Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 22:24
*little_princess*
*little_princess* is offline
Sinds februari is het uit met mijn (ex)vriend... Ik heb 2 jaar met hem gehad, een behoorlijke tijd dus... we hebben toen afgesproken om als vrienden met elkaar om te gaan wat in het begin natuurlijk mislukte omdat we over echt alles ruzie hadden... we hebben elkaar tone ong. een half jaar niet gesproken, en we hadden daar vrede mee... maar een tijdje terug had hij me ineens unblocked op msn en waren we weer onwijs gezellig aan het praten... ik heb hem zelfs nog gesteund omdat er familie problemen waren... naja, vond het best wel fijn om weer gewoon normaal met elkaar om te kunnen gaan... maar een week later krijg ik dit ineens te horen: Ja, ik kna beter niet meer met je praten wat m'n vriendin heeft het liever niet... Ik stond echt heel vreemd te kijken... "m'n vrinedin heeft het liever niet?" Ik voind het echt heel raar want ze weet dat we elkaar niet meer terug hoeven en ze weet vooral dat dat van mijn kant komt... sindsdien is het contact dus ook gestopt... mijn vraag is... wat vinden jullie hiervan? ik bedoel, we waren toh 2 jaar lang beste vrienden en dan nu dit ineens...

nogmaals... wat vinden jullie hiervan?
Advertentie
Oud 19-07-2003, 22:31
Verwijderd
Ik kan het heel goed begrijpen van zijn huidige vriendin. Jullie hebben twee jaar iets gehad, het ging uit, en nu hebben jullie opeens weer goed contact. Dat is voor haar natuurlijk een bedreigend gevoel, ook al is het onterecht.

Van jouw kant kan ik begrijpen dat je het vervelend vindt, en als ik jou was zou ik hem dan ook een beetje onder druk zetten het met zijn vriendin uit te praten, want dit is ook geen fijne situatie.
Oud 19-07-2003, 22:33
hajo
hajo is offline
ik kan me heel goed indenken dat een nieuwe partner liever dat contact met een ex niet heeft. En als je ook echt van die partner houdt kan ik me dan ook nog voorstellen dat je zegd: oke, ik doe het niet. Met goeie partner heb je eigenlijk geen vriend nodig, want die rol vervult de partner al, dus is het niet zo moeilijk om tegen een vriend (en ex) te zeggen: ik verbreek het contact.
Je hebt natuurlijk ook partners die helemaal geen last hebben van jaloezie en dergelijken, maar in dit geval is dat dus niet zo. En ik vind dat niet verkeerd, ook niet goed, het is gewoon zo, en dat je ex ook nog gehoor geeft aan het verzoek van zijn nieuwe vriendin vind ik alleen maar een teken van een goeie band en respect. Voor jou is het natuurlijk een beetje lullig, toegeven.
Oud 19-07-2003, 22:46
*little_princess*
ja ok, dat is ook wel logisch... maar hij gooit wel een vriendschap van 2 jaar weg, terwijl hij degene was die het zo graag wou behouden omdat we zoveel hebben meegemaakt, ook echt zware dingen... is best wel vreemd dan vind ik
Oud 19-07-2003, 22:51
hajo
hajo is offline
jah, en ook extra logisch dus. Ik doe met mijn vriendin alle dingen die ik met vorige vriendinnen ook heb gedaan, om die ervaringen als het ware weg te wegen en aan mijn nieuwe vriendin te koppelen. Elke keer dat ik weer met mijn ex over die dingen zou praten zouden het weer smetten worden op een bijna schoongeveegd verleden. Dat is voor mij ook de redenen dat ik geen contact meer heb met exxen, ook al mag ik ze heel graag. Zeker de mensen met wie ik hele innige en zware relaties had, wil ik liever niet meer zien. Het is dus ook een beetje de vraag of je exvriendje het ook niet een beetje voor zichzelf doet. ... ..
Oud 20-07-2003, 22:33
feline
feline is offline
Citaat:
hajo schreef op 19-07-2003 @ 23:33:
ik kan me heel goed indenken dat een nieuwe partner liever dat contact met een ex niet heeft. En als je ook echt van die partner houdt kan ik me dan ook nog voorstellen dat je zegd: oke, ik doe het niet. Met goeie partner heb je eigenlijk geen vriend nodig, want die rol vervult de partner al, dus is het niet zo moeilijk om tegen een vriend (en ex) te zeggen: ik verbreek het contact.
Helemaal oneens. De rol die mijn vrienden in mijn leven hebben zou ik nooit willen en kunnen vervangen door een vriendje. Bovendien, als het uitgaat, heb je niks meer.
Oud 20-07-2003, 22:51
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik hoor me hier niet mee te bemoeien maar ik ken dennis.... ik weet hoe het in elkaar zit dus ik begrijp zijn reactie volkomen.

Jij wilt nu zijn vriendschap terwijl je dat eerst gewoon verwaarloosde...
Oud 21-07-2003, 16:42
MissMorena
MissMorena is offline
Ik vindt het normaal dat die vriendin het zegt.. jullie hadden 2 jaar met elkaar en dan bedenken wat jullie allemaal hebben meegemaakt... ik zou me wel kut voelen..ik zou et ook tegen me vriend zeggen en dat heb ik ook gedaan. en nu heeft hij geen contact meer met die ex..
Oud 23-07-2003, 22:31
*little_princess*
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 20-07-2003 @ 23:51:
ik hoor me hier niet mee te bemoeien maar ik ken dennis.... ik weet hoe het in elkaar zit dus ik begrijp zijn reactie volkomen.

Jij wilt nu zijn vriendschap terwijl je dat eerst gewoon verwaarloosde...
Uhm, sorry... je doet wel of je er alles vanaf weet maar je weet nog niet een honderdste van wat ik allemaal met hem heb meegemaakt en wat er allemaal gebeurd is... we hebben samen hele zware tijden doorstaan zowel van zijn kant als van mijn kant, dus hou alsjeblieft je mond met je verwaarloosde aangezien je er gewoon niets vanaf weet, spijt me zeer...
Oud 23-07-2003, 22:34
*little_princess*
Citaat:
MissMorena schreef op 21-07-2003 @ 17:42:
Ik vindt het normaal dat die vriendin het zegt.. jullie hadden 2 jaar met elkaar en dan bedenken wat jullie allemaal hebben meegemaakt... ik zou me wel kut voelen..ik zou et ook tegen me vriend zeggen en dat heb ik ook gedaan. en nu heeft hij geen contact meer met die ex..
Ik snap best dat ze zich er kut over voelt, maar ze weet gewoon dat ik hem echt niet meer terug wil, wat er ook gebeurd... maar dat betekent niet dat ik hem gelijk helemaal niet meer wil spreken... je hebt toh een band opgebouwd in die 2 jaar... je hebt niet alleen een relatie maar je word toh ook best wel beste maatjes... en dat terwijl hij me gewoon echt al veel geflikt heeft wil ik gewoon nog steeds vrienden met hem zijn...

Ik heb het al zo vaak gezegd dat ik hem niet terug wil, dat het gewoon echt over is... ik heb het ook zelf uitgemaakt namelijk... maja, kan het haar op de een of andere manier niet duidelijk maken en dat vind ik jammer...
Oud 03-08-2003, 15:06
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
*little_princess* schreef op 23-07-2003 @ 23:31:
Uhm, sorry... je doet wel of je er alles vanaf weet maar je weet nog niet een honderdste van wat ik allemaal met hem heb meegemaakt en wat er allemaal gebeurd is... we hebben samen hele zware tijden doorstaan zowel van zijn kant als van mijn kant, dus hou alsjeblieft je mond met je verwaarloosde aangezien je er gewoon niets vanaf weet, spijt me zeer...
Spijt me zeer voor jou dat je altijd in je eigen leugens geloofd.
Jij bent degene die de hele relatie heeft lopen zieken. Dennis had alles voor je over echt alles en wat kreeg hij er voor terug?

En jij hebt het uitgemaakt? Volgens mij is dennis degene die het heeft uitgemaakt nadat hij maanden alles van jou pikte. Ik heb dennis dagenlang gesproken en meestal was hij niet eens vrolijk omdat jij weer iets geflikt had.

Hij verdient beter dan jou en blijf dan gewoon uit zijn leven. Als je al in je eigen leugens geloofd zou het dus nooit goed met jou komen.
Oud 03-08-2003, 15:08
D1984
D1984 is offline
Ok, even mijn eigen reactie hierop dan.

Ik vind het volkomen logisch van mezelf dat ik enig contact met Denise vermijd.

M'n nieuwe vriendin heeft het er namelijk erg moeilijk mee dat ik zo ontzettend veel heb meegemaakt met haar.

Door nu dezelfde dingen met haar te doen vergeet ze wat ik met m'n ex gedaan heb (ze heeft het er best moeilijk mee dus ze probeert het te vergeten), maar door contact met m'n ex te houden zou zij daaraan weer herinnerd worden.

Simpelweg zit het dus zo: m'n ex zou een blokkade in m'n nieuwe relatie worden.

En dat is naar mijn mening niet echt de bedoeling.

Ik denk dat contact onderhouden en/of spullen bewaren van een ex gewoon geen goed idee is.

Dennis
Oud 03-08-2003, 15:47
miro
miro is offline
Van de ene kant....Ik zou t zelf iig niet zo leuk vinden als mn vriend weer contacten kreeg met zijn ex. Maar het is ook anders als het ineens weer opbloeit...als het nou altijd al zo was geweest.

Zelf heb ik in dezelfde situatie als jij gezeten. 2 jaar lang een vriend gehad, uit, en daarna nog beste vrienden voor 1 jaar. Van zijn nieuwe vriendin mocht ie niet meer met mij omgaan en hij heeft toen elk contact met mij verbroken ("ik wil nooit meer contact met je, ik wil niks meer met je te maken hebben") Best wel naaie dus en ben dr ook lange tijd verdrietig van geweest.

Als ik het van haar kant bekijk kan ik het enigszins begrijpen, het is niet zo dat jullie altijd goeie vrienden gebleven zijn, dus iets wat ze van tevoren wist. Het contact kwam ineens weer bij jullie, en daar zou ik ook niet goed tegen kunnen.

Neemt niet weg dat het evengoed kut voor jou is natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 15:49.
Oud 03-08-2003, 15:59
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik kan het eigenlijk wel begrijpen, ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik die vriendin was, maar praat er gewoon met hem of haar een keer over dat het toch nooit meer iets zal worden
Oud 03-08-2003, 18:01
*little_princess*
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 03-08-2003 @ 16:06:
Jij bent degene die de hele relatie heeft lopen zieken. Dennis had alles voor je over echt alles en wat kreeg hij er voor terug?

En jij hebt het uitgemaakt? Volgens mij is dennis degene die het heeft uitgemaakt nadat hij maanden alles van jou pikte. Ik heb dennis dagenlang gesproken en meestal was hij niet eens vrolijk omdat jij weer iets geflikt had.

Hij verdient beter dan jou en blijf dan gewoon uit zijn leven. Als je al in je eigen leugens geloofd zou het dus nooit goed met jou komen.
Uhm eerst even dit: Wuhahahahahaha, wat is jou probleem en waar bemoei je je in godsnaam mee? jij was degene die probeerde dennis te krijgen volgens mij ach ja... laat ik er verder maar niets over zeggen want zo minder ben ik niet...

En ten tweede uhm IK heb het uitgemaakt schat niet hij... kan je nagaan hoe weinig je er maar vanaf weet... want nogmaals je weet nog niet een honderdste van wat er gebeurd is tussen ons...

En dat hij nu geen contact meer wil, naja... heb me er nu maar bij neergelegd aangezien m'n zus me heel erg helder heeft gemaakt waarom ik het ookalweer had uitgemaakt... en wat hij me allemaal geflikt heeft, dus tja... is jammer dan... maja dan maar geen contact meer als het zo moet...
Oud 03-08-2003, 18:05
*little_princess*
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 03-08-2003 @ 16:06:

ff iest anders he... noem mij voortaan geen leugenaar...
als iemand anders "een bepaald persoon" je erover voorgelogen heeft kan ik er ook niets aan doen...
Oud 03-08-2003, 18:54
D1984
D1984 is offline
Ff om het een en ander op te klaren...

ik heb het uitgemaakt ivm ene rudie die tussen onze relatie kwam met dank aan jou.

Dennis
Oud 03-08-2003, 18:55
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
*little_princess* schreef op 03-08-2003 @ 19:01:
Uhm eerst even dit: Wuhahahahahaha, wat is jou probleem en waar bemoei je je in godsnaam mee? jij was degene die probeerde dennis te krijgen volgens mij ach ja... laat ik er verder maar niets over zeggen want zo minder ben ik niet...

En ten tweede uhm IK heb het uitgemaakt schat niet hij... kan je nagaan hoe weinig je er maar vanaf weet... want nogmaals je weet nog niet een honderdste van wat er gebeurd is tussen ons...

En dat hij nu geen contact meer wil, naja... heb me er nu maar bij neergelegd aangezien m'n zus me heel erg helder heeft gemaakt waarom ik het ookalweer had uitgemaakt... en wat hij me allemaal geflikt heeft, dus tja... is jammer dan... maja dan maar geen contact meer als het zo moet...
uhm er bestaat ook zoiets als vrienden zijn voor het geval je dat vergeet al die tijd dat hij zijn tijd met jou aan het verdoen was had ik ook een vriend hoor...

Daarbij was jij degene die zat te twijvelen over gevoelens en die zat te kutten met een andere jongen.

Meissie ik weet verdomd veel meer dan je denkt hoor. En je kan nou wel stoer gaan lachen maar je stelt geen ruck voor.

Je moet gewoon opfucken en dennis met rust laten hij heeft betere dingen te doen dan met zo'n ******* om te gaan..
Oud 03-08-2003, 19:03
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2003 @ 23:31:
Van jouw kant kan ik begrijpen dat je het vervelend vindt, en als ik jou was zou ik hem dan ook een beetje onder druk zetten het met zijn vriendin uit te praten, want dit is ook geen fijne situatie.
onder druk zetten lijkt mij net het slechtste wat ze kan doen,want dan drijft ze hem echt zover dat ie totaal het contact met haar zal verbreken..
Oud 03-08-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
psychobunny schreef op 03-08-2003 @ 20:03:
onder druk zetten lijkt mij net het slechtste wat ze kan doen,want dan drijft ze hem echt zover dat ie totaal het contact met haar zal verbreken..
Misschien stomme vraag... maar heb jij dit topic helemaal doorgelezen?
Oud 03-08-2003, 19:58
miro
miro is offline
Lijkt me trouwens toch niet echt slim om dit op een forum te zetten waar beide betrokkenen ook komen.
Oud 03-08-2003, 20:08
*little_princess*
Citaat:
D1984 schreef op 03-08-2003 @ 19:54:
Ff om het een en ander op te klaren...

ik heb het uitgemaakt ivm ene rudie die tussen onze relatie kwam met dank aan jou.

Dennis
Ja den... het is neit minder bedoeld hoor... maarrr... jij was degene die eht nog wou proberen... en ik heb eht toen uitgemaakt... ik weet dat het moeilijk toe te geven is voor je maja...
Oud 03-08-2003, 20:15
*little_princess*
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 03-08-2003 @ 19:55:
uhm er bestaat ook zoiets als vrienden zijn voor het geval je dat vergeet al die tijd dat hij zijn tijd met jou aan het verdoen was had ik ook een vriend hoor...

Daarbij was jij degene die zat te twijvelen over gevoelens en die zat te kutten met een andere jongen.

Meissie ik weet verdomd veel meer dan je denkt hoor. En je kan nou wel stoer gaan lachen maar je stelt geen ruck voor.

