Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en het liefst nog diezelfde dag vertellen dat ze terugkomt ok klinkt op zich wel matig "hoi was je vakantie leuk? btw je vriend is vreemdgegaan voor mn ogen en ik heb niet ingegrepen" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Natuurlijk is het superstom om vreemd te gaan, maar jouw reactie vind ik nog wel veel dommer. Waarom zou je uberhaupt gaan slaan en misschien is je vriendin ook wel vreemdgegaan?!
![]() Beetje sneu, maar vertel even verder hoe het gegaan is. Leuke verhaaltjes lezen is nooit weg. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm, geen kwaad met kwaad vergelden, vind ik toch. Hem de schrik aanjagen best maar hem een nieuwe look geven is toch wel zinloos op zich. Wat een lul, en je vriendin heeft blijkbaar een zachte plek voor rotte appels, en ze heeft lieve broers
![]() (en dat was mijn kijk op de zaak) |
![]() |
|
Nogmaals, in dit geval is er geen hand uitgestoken naar die zogenoemde rotte appel, is hem alleen een ultimatum gesteld dat hij het vandaag zelf moest vertellen omdat wij het anders deden en dan zou mijn vriendin nog veel kwader worden.
Inmiddels weet mijn vriendin ervan, maar niet via haar inmiddels ex. Die heeft zich namellijk verdacht stilgehouden en toen iemand vroeg naar hem werd zij achterdochtig en heeft ze het rechtsreeks aan ons gevraagd. We hebben gezegd dat we onze mond zouden houden, maar niet dat we erover zouden gaan liegen als ze er naar vroeg. Dus ze is boos en die knul kan het wel vergeten en krijgt waarschijnlijk alsnog wel een mep in z'n gezicht, maar niet van ons, maar van haar.
||
Citaat:
Tis lijkt mij wel wat minder pijnlijk ofzo omdat die persoon het dan zelf niet ziet... ![]()
|
meteen dumpen die handel
![]() zou hem niet slaan maar m terugpakken door een klotegeintje uit te halen met hem ![]() ![]() Zou hem echt gaan kwetsen als ie me dat zou flikken ahhhhh dan werd ik boosssss ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
De slaapkamer TeDaz | 0 | 25-12-2011 20:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Giften van gemeenten aan voetbalclubs Rabbi Daniel | 138 | 05-06-2003 19:07 | |
Psychologie |
Brief. Quiana | 21 | 10-12-2002 18:45 | |
Seksualiteit |
Vervolg op het topic : Wat niet te zeggen voor/tijden/na het sex !! Just Eak | 7 | 15-09-2002 13:33 | |
Psychologie |
[stelling] De aangeboren wiskunde-knobbel bestaat niet? Verwijderd | 76 | 19-07-2002 13:27 |