mijne is een trui die ik al 5 jaar heb
en een jas van 4/5 jaar oud.
ze zijn nog niet te klein of versleten dus waarom zou ik ze niet dragen dan.
en bij jullie?
Ghe, ik heb een walgelijke zwarte woontrui, met witte sterretjes er op. Zo'n typische in-de-herfst-met-chocomelk-op-de-bank-hang-trui waar je helemaal in kunt wegkruipen. Die heb ik een jaar of zes terug gestolen van m'n moeder. :]
Ik denk dat dat broeken zijn (3 of zo) die ik al van mijn 12de,en een trui die we ooit eens hebben gekocht op een vakantie, ook al 7 jaar terug. T-shirts kunnen ook wel es oud worden.
Ik heb nog 2 truien uit de 2e klas (5 jaar geleden) , draag ik nog steeds op kampen enz... heerlijk warm. Verder heb ik nog redelijk veel kleding van 2 jaar geleden die ik nog steeds draag.
Ik heb geloof ik wel een korte broek van Zembla, die is ruim zes jaar oud. Ook de Nikes die ik nu draag zijn ruim vijf jaar oud, en paar oude zomerjassen van me komen ook al in die buurt.
Ik had eerst een Bad Boys jas (met een guns 'n roses backpatch, stoer he) die nog van de broer van (ooit) de vriend van mn zus was. Ik gok dat die jas ouder was dan ik. Maar vorig jaar heb ik dan toch afscheid van m genomen.
Verdere oude kledingstukken:
Vestje uit 1969
Truitje uit 1974
Truitje uit 1978
en dan gaat het verder met de dingen die mijn moeder of zus of tante of nichten een paar jaar geleden kochten en nu niet meer passen, en de dingen die ik in de eerste oversized kocht en nu dus nog steeds pas.
Hmmm ik geloof niet dat ik kleding heb die ouder is dan 2 jaar.
Ik ruim mn kast regelmatig op, breng dan zooi naar de kledingbakken en koop regelmatig nieuwe kleding.
laatst heb ik alle oude kleding uit mn kast gekickt omdat het echt niet meer kon. Mn moeder was boos geworden omdat 1. de kast uitpuilde en 2. ik allemaal kleren droeg van toen ik 14 was. En die passen niet meer. Dus het oudste wat ik heb is pakweg 2 jaar oud (dat is nieuw voor mij... trust me)
een shirtje van Chipie die ik kreeg toen ik 10 jaar was..toen zat ie losjes..nu zit ie strak. Die is dus al bijna 7 jaar oud..is trouwens maat 152 ofzo
Ik heb ooit een keer een trui gekregen van de atletiekverening toen ik 11/12 jaar was. Die trui is dus inmiddels zo'n 7 á 8 jaar oud en die draag ik soms thuis en als ik ga trainen.
(Die trui is al helemaal vaal, maar ik kan er gewoon geen afstand van doen )
T-shirt van bad+mad uit '95, gekocht in de uitverkoop. In die 8 jaar is er wat rode graffiti op gekomen, hetgeen op bloed lijkt. Behalve dat is-ie nog prima.
Een jeans die ooit zwart en lang was en nu kort en licht grijs is. Ze is volgens mij al 4 jaartjes oud en vol met verfvlekken en overal aan elkaar genaaid omdat ze anders waarschijnlijk gewoon uit elkaar valt