Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben overal geweest maar toch het meeste bij de Q dance!!!
ik was het meisje dat bove aan de ''berg'' stond bij de hotdog kraam! ik stond naast een meisje in het roze.... wie heeft mij gezien? ![]() 2 dagen??? cooool ik ga zoiezo! de sfeer werd idd minder na mate de avond vorderde.... ik was vroeg weg gegaan.... ![]()
|
Wihoe ik was er ook .. was echt vet! Ben vooral bij splendid geweest en verder overal even langs gegaan, maar vond behalve splendid eigenlijk alleen Rush en 's avonds Mainstage echt leuk (dat laatste vooral door t vuurwerk enzo
![]() Ik hoorde dat t volgend jaar weer op floriade wordt gehouden omdat het zo goed beviel .. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik vond het verder een top feest! locatie erg mooi, al was het ver lopen van de één naar de andere tent. barren waren vaak te druk en sloten al om 22.30 geloof ik ![]() geluid was super overal en de dj's draaien ook wel goed. ben voornamelijk in de thirdmovement geweest...wat er lekker duister uitzag door die containers & die autowrakken. ben ook nog ff bij mainstage, lexion en q-dance wezen kijken...maar die areas gingen me al snel vervelen. hopelijk volgend jaar 2 dagen ML @ floriadeterrein ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mjah, ik ben dus ook geweest, en ik moet zeggen dat het zeer geslaagd feest was! Het Floriadeterrein is toch zeker het beste terrein in Nederland voor een dergelijk festival. Ook met het weer zat het goed mee, ondanks dat het 's ochtends had geregend. Overdag waren er vrijwel geen wolkjes te bekennen. De meeste DJ's die ik heb gehoord waren ook goed in vorm, waarbij Sven Väth, Funk D'Void en Paul van Dyk mij het meest hebben weten te boeien.
Wat ik helaas wel jammer vond was het publiek in de Third Movement-area (of moet ik zeggen Lonsdale-area ![]() ![]() ![]() Volgend jaar ben ik zeker weer bij!
||
Citaat:
Qua die relletjes, heb er maar 1 gezien ( ben de hele dad daar geweest ) en hoorde dat een paar ajaks hoolies de bar daar verbouwd hebben ![]() TTM is niks voor die lonsdale kiddycore gabbertjes ![]() Is meer voor de intelligente hardcore liefhebber ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het met je eens dat deze muziek een stuk beter in elkaar zit dan die oude hardcore, maar helaas trekken namen als Promo en Catscan nog genoeg van die kiddycore gabbertjes ![]() Maar ach, zoals het vroeger op Mystery Land was, waarbij hardcore centraal stond, zal het toch nooit meer worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Goed, ik ben ( op Mystery Land toevallig niet ![]() ![]() En idd, vroeger was Mystery Land een en al hardcore haha, maar ach ik vind het wel goed zo, lekkere variatie ![]() Pinhead: ![]()
|