Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het al zo vaak gezegd dat ik hem niet terug wil, dat het gewoon echt over is... ik heb het ook zelf uitgemaakt namelijk... maja, kan het haar op de een of andere manier niet duidelijk maken en dat vind ik jammer... |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent degene die de hele relatie heeft lopen zieken. Dennis had alles voor je over echt alles en wat kreeg hij er voor terug? En jij hebt het uitgemaakt? Volgens mij is dennis degene die het heeft uitgemaakt nadat hij maanden alles van jou pikte. Ik heb dennis dagenlang gesproken en meestal was hij niet eens vrolijk omdat jij weer iets geflikt had. Hij verdient beter dan jou en blijf dan gewoon uit zijn leven. Als je al in je eigen leugens geloofd zou het dus nooit goed met jou komen. |
![]() |
|
Ok, even mijn eigen reactie hierop dan.
Ik vind het volkomen logisch van mezelf dat ik enig contact met Denise vermijd. M'n nieuwe vriendin heeft het er namelijk erg moeilijk mee dat ik zo ontzettend veel heb meegemaakt met haar. Door nu dezelfde dingen met haar te doen vergeet ze wat ik met m'n ex gedaan heb (ze heeft het er best moeilijk mee dus ze probeert het te vergeten), maar door contact met m'n ex te houden zou zij daaraan weer herinnerd worden. Simpelweg zit het dus zo: m'n ex zou een blokkade in m'n nieuwe relatie worden. En dat is naar mijn mening niet echt de bedoeling. Ik denk dat contact onderhouden en/of spullen bewaren van een ex gewoon geen goed idee is. Dennis |
![]() |
|
Van de ene kant....Ik zou t zelf iig niet zo leuk vinden als mn vriend weer contacten kreeg met zijn ex. Maar het is ook anders als het ineens weer opbloeit...als het nou altijd al zo was geweest.
Zelf heb ik in dezelfde situatie als jij gezeten. 2 jaar lang een vriend gehad, uit, en daarna nog beste vrienden voor 1 jaar. Van zijn nieuwe vriendin mocht ie niet meer met mij omgaan en hij heeft toen elk contact met mij verbroken ("ik wil nooit meer contact met je, ik wil niks meer met je te maken hebben") Best wel naaie dus en ben dr ook lange tijd verdrietig van geweest. Als ik het van haar kant bekijk kan ik het enigszins begrijpen, het is niet zo dat jullie altijd goeie vrienden gebleven zijn, dus iets wat ze van tevoren wist. Het contact kwam ineens weer bij jullie, en daar zou ik ook niet goed tegen kunnen. Neemt niet weg dat het evengoed kut voor jou is natuurlijk. Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 15:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ten tweede uhm IK heb het uitgemaakt schat niet hij... kan je nagaan hoe weinig je er maar vanaf weet... want nogmaals je weet nog niet een honderdste van wat er gebeurd is tussen ons... En dat hij nu geen contact meer wil, naja... heb me er nu maar bij neergelegd aangezien m'n zus me heel erg helder heeft gemaakt waarom ik het ookalweer had uitgemaakt... en wat hij me allemaal geflikt heeft, dus tja... is jammer dan... maja dan maar geen contact meer als het zo moet... |
![]() |
||
Citaat:
als iemand anders "een bepaald persoon" je erover voorgelogen heeft kan ik er ook niets aan doen... |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij was jij degene die zat te twijvelen over gevoelens en die zat te kutten met een andere jongen. Meissie ik weet verdomd veel meer dan je denkt hoor. En je kan nou wel stoer gaan lachen maar je stelt geen ruck voor. Je moet gewoon opfucken en dennis met rust laten hij heeft betere dingen te doen dan met zo'n ******* om te gaan.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dan nog wat, er is niets gebeurd met die "ene" jongen... ik ben niet zo... en als je het topic goed gelezen hebt... wat je dus blijkbaar niet gedaan hebt... zie je dat het me ook niet meer kan schelen dat ik geen contact meer met hem heb... en veel betere dingen te doen? jij wil gewoon graag dat ie niet meer met me praat omdat je zelf al heel lang aan het proberen bent hem te krijgen... zal je toh wat meer moeite voor moeten doen lijkt me zo.... dus ga je energie daar maar in steken in plaats van te doen of je slim bent... misschien heb je daar dan meer succes mee... ach ja... ga ook geen energie meer in jullie steken want dat is hij me niet meer waard en jij al HELEMAAL niet... dus ciao ciao! |
