Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 17:30
AngelLena
AngelLena is offline
als heer zijnde vreemd te gaan voor de neus van je vriendin haar beste vriendin.

Ik ben het met deze stelling eens. Heb gister de vriend van mijn beste vriendin betrapt op vreemdgaan... Toen was ik boos... En het was dat het even door moest dringen en toen het eenmaal doorgedrongen was, was ie em al gesmeerd, anders had ie een dreun kunnen verwachten. Hebben nu de afspraak met hem gemaakt: je vriendin komt maandag terug van vakantie, je vertelt het haar zelf, zo niet dan doen wij (haar broers en ik) het en dan heb je een nog groter probleem dan je nu al hebt. Zij mag eerst slaan, wij maken het wel af.
Oud 27-07-2003, 17:32
DEChengst
DEChengst is offline
Betrapt worden is nooit slim.
Oud 27-07-2003, 17:33
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 27-07-2003 @ 18:32:
Betrapt worden in nooit slim.
Door haar beste vriendin en haar broers al helemaal niet!
Oud 27-07-2003, 17:35
Boas
Boas is offline
vooral gaan slaan hoor...
Oud 27-07-2003, 17:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Boas schreef op 27-07-2003 @ 18:35:
vooral gaan slaan hoor...
Hebben wij niet gedaan.. Wij hebben ons netjes ingehouden en wachten in spanning af of hij het maadag zelf aan zijn vriendin gaat vertellen of dat wij het moeten doen. Vanaf daar zien we het allemaal wel verder.
Maar hij heeft verdomd veel mazzel gehad. Normaal als iemand mijn beste vriendin iets aandoet komen haar broers eraan stampen en die kwast krijgt een dreun dat ie voorlopig slaapt en wakker wordt met hoofdpijn, maar ook die hebben zich netjes ingehouden.
Oud 27-07-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 27-07-2003 @ 18:38:
Hebben wij niet gedaan.. Wij hebben ons netjes ingehouden en wachten in spanning af of hij het maadag zelf aan zijn vriendin gaat vertellen of dat wij het moeten doen. Vanaf daar zien we het allemaal wel verder.
Maar hij heeft verdomd veel mazzel gehad. Normaal als iemand mijn beste vriendin iets aandoet komen haar broers eraan stampen en die kwast krijgt een dreun dat ie voorlopig slaapt en wakker wordt met hoofdpijn, maar ook die hebben zich netjes ingehouden.
Dat vind ik heel netjes - ik denk dat ik ter plekke zou zijn gaan meppen (nu heb ik nogal wat agressie over de laatste tijd)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:49
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-07-2003 @ 18:30:
als heer zijnde vreemd te gaan voor de neus van je vriendin haar beste vriendin.

Ik ben het met deze stelling eens. Heb gister de vriend van mijn beste vriendin betrapt op vreemdgaan... Toen was ik boos... En het was dat het even door moest dringen en toen het eenmaal doorgedrongen was, was ie em al gesmeerd, anders had ie een dreun kunnen verwachten. Hebben nu de afspraak met hem gemaakt: je vriendin komt maandag terug van vakantie, je vertelt het haar zelf, zo niet dan doen wij (haar broers en ik) het en dan heb je een nog groter probleem dan je nu al hebt. Zij mag eerst slaan, wij maken het wel af.
idd die ultimatum zou ik ook stellen
en het liefst nog diezelfde dag vertellen dat ze terugkomt
ok klinkt op zich wel matig
"hoi was je vakantie leuk? btw je vriend is vreemdgegaan voor mn ogen en ik heb niet ingegrepen"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 27-07-2003 @ 18:49:
idd die ultimatum zou ik ook stellen
en het liefst nog diezelfde dag vertellen dat ze terugkomt
ok klinkt op zich wel matig
"hoi was je vakantie leuk? btw je vriend is vreemdgegaan voor mn ogen en ik heb niet ingegrepen"
Jep, ze komt morgen terug en morgen gaat hij het haar vertellen, en anders doen wij het (beetje lullig idd, niet echt een leuke thuiskomer). De reden waarom we alleen maar met hem gepraat hebben en verder niets is het volgende: hebben al een keer eerder in deze situatie gezeten, toen hebben we onze handjes niet achter onze rug vast laten binden om het zo maar te zeggen, maar toen werd mijn beste vriendin kwaad omdat ze vond dat hij het zelf had moeten zeggen en dat zij het eerste recht had om te slaan. Mja, kan ik mee inkomen.
Oud 27-07-2003, 18:05
siegjeuh
siegjeuh is offline
tis al eerder gebeurd?
lekkere vriend dan..
Oud 27-07-2003, 18:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
siegjeuh schreef op 27-07-2003 @ 19:05:
tis al eerder gebeurd?
lekkere vriend dan..
Is al eerder gebeurd, maar niet met deze vriend...Ik weet niet hoe ze het doet, maar ze zoekt altijd de verkeerde vriendjes uit. En die hebben wij dus betrapt en haar broers hebben em een heel modern model gegeven, gratis en voor niks. En toen werd ze kwaad op ons omdat zij vond dat zij eerst mocht slaan.
Oud 27-07-2003, 19:21
AtHell
AtHell is offline
Zucht, trailerparkthrashliefde blijft ontroerend.
Oud 27-07-2003, 19:26
Buktiet_Harry
Buktiet_Harry is offline
weet iemand waar de six-packjes liggen?
Oud 27-07-2003, 19:44
AngelLena
AngelLena is offline
slaat dat nou weer op?
Oud 27-07-2003, 20:00
Verwijderd
Het is überhaupt niet slim om vreemd te gaan, tenzij je heel goed kunt liegen en niemand het gezien heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 23:43
Verwijderd
Natuurlijk is het superstom om vreemd te gaan, maar jouw reactie vind ik nog wel veel dommer. Waarom zou je uberhaupt gaan slaan en misschien is je vriendin ook wel vreemdgegaan?!
Beetje sneu, maar vertel even verder hoe het gegaan is. Leuke verhaaltjes lezen is nooit weg.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 02:57
Verwijderd
Ehm, geen kwaad met kwaad vergelden, vind ik toch. Hem de schrik aanjagen best maar hem een nieuwe look geven is toch wel zinloos op zich. Wat een lul, en je vriendin heeft blijkbaar een zachte plek voor rotte appels, en ze heeft lieve broers
(en dat was mijn kijk op de zaak)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:35
AngelLena
AngelLena is offline
Nogmaals, in dit geval is er geen hand uitgestoken naar die zogenoemde rotte appel, is hem alleen een ultimatum gesteld dat hij het vandaag zelf moest vertellen omdat wij het anders deden en dan zou mijn vriendin nog veel kwader worden.
Inmiddels weet mijn vriendin ervan, maar niet via haar inmiddels ex.
Die heeft zich namellijk verdacht stilgehouden en toen iemand vroeg naar hem werd zij achterdochtig en heeft ze het rechtsreeks aan ons gevraagd. We hebben gezegd dat we onze mond zouden houden, maar niet dat we erover zouden gaan liegen als ze er naar vroeg.
Dus ze is boos en die knul kan het wel vergeten en krijgt waarschijnlijk alsnog wel een mep in z'n gezicht, maar niet van ons, maar van haar.
Oud 30-07-2003, 11:08
WE$T$IDE
WE$T$IDE is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 27-07-2003 @ 18:32:
Betrapt worden is nooit slim.
Mee eens, de gouden regel is: WORDT NIET BETRAPT, GEBRUIK ANDERS DE LAATSTE KOGEL VOOR JEZELF

wat zijn we toch weer wijs vandaag
Oud 30-07-2003, 12:01
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
...Vreemdgaan is niet nodig...
Oud 30-07-2003, 13:32
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-07-2003 @ 18:30:

als je het voor de ogen van die beste vriendin doet, vind ik dat dat eigelijk hetzelfde is als voor de ogen van die persoon zelf. Omdat je je beste vriendin of vriend natuurlijk altijd vertrouwd, en je dus zeker weet dat hij of zij niet liegt.
Tis lijkt mij wel wat minder pijnlijk ofzo omdat die persoon het dan zelf niet ziet...
Oud 30-07-2003, 13:36
poesiefox
poesiefox is offline
Zeg, bemoei je even met je eigen zaken.
Oud 30-07-2003, 13:42
LilDushi
LilDushi is offline
so die heeft lef!! sla hem maar lekker hard!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 17:16
deesmees
deesmees is offline
meteen dumpen die handel
zou hem niet slaan maar m terugpakken door een klotegeintje uit te halen met hem
Zou hem echt gaan kwetsen als ie me dat zou flikken ahhhhh dan werd ik boosssss maja mijn schatje doet da gelukkig niet tenminste dat hoop ik hahaha nou ja we zijn elkaar volledig trouw dus
Reageren

Regels voor berichten