Je moet gewoon opfucken en dennis met rust laten hij heeft betere dingen te doen dan met zo'n ******* om te gaan..
Ja, ik weet heeeel erg goed wat vrienden zijn, aangezien ik er genoeg heb, ok? ten tweede, als hij zijn tijd aan mij aan het verdoen was, waarom bleef hij dan zo lang bij me? ik bedoel... ik heb het meteen gezegd toen het geen zin meer had voor me, en hij had al lang weg kunnen gaan...

en dan nog wat, er is niets gebeurd met die "ene" jongen... ik ben niet zo... en als je het topic goed gelezen hebt... wat je dus blijkbaar niet gedaan hebt... zie je dat het me ook niet meer kan schelen dat ik geen contact meer met hem heb... en veel betere dingen te doen? jij wil gewoon graag dat ie niet meer met me praat omdat je zelf al heel lang aan het proberen bent hem te krijgen... zal je toh wat meer moeite voor moeten doen lijkt me zo.... dus ga je energie daar maar in steken in plaats van te doen of je slim bent... misschien heb je daar dan meer succes mee...

ach ja... ga ook geen energie meer in jullie steken want dat is hij me niet meer waard en jij al HELEMAAL niet... dus ciao ciao!
Oud 03-08-2003, 20:36
ezzie
ezzie is offline
kunnen jullie deze ruzie niet ergens anders voortzetten? alhoewel ik moet zeggen dat ie wel erg lachwekkend is om te lezen
Oud 03-08-2003, 20:37
biatchy
biatchy is offline
owkee, ik ga ook ff meebemoeien...wtf lullen jullie allemaal man...ik heb de helft gelezen en zo minder zijn jullie...die mensen die dennis helpen dan he...wies leugenaar man...dennis uitgemaakt? wtf....denise heeft duidelijk 2 keer uitgemaakt...en alleen dennis is zo dom dat te zeggen omdat hij nie voor paal wil staan, gedumptte worden door een meissie van underage...hahaha...en err....die ene wijf bemoei je er nie mee man is mening jah en geen vriendtjes aan het afpakken forum...ow ff foutje een ex die niks waard is....lol....egt een onzin...maar wel moeite waard om te zeggen, becuse itr true....lol
Advertentie
Oud 03-08-2003, 21:43
D1984
D1984 is offline
Kanonne; zeker een vriendje/vriendinnetje van denise . Ik stop met deze discussie want het is me toch niets waard; ik wil geen contact meer
Oud 03-08-2003, 22:18
MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:
*little_princess* schreef op 23-07-2003 @ 23:34:
Ik snap best dat ze zich er kut over voelt, maar ze weet gewoon dat ik hem echt niet meer terug wil, wat er ook gebeurd... maar dat betekent niet dat ik hem gelijk helemaal niet meer wil spreken... je hebt toh een band opgebouwd in die 2 jaar... je hebt niet alleen een relatie maar je word toh ook best wel beste maatjes... en dat terwijl hij me gewoon echt al veel geflikt heeft wil ik gewoon nog steeds vrienden met hem zijn...

Ik heb het al zo vaak gezegd dat ik hem niet terug wil, dat het gewoon echt over is... ik heb het ook zelf uitgemaakt namelijk... maja, kan het haar op de een of andere manier niet duidelijk maken en dat vind ik jammer...
Ja okey, je kan hem dan niet willen maar toch je voelt je gewoon er niet prettig bij.
hun hebben ook iets opgebouwd in het verleden en miss kan het weer zo gebeuren je weet maar nooit.
Dus ik begrijp haar echt ik zou het echt niet leuk vinden en zou er zelf ook niet prettig bij voelen.
Oud 03-08-2003, 22:29
*little_princess*
Citaat:
D1984 schreef op 03-08-2003 @ 22:43:
Kanonne; zeker een vriendje/vriendinnetje van denise . Ik stop met deze discussie want het is me toch niets waard; ik wil geen contact meer
om precies te zijn me beste gurly die alles ervan weet... maja... dit komt me bekent voor want mie zei dit net ook al... toevallig! gheghe!
Oud 03-08-2003, 22:33
*little_princess*
Citaat:
MissMorena schreef op 03-08-2003 @ 23:18:
Ja okey, je kan hem dan niet willen maar toch je voelt je gewoon er niet prettig bij.
hun hebben ook iets opgebouwd in het verleden en miss kan het weer zo gebeuren je weet maar nooit.
Dus ik begrijp haar echt ik zou het echt niet leuk vinden en zou er zelf ook niet prettig bij voelen.
neej, dat is ook zo... maja, heb het nu al 2 keer uitgemaakt... en heb echt duidelijk gemaakt dat ik hem echt niet meer terug hoef... maja, misschien idd moeilijk voor haar te begrijpen... maja... weet neit of je het topic net nog een beetje gevolgd heb want hij kwam dus net zelf ff z'n mening geven ... maja, heb ook besloten dat het voor mezelf beter is om maar geen contact meer met hem te hebben, aangezien er te veel gebeurd is tussen ons... zal maar geen details geven... maja... denk dat ik hem eigenlijk ook niet eens meer WIL spreken... zoals een paar berichten terug... me zus heeft me heel helder gemaakt waarom ik het ook alweer had uitgemaakt en ze heeft een paar redenen gegeven waarom ik niet eens meer contact met hem zou moeten hebben... dus luister ik maar, want big sisters are always right!
Oud 03-08-2003, 22:44
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
je gurly oei whaha ben al bang hoor bibber bibber. Als jij wilt denken dat ik dennis wil moet je dat zeker doen als jij daar vrolijk van wordt.