![]() |
|
![]() |
owkee, ik ga ook ff meebemoeien...wtf lullen jullie allemaal man...ik heb de helft gelezen en zo minder zijn jullie...die mensen die dennis helpen dan he...wies leugenaar man...dennis uitgemaakt? wtf....denise heeft duidelijk 2 keer uitgemaakt...en alleen dennis is zo dom dat te zeggen omdat hij nie voor paal wil staan, gedumptte worden door een meissie van underage...hahaha...en err....die ene wijf bemoei je er nie mee man is mening jah en geen vriendtjes aan het afpakken forum...ow ff foutje een ex die niks waard is....lol....egt een onzin...maar wel moeite waard om te zeggen, becuse itr true....lol
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
hun hebben ook iets opgebouwd in het verleden en miss kan het weer zo gebeuren je weet maar nooit. Dus ik begrijp haar echt ik zou het echt niet leuk vinden en zou er zelf ook niet prettig bij voelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
je gurly oei
![]() En ik kan beter lezen dan jou maar je blijft zelf ook doorijlen. Je vind het btw wel erg stoer dat je het volgens jezelf zelf uitgemaakt heb. Alsof het zo stoer is om het uit temaken. Wat maakt het nou uit wie het uitgemaakt heeft. Wat duidelijk is is gewoon dat je op moet rotten en dennis met rust moet laten. ga jij maar lekker met je gurly's enzo spelen... |
![]() |
|
Meiden....
Voor de rest: 1. Wanneer je een topic opent met een vraag wat iedereen kan lezen moet je niet gaan zeuren tegen 1 persoon dat hij/zij er niet mee mag bemoeien 2. Als die vraag serieus was.. en je het serieus zo gezellig "vond", waarom is dit allemaal verandert in een flame? 3. Een vriendin erbij halen die alleen jou kant van het verhaal kent is zwak I have spoken |
![]() |
|
![]() |
wtf.....she just want to be friends...verder niks.....en als dennis het nie wil, is het zijn mis stap. en pardon? gurly spelen?...wtf solly hoor maar er zijn genoeg jongens die achter haar aanzitten kan je nie van dennis zeggen he, neemt ie weer een gurly van 14..ik zal hem egt anklagen man...voor misbruik...hahaha.....en ow jah een keer aan denise komen is een hele bende achter je komen....ff voor de duidelijkheid
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je hoeft mij echt niet te bedreigen hoor laat die vrienden maar van der komen. als iets laf is is het dreigen... |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest: Slot! |
![]() |
||
Citaat:
Het is wel te merken dat je er niet bij hebt opgelet ja.. En ik zeur niet, ik geef advies |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoor je mij zeggen dat je lesbisch bent?? nee dus weet neit wat je nou slap lult... en ik doe nog steeds serieus hoor ik geef mij mening en volgens mij vraag je hier nog steeds om een mening... |
![]() |
||
Citaat:
2. de vraag was serieus ja... totdat "iemand" hier ruzie kwam schoppen... maar ik heb hem vanmiddag gesproken en me zus heeft met me gepraat en daarom is het dus verandert 3. hij haalt ook een vriendin erbij, dus... en deze vriendin die las dit en vond dat ze ook moest reageren... das toh niet verboden lijkt me zo? 4. over haar taal... ze is neit nederlands en ze doet heel erg haar best om goed nederlands te praten ok? probeer jij maar eens chinees te praten zou ik zeggen kijken of dat zo goed is... Please laat dit weer een serieuze topic worden want daar was hij voor bedoeld...!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op dat laatste: daar is het nu veel te laat voor en ohja.. BrEeZaH? |
![]() |
||
Citaat:
Vind het nog wel een beetje loos dat er hier meteen gedreigt word met dat er een bende achter me aan komt. Vind je dat niet een beetje triest? |
![]() |
||
Citaat:
en vreezah, neej sorry dat drink ik niet... doe maar red bull... ben neit zo'n alcoholist... heb ik neit nodig! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Muziek |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening bloempje222 | 18 | 18-11-2012 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie meningen graag Nadine. | 3 | 08-07-2004 09:21 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie mening zarf | 1 | 06-07-2004 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |