Advertentie | |
|
![]() |
|
Maarrrrr..
2 dinge missen er eigelijk in mijn verhaal. 1e We hebben speciaa samen vakantie genomen zodat we samen dingen konden gaan doen. 2e Als ik wist dat hij zolang weg was had ik met mn vriewndin meegegaan op vakantie.. wat namelijk ook kon alleen vond ik lullig voor hem aangezien we spciaal samen vakantie hadden genomen. |
![]() |
|
das idd lullig dan,
maar komop man..jullie zijn vrienden...die hoeven elkaar toch geen verklaringen etc af te leggen als ze iets anders gaan doen?? weetje, toen ik je verhaal las, dacht ik serieus dat om JE vriend ging, zo erg zie jij hem als bezit, komt het op mij over... jullie zijn gewoon VRIENDEN he...niet zo zeuren..maar goed..verkloot vooral hierom jullie vriendschap
|
Het is kut, maar niet echt terug te draaien, had hem gebelt, was naar hem toe gegaan. IPV te mokken... mjah nu achteraf lijk het me zonden nog meer tijdmet een goede vriend te verspelen.
Het kan heel vervelend zijn, als goeie vrienden moet je er voor elkaar zijn. Maar het is niet mogelijk op twee plaatsen tegelijk te zijn, en misschien had hij de steun van die andere mensen harder nodig... |
![]() |
|
Beetje egoistish van je hoor, Hij hoeft jou niet te vermaken ofzo, daar kun je een furby voor nemen...
En je zegt het zelf, hij heeft een hekel aan de stad waar jullie wonen en thuis ging het ook niet lekker. Dan is het toch logish dat hij naar een andere stad gaat waar ook vrienden van hem wonen. Bovendien kan hij jou nu iedere dag weer opzoeken, terwijl hij maar af en toe naar die vrienden kan. En over het feit dat hij jou meteen opzocht toen hij thuis was: Hij heeft jou als het ware ook gemist. Dat hoef je niet meteen op te vatten dat hij jou alleen als vriend wil bij gebrek aan beter. En zo te horen/lezen lijkt het of je weinig vrienden hebt buiten je vriendin en vriend. Dan is het niet verstandig om deze vriend zo te laten vallen.
||
![]() |
Citaat:
Blijkbaar mist ie zijn oude omgeving en heeft hij behalve jou niks in Almere en als hij daar de rest van het jaar al zit, is het dan zo vreemd dat hij heel graag 5 weken bij zijn vrienden wil zijn? Mag ik vragen waarom jij eigenlijk niet meeging naar Zaanstad...dan was er geen probleem geweest...of mocht dat niet of zo ![]()
|
Ik dacht eerst serieus dat het je 'echte' vriend was, omdat je je er zo druk om maakte. Heb je maar 1 vriend dan? En waarom moet hij bij jou in de buurt blijven om jou vooral niet alleen achter te laten? Komt inderdaad wel egoïstisch over.
|
Verwijderd
|
Beetje jammer dat je zo gigantisch afhankelijk bent van andere mensen. Je zegt dat je hem egoïstisch vindt maar dat vind ik eerder van jou eigenlijk. Als hij het niet meer trok in Almere door de scheiding van zn ouders en weet ik veel wat allemaal dan is dat ook iets wat jij hebt te respecteren.
In plaats van zo boos om hem te worden omdat hij voor zichzelf koos en jij dat niet kon doen omdat je afhankelijk bent van een ander kun je beter nadenken over een oplossing waardoor dit niet nog eens gebeurd. Jij kunt het leven van een ander niet bepalen en niemand dus dwingen speciaal voor jou ergens te blijven waar diegene het ronduit bagger vindt.. Zoals al gezegd, waarom kon je niet naar hem toe? Waarom heb je hem niet gebeld daar om te vragen of jullie niet iets af konden spreken enzovoorts. JIJ hebt HEM toch nodig, niet andersom. Nou, dan moet je ook voor jezelf regelen dat je hem kunt zien en niet wanneer hij er dan wel is kinderachtig boos gaan lopen doen. |
![]() |
|
Ik vind dat je een beetje overdreven gereageerd hebt. Jij zegt dat jouw vriend egoïstisch was, maar jij zelf ook! Want jij verwacht dat jouw vriend naar jou toe komt, maar zelf kom je ook niet op het idee dat jij ook naar hem had kunnen gaan om je eenzaamheid te verdrijven... En daarnaast zat je vriend in een supermoeilijke situatie omdat zijn ouders in een scheiding lagen! Ik kan me voorstellen dat je dan in je oude omgeving wilt verblijven, dat is tenminste veilig. Zeker als je een hekel hebt aan je nieuwe omgeving...
Je moet je niet zo afhankelijk opstellen en je vriend zeker nog een kans geven. Jij had hem gewoon moeten bellen en niet andersom. Jij had hem nodig, hij jou niet...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou goed, veel nut had deze topic dus niet omdat ik alleen amar te horen rkijgen dat ik weinig vrienden zou hebben, terwijl jullie daar helemaal niks over kunnen zegen aangezien jullie mij helemaal níet kennen. dat ik me afhankelijk opstel is ook bullshit, wat ik had er op gerekend dat hij niet in die peripode weg zou gaan, op het moment dat wij samen vakanaite genomen hadden en ik gezegt had niet met m'n vriendin mee op vakantie te gaan. Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 11:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, het is lullig dat jullie speciaal samen vakantie hadden genomen en hij hem vervolgens peert, maar jouw reactie is wel gigantisch overdreven. Hij is toch ook nog een aantal weken in Almere geweest, maar jij gaat dan boos zitten zijn in plaats van blij dat hij er wel nog weer even is. Jij wil dat hij iets doet wat puur in jouw belang is en dat hij dat niet uit zichzelf doet kun jij niet accepteren. Hij moet het maar precies zo doen als jij het wel en anders kan hij optyfen. Nogmaals.. wie is hier nu egoïstisch? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #110! indigo | 500 | 19-06-2010 16:35 | |
Studeren |
UvA of VU? Shock Value<3 | 7 | 07-04-2008 15:58 | |
Lifestyle |
Huh? terror koekjes | 500 | 02-07-2006 20:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn Diary of Dreams | 17 | 08-03-2005 13:51 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 20: Out Of Time + VERWACHT: SHREK 2. AJMouse | 17 | 28-06-2004 16:01 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 20:42 |