En ik kan beter lezen dan jou maar je blijft zelf ook doorijlen.

Je vind het btw wel erg stoer dat je het volgens jezelf zelf uitgemaakt heb. Alsof het zo stoer is om het uit temaken. Wat maakt het nou uit wie het uitgemaakt heeft.

Wat duidelijk is is gewoon dat je op moet rotten en dennis met rust moet laten. ga jij maar lekker met je gurly's enzo spelen...
Oud 03-08-2003, 22:55
MissMorena
MissMorena is offline
Jaa ik had het een beetje gelezen en lekker laten gaan hoor.
Oud 03-08-2003, 23:04
Obi Wan
Obi Wan is offline
Meiden....

Voor de rest:
1. Wanneer je een topic opent met een vraag wat iedereen kan lezen moet je niet gaan zeuren tegen 1 persoon dat hij/zij er niet mee mag bemoeien

2. Als die vraag serieus was.. en je het serieus zo gezellig "vond", waarom is dit allemaal verandert in een flame?

3. Een vriendin erbij halen die alleen jou kant van het verhaal kent is zwak

I have spoken
Oud 03-08-2003, 23:06
biatchy
biatchy is offline
wtf.....she just want to be friends...verder niks.....en als dennis het nie wil, is het zijn mis stap. en pardon? gurly spelen?...wtf solly hoor maar er zijn genoeg jongens die achter haar aanzitten kan je nie van dennis zeggen he, neemt ie weer een gurly van 14..ik zal hem egt anklagen man...voor misbruik...hahaha.....en ow jah een keer aan denise komen is een hele bende achter je komen....ff voor de duidelijkheid
Oud 03-08-2003, 23:08
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
biatchy schreef op 04-08-2003 @ 00:06:
wtf.....she just want to be friends...verder niks.....en als dennis het nie wil, is het zijn mis stap. en pardon? gurly spelen?...wtf solly hoor maar er zijn genoeg jongens die achter haar aanzitten kan je nie van dennis zeggen he, neemt ie weer een gurly van 14..ik zal hem egt anklagen man...voor misbruik...hahaha.....en ow jah een keer aan denise komen is een hele bende achter je komen....ff voor de duidelijkheid
dit slaat op nix... dan is denise net zo stom dat zij erin trapte om met een oudere jongen te nemen als dat hij jongere meisjes neemt.

en je hoeft mij echt niet te bedreigen hoor laat die vrienden maar van der komen. als iets laf is is het dreigen...
Oud 03-08-2003, 23:09
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
biatchy schreef op 04-08-2003 @ 00:06:
Oh ja vergeten, gebruik je ervaringen die je hebt gekregen tijdens de lessen Nederlands.. want dit is zeer slecht

Voor de rest: Slot!
Oud 03-08-2003, 23:10
biatchy
biatchy is offline
het is geen dreigement ofzo....het i gewoon een waarschuwing...want ik heb wel eens gehoord dat die dennis van joe denise in elkaar wou rammen...nou....of durf die nie? i know hes mietje
Oud 03-08-2003, 23:11
biatchy
biatchy is offline
wtf let nie op mn taal man....damn een nerd ofzo....die helemaal oplet by nederlands ofzo...shit....zeur nie man
Oud 03-08-2003, 23:11
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
biatchy schreef op 04-08-2003 @ 00:10:
het is geen dreigement ofzo....het i gewoon een waarschuwing...want ik heb wel eens gehoord dat die dennis van joe denise in elkaar wou rammen...nou....of durf die nie? i know hes mietje
het leek er anders wel heel erg op
Oud 03-08-2003, 23:12
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
biatchy schreef op 04-08-2003 @ 00:11:
wtf let nie op mn taal man....damn een nerd ofzo....die helemaal oplet by nederlands ofzo...shit....zeur nie man
Een nerd.. shit.. je hebt me door

Het is wel te merken dat je er niet bij hebt opgelet ja..

En ik zeur niet, ik geef advies
Oud 03-08-2003, 23:13
*little_princess*
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 04-08-2003 @ 00:08:
dit slaat op nix... dan is denise net zo stom dat zij erin trapte om met een oudere jongen te nemen als dat hij jongere meisjes neemt.

en je hoeft mij echt niet te bedreigen hoor laat die vrienden maar van der komen. als iets laf is is het dreigen...
Meissie... wat kom je nou tof doen... dit is iets tussen dennis en mij, en snap echt niet waarom JIJ je er zo druk om maakt hoorz... en ik vid het echt niet stoer dat ik het 2x heb uitgemaakt, ben er echt niet trots op ozo... maar jij wou de waarheid dus krijg je die... en me gurly bedreigt jou niet... ze zegt alleen als... en uhm... ik ben idd niet lesbies ze is gewoon me best friend ok? maja, waarom verspil ik nog moeite aan jou... dit was een serieuze topic totdat jij stoer kwam doen... dus...
Oud 03-08-2003, 23:13
Stff
Stff is offline
dit topic wordt steeds leuker
Oud 03-08-2003, 23:16
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
*little_princess* schreef op 04-08-2003 @ 00:13:
Meissie... wat kom je nou tof doen... dit is iets tussen dennis en mij, en snap echt niet waarom JIJ je er zo druk om maakt hoorz... en ik vid het echt niet stoer dat ik het 2x heb uitgemaakt, ben er echt niet trots op ozo... maar jij wou de waarheid dus krijg je die... en me gurly bedreigt jou niet... ze zegt alleen als... en uhm... ik ben idd niet lesbies ze is gewoon me best friend ok? maja, waarom verspil ik nog moeite aan jou... dit was een serieuze topic totdat jij stoer kwam doen... dus...
BrEeZaH?
Oud 03-08-2003, 23:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
*little_princess* schreef op 04-08-2003 @ 00:13:
als het iets tussen jou en dennis is waarom open je er dan een topic over je wilt duidelijk dat andere mensen ook reageren....

hoor je mij zeggen dat je lesbisch bent?? nee dus weet neit wat je nou slap lult...

en ik doe nog steeds serieus hoor ik geef mij mening en volgens mij vraag je hier nog steeds om een mening...
Oud 03-08-2003, 23:19
*little_princess*
Citaat:
Obi Wan schreef op 04-08-2003 @ 00:04:
Meiden....

Voor de rest:
1. Wanneer je een topic opent met een vraag wat iedereen kan lezen moet je niet gaan zeuren tegen 1 persoon dat hij/zij er niet mee mag bemoeien

2. Als die vraag serieus was.. en je het serieus zo gezellig "vond", waarom is dit allemaal verandert in een flame?

3. Een vriendin erbij halen die alleen jou kant van het verhaal kent is zwak

I have spoken
1. daar heb je gelijk in ja... maar zij komt mij persoonlijk aanvallen en daar mag ik best wat van zeggen

2. de vraag was serieus ja... totdat "iemand" hier ruzie kwam schoppen... maar ik heb hem vanmiddag gesproken en me zus heeft met me gepraat en daarom is het dus verandert

3. hij haalt ook een vriendin erbij, dus... en deze vriendin die las dit en vond dat ze ook moest reageren... das toh niet verboden lijkt me zo?

