Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, niet elke jongen is zo, mijn vriendin kan voor alles bij me komen, voor én tegenspoed, ik zal haar helpen! Hoe kun je nou diep van elkaar houden zonder elkaars verdriet te delen? Wat heb je aan een jongen die zo oppervlakkig is, dat zelfs zijn vriendin niet bij hem haar verdriet kan tonen? Wie is er zo? En wat heb je eraan?
||
Citaat:
|
![]() |
Yay, eindelijk kan ik eens een reactie geven die er nog niet 10x staat
![]() Ik kan namelijk wèl goed over de relatie praten. Moedig het zelfs aan bij een vriendin (heb er opt moment geen). Gaat allemaal gewoon veel makkelijker als je weet hoe de ander tegen dingen aankijkt. Maarja, ben ik nou echt de enige jongen die er zo over denkt?
|
mijn ex kon ook nooit over z'n gevoelens praten, dus ook niet over relaties. Ik werd er helemaal gek van, en heb het daarom ook uitgemaakt. M.a.w. ik vind het dus erg belangrijk dat een jongen z'n gevoelens kan tonen.
Mijn vriend nu is helemaal anders dan die ex: hij praat heel veel over z'n gevoelens, en we praten samen veel over hoe we ons bij elkaar voelen (zowel tijdens ruzies, als wanneer het goed gaat). |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus wanneer mijn vriendin over dingen uit het verleden begint die ik toch niet kan terugdraaien of wanneer ze mij wil veranderen, dan begin ik inderdaad afwijzend te worden. Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil wel graag weten hoe ze zich voelt in onze relatie. En als haar dus iets dwars zit, hoor ik dat graag, kunnen we er wat aan proberen te doen. En ook als ze denkt dat alles perfect gaat, hoor ik dat ook graag.
En andersom ook. Neem ik aan... Als mij iets dwarszit, ga ik dat niet opkroppen... Ik vind t een beetje raar heur, als je niet over je relatie praat...
||
Citaat:
2) Ik heb het gevoel dat ie dit wat moelijker vindt, ik moet hem echt aansporen iets te vertellen ofzo. Ik merk het meestal wel aan 'm dan. Maar we praten veel.
|
mmzz niet iedereen is zo maar ik denk dat het voor jongens wel moeilijker is
gister begon mijn vriendin ook over haar (grote) ruzie met haar moeder toen had ik aan het begin ook zo iets van "ik vindt het absoluut niet fijn dit te horen" maarja ik heb toch geluisterd en tips gegeven want niet helepen zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen. maarja als jongen ik ben heel open maar ik heb het ook niet graag over klote dingen ik heb ook zoiets van kijk vooruit en niet achteruit
|
Mijn vriend en ik hebben gisteren juist een heel goed gesprek gehad...Zo leer je elkaar juist goed kennen, door over je gevoel en relatie te praten...Je gaat elkaar beter begrijpen enzo...
Toen ik met mijn ex na 11 maanden over onze relatie wou praten, liep hij boos weg... ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend kan beter over onze relatie praten met mij, dan ik met hem... en die gesprekken lopen altijd vrij redelijk. We hebben allebei moeite om onze gedachten tot uitdrukking te brengen op precies de goede manier, willen 't goed doen, dus er zijn stiltes en misverstanden, maar uiteindelijk komen we er altijd wel uit.
|
![]() |
|
![]() |
Neen, niet alle jongens hebben da hoor.
Ik ken er een paar die helemaal geen problemen hebben om te praten over hun gevoelens en over hun relatie!!! Ik ken er zelfs eentje, die er soms wat teveel over piekert... hij is echt ne sweetie... mor een beetje te gevoelig denk ik.
||
Citaat:
![]() ![]() hoewel we eigelijk niet echt veel praten over onze relatie ofzo alles gaat goed dussss....
||
Citaat:
En of ze zelf iets over hún gevoel vertellen ligt ook helemaal aan het type jongen... Maar goed, ik vind eigenlijk wel dat ze op een zekere hoogte er wel over móeten praten met ons ofzo... ![]() Het probleem is, het is een meisjesding: praten over gevoelens... Of nou ja, in de meeste gevallen dan.. Je komt niet zo vaak een jongen tegen die je vraagt wat jij voelt of vertelt wat hij zélf voelt... ![]()
||
Citaat:
2) bullshit, echt niet alle jongens zijn zo ... misschien is het wel zo dat meisjes er eerder over praten/willen praten, daar heb je denk k wel gelijk in
|
![]() |
|
![]() |
Over gevoelens praten ging altijd wel goed, maar als het over onze relatie zelf ging was ik ook altijd vervelend, of werd weggewuifd met daar heb ik nou ff geen zin in.
Dan word het gevoel alleen nog maar sterker, blijf je die brok in je keel houden, ik wilde dat ik een vent was, die doen nooit zo moeilijk.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar veel jongens hebben zoiets iets van; ik ben een man, en mannen praten niet over gevoelens omdat dat niet stoer is. Ook als we ergenis hebben aan elkaar zeggen we er wat van, want dan weet je hoe de ander er over denkt en waar je aan toe bent!
|
Verwijderd
|
Ik kan met mijn vriend over alles praten, de meest serieuze dingen, de meest stomme dingen. Alles. En dat heeft ie me ook bewezen. En dat is andersom ook, en dat weet hij.
Hij is gelukkig niet het persoon dat alles opkropt, hij gooit er heel makkelijk uit wat hij wel en niet wil hebben enzo en zo ben ik ook. Dus dat gaat allemaal harstikke goed ![]() |
![]() |
|
Het is ook meestal gezeik als je "over je relatie" gaat praten. Kom op, laat hem ook zien dat je hem leuk vind inplaats van alleen maar te zeiken over relaties en die shit.
Het is niet zo dat ik dichtklap ofzo, maar ik begin wel snel over wat anders, ik vind het ronduit gezeik over niks. Als de ander z'n gedrag je niet aanstaat zeg het dan gewoon, inplaats van te gaan praten over relaties.
|
Verwijderd
|
Lol, ik voel me er juist zeer ongemakkelijk bij als mijn vriend over 'ons' begint... en heb et er soms ook liever niet over. Maar dat gaat langzamerhand over
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||