Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is maar 1 Murdock zo gek als de enige echte Er is Maar 1 B.A. die zo mooi het woord 'fool' in de mond neemt en er is maar 1 Face met het juiste face. Verfilming is een no-no
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen Face was in de pilot van de serie gespeeld door ene Tim Dunigan ipv Dirk Benedict ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Lijkt me wel cool eigenlijk. De cast spreekt me in ieder geval wel aan.
en idd.....het zal nooit het echte a-team zijn, maar het lijkt me gewoon leuk om te zien hoe ver ze kunnen komen met het namaken
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken hem alleen van die serie ![]() Als ik hem zie denk ik A-team. Maar als ik Mel Gibson zie, dan krijg ik vaak het idee dat hij "wel slim kan zijn maar er suf uit ziet/doet". George Peppard straalde intelligentie uit, Mel Gibson straalt sufheid uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ach ik vind t wel grappig, jammer dat t niet meer met de oude spelers kan
![]() (FILMFOCUS.nl) - Waren er eerst al films naar aanleiding van tv-series zoals 'Charlie's Angels' en 'The Hulk', nu lijkt er dan toch echt een 'A-Team'-film aan te komen. In een interview met X-FM radio in Groot Brittanië verklaarde Dirk Benedict dat hij niet precies wist in hoeverre de plannen voor de film gevorderd waren, maar dat ze er wel zeker zijn. Benedict speelde Face in de originele serie uit de jaren '80. Voor 'zijn' rol van Face zou onder andere Brendan Fraser ('The Mummy', 'Blast From The Past') in de running zijn aldus Benedict. Hij vertelde ook dat hij liever had gehad dat Owen Wilson ('Shanghai Knights', 'I Spy') de rol van Face op zich zou nemen, maar Owen schijnt in de running te zijn voor een andere rol in het team, die van 'Howling Mad' Murdock. Vraag blijft natuurlijk of de rollen, die een bijna legendarische status hebben gekregen door de acteurs in de tv-serie, goed zijn in te vullen door hedendaagse acteurs. Karakters zoals Face, B.A., Murdock en Hannibal kunnen tenslotte niet meer worden gespeeld door de originele vertolkers. Hannibal, George Peppard, is namelijk in 1994 overleden en de rest van de cast kan op hun leeftijd geen geloofwaardig 'A-Team' meer neerzetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
nou, ik vind 't nix dat B.A. en Murdock vervangen gaan worden. Die neger van the Green Mile heeft niet echt een chagerijnig B.A.-uiterlijk. He bah, dit vind ik zeker niet leuk!!! Iedereen zal ze vergelijken met de enige echte A-team en tot de conclusie komen dat dit nix wordt.
En inderdaad,zoals TAFKAB al zei: deze cast is niet te betalen. ![]()
|
Die George Peppard is trouwens een ontzettend vreemde vent. Volgens de I love 80s uitzendingen was hij ook echt zo'n vent die normaal foute rolletjes deed in monsterfilms.
Hij zit trouwens ook in een film.. Hmm.. The Flight of the nightfighter ofzoiets. Best een spannende film, alleen wel 100 jaar geleden dat ik'm gezien heb. Die andere leden van The A-Team waren net zo geschift. Een verfilming kan volgens mij ook alleen maar een slechte rip-off worden. Stephen Cannell heeft al heel lang het idee om er een film van te maken, maar het is er nooit van geworden.. Stephen Cannell, de bedenker van de serie, zit ook in Renegade, daar speelt-ie de bad guy. (toch?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens.. bij The A-Team, Dwight Schultz zou toch zichzelf nog wel kunnen spelen? Volgens mij heeft hij een paar jaar geleden nog in Star Trek: Voyager gespeeld en toen zag hij er nog niet zo oud uit dat-ie niet meer jong te grimeren valt. ![]() Mel Gibson als Hannibal zou inderdaad best nog wel eens kunnen, op de een of andere manier. En Face is ook nog wel te vervangen. Maar ik heb het gevoel dat je nooit meer iemand zo weet te krijgen dat-ie Mr. T na prachtig kan doen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Jaar der sequels, comic verfilmingen en slechte verhalen Daangerous | 13 | 04-08-2003 16:32 | |
Films, TV & Radio |
The A-Team op witte doek Verwijderd | 31 | 15-08-2002 22:13 |