4. over haar taal... ze is neit nederlands en ze doet heel erg haar best om goed nederlands te praten ok? probeer jij maar eens chinees te praten zou ik zeggen kijken of dat zo goed is...

Please laat dit weer een serieuze topic worden want daar was hij voor bedoeld...!
Oud 03-08-2003, 23:22
Stff
Stff is offline
Profiel van *little_princess*
Hobby's dennis vermoorden

k moet zeggen... je houd er leuke hobby's op na?
Oud 03-08-2003, 23:22
*little_princess*
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 04-08-2003 @ 00:16:
als het iets tussen jou en dennis is waarom open je er dan een topic over je wilt duidelijk dat andere mensen ook reageren....

hoor je mij zeggen dat je lesbisch bent?? nee dus weet neit wat je nou slap lult...

en ik doe nog steeds serieus hoor ik geef mij mening en volgens mij vraag je hier nog steeds om een mening...
ja, mensen die onpartijdig zijn ja... en die gewoon antwoord op mijn vraag geven en mij niet persoonlijk gaan aanvallen zoals jij dus duidelijk wel doet... ik snap nog steeds niet waarom uitgerektn JIJ je hier zo druk over maakt hoor... maja, zoals ik al zei... idd meningen... maar onpartijdig en eerlijk... en dat ben jij duidelijk niet...
Oud 03-08-2003, 23:23
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
*little_princess* schreef op 04-08-2003 @ 00:19:
1. daar heb je gelijk in ja... maar zij komt mij persoonlijk aanvallen en daar mag ik best wat van zeggen

2. de vraag was serieus ja... totdat "iemand" hier ruzie kwam schoppen... maar ik heb hem vanmiddag gesproken en me zus heeft met me gepraat en daarom is het dus verandert

3. hij haalt ook een vriendin erbij, dus... en deze vriendin die las dit en vond dat ze ook moest reageren... das toh niet verboden lijkt me zo?

4. over haar taal... ze is neit nederlands en ze doet heel erg haar best om goed nederlands te praten ok? probeer jij maar eens chinees te praten zou ik zeggen kijken of dat zo goed is...

Please laat dit weer een serieuze topic worden want daar was hij voor bedoeld...!
Weet jij zelf ooit wanneer je complete onzin spreekt?

Op dat laatste: daar is het nu veel te laat voor

en ohja.. BrEeZaH?
Oud 03-08-2003, 23:28
*little_princess*
Citaat:
Stff schreef op 04-08-2003 @ 00:22:
Profiel van *little_princess*
Hobby's dennis vermoorden

k moet zeggen... je houd er leuke hobby's op na?
Oeps... hihi, dat meot ik nog veranderen...
Oud 03-08-2003, 23:28
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
*little_princess* schreef op 04-08-2003 @ 00:22:
ja, mensen die onpartijdig zijn ja... en die gewoon antwoord op mijn vraag geven en mij niet persoonlijk gaan aanvallen zoals jij dus duidelijk wel doet... ik snap nog steeds niet waarom uitgerektn JIJ je hier zo druk over maakt hoor... maja, zoals ik al zei... idd meningen... maar onpartijdig en eerlijk... en dat ben jij duidelijk niet...
ik geef mijn mening dat ik meer van het verhaal weet is mooi meegenomen. Jij zegt dat jij in je gelijk zit en dennis zegt dat hij in zijn gelijk zit. Ik hoor van verschillende mensen hoe het in elkaar zit en daar maak ik een conclusie uit op. Dat die jou dus niet aanstaat is echt niet mijn probleem...

Vind het nog wel een beetje loos dat er hier meteen gedreigt word met dat er een bende achter me aan komt. Vind je dat niet een beetje triest?
Oud 03-08-2003, 23:31
*little_princess*
Citaat:
Obi Wan schreef op 04-08-2003 @ 00:23:
Weet jij zelf ooit wanneer je complete onzin spreekt?

Op dat laatste: daar is het nu veel te laat voor

en ohja.. BrEeZaH?
Weet jij zelf ooit wanneer je gewoon iemand gelijk meot geven?

en vreezah, neej sorry dat drink ik niet... doe maar red bull... ben neit zo'n alcoholist... heb ik neit nodig!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten