Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil eigenlijk niet trouwen maar STEL dat iemand me toch zo gek krijgt om het te doen: zeker geen wit (das zo hypocriet è
![]() zwarte jurk rode jurk
Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 20:05. |
![]() |
|
ik ga niet trouwen
maar toch: zwart-wit gestreept sleepy hollow-jurk http://www.moviecostumes.com/Sleepyh...w/striped2.jpg of een marlene dietrich-pak (maar da's zo lesbienne) Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 20:30. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stond ook in de Elle of een van die bladen, helemaal afgezet met diamanten en kant geloof ik.. Niet te betalen waarschijnlijk maar goed dat geeft niet.. Verder: Huren, of wil jeje jurk kopen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Let niet op die plastic tieten en dat ouwe hoofd erboven.. En dan die bloemen in contrasterende kleur. Deze is trouwens met Swarovski kristal (Amerikaanse site..) ![]() *zucht* ![]() Alleen jammer dat het lijfje "los" is van de rok... ![]() *no comment* ![]() En dan je as. man in een (donker)rood pak...... ![]() OMG! ![]() Ik stop er nu maar ff mee ![]()
|
Verwijderd
|
![]() dies mooi kon alleen geen beter plaatje vinden ben alleen bang dat een witte jurk me niet gaat staan dus dat het toch iets van paars of zwart of roze wordt. ![]() maar weet nog niet of ik ga trouwen, moet eerst maar eens iemand vinden die de moeite waard is en tot nu toe kom ik alleen nog maar klojo's tegen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Niet dat ik zo zou willen trouwen...m'n vriend ziet me aankomen btw. ![]() Hij zou spontaan 'nee' zeggen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh! krijg spontaan zin om mn vriend ten huwelijk te vragen! *grijnst*
ben zelf niet superslank, dus t zou zeker geen strak geval worden, en ook geen groot, pompeus ding. *wordt ik alleen maar nog groter van* maar wel klassiek, iig. vind die plaatjes zooooo mooi!!! en geen schoenen met hakken, dan zou ik boven mn *huidige* vriend uitkomen *als ik ervan uit ga dat ik met dit vriendje trouw, maar goed...* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik ga trouwen, toch zeker wel in een jurk!
Het liefst een met een strak bovenlijfje, en een grote rok, maar geen sleep er achter aan! Ook geen glitters en borduursels erop, niet teveel in ieder geval! Een middeleeuwse jurk, of zo'n Within Temptation jurk! Cool ![]() Ik hoef geen sluier voor me face, Wel een grote witte bloem in me haar... Ik denk toch dat ik een witte jurk wil, lekker standaard!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |