 2 jaar zit. of 2,5.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 16:00
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-07-2003 @ 12:31:
Dat er tussen de films soms 2 jaar zit. of 2,5.
maar we hebben tot nu toe toch elk jaar met kerst een HP film gehad? of zit ik er nou weer helemaal naast?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:24
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 30-07-2003 @ 17:00:
maar we hebben tot nu toe toch elk jaar met kerst een HP film gehad? of zit ik er nou weer helemaal naast?
Ja dat wel, maar nu komt ie pas in juni 2004 uit, dus dat is 1,5 jaar later. Plus dat de boeken niet zo snel gaan als de films.

Zou jammer zijn als niet dezelfde mensen de flims doen, ik bedoel, in een serie als Dawson's Creek spelen ook mensen van 22 16jarigen. Moet kunnen.. toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten