Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 16:49
relyt
relyt is offline
ok ik zal het effies uitleggen laatst heb ik dus voor de gein een cheatprogje gedownd voor cs aimbot,wh enz in 1.

ik heb die dus effe geprobeerd op een server en hij omzeilde dus alle cheatprogs maar niet de admin ...

nou blijkt dus dat die ene server is verbonden met ongeveer 4/5 deel van al mijn servers in mijn hlsw list...

cheaten is flauw ik weet ut maar het was gewoon voor de gein(zal het ook neit meer doen) maar nou kan ik dus tot 2008 neit meer daar komen !!!

dus iemand die nog leuke servers heeft gelieve de ips te geven

thnx...
Advertentie
Oud 02-08-2003, 16:52
Verwijderd
1. cheaten is voor nerds, ookal is het voor een keertje
2. maargoed dat je gebanned bent
3. gebruik all seeying eye, daar kan je filters instellen zodat je de secure servers eruit kan filteren.
Oud 02-08-2003, 18:03
CryptapiX
CryptapiX is offline
mensen die gebanned worden voor cheaten ga ik nooit van mn leven helpen aan andere servers
eigen schuld, cheaten doe je maar op duitse servers
Oud 02-08-2003, 18:12
Dark-Witch
Dark-Witch is offline
pfff waarom cheat je?? ik heb er een hekel aan als mensen dat doen

anyway..
als je (nog) niet goed genoeg bent (niet negatief bedoeld hoor..weet ik nix van maar waarom zou je anders willen cheaten) dat je niet op gewone servers wil spelen, heeft uk2.net nog beginners servers waar je eventueel kan oefenen..
Oud 02-08-2003, 21:47
Obi Wan
Obi Wan is offline
Get a life

Cheaten voor de gein is een slecht excuus, kan elke cheater wel zeggen.. je bent zwak als je het al voor de gein doet in multiplayer

Anyway, als je zo graag wil spelen zonder cheats.. ten eerste alles eraf pleuren, en dan nog even een gesprek aangaan met die admin..

Lijkt me trouwens een klein lijstje wat je hebt als de helft het niet meer doet
Oud 02-08-2003, 22:38
Koen
Koen is offline
Alle cheaters beginnen 'voor de gein'. Blij dat je gebanned bent, ik hoop dat je 't blijft. Zou best kunnen dat een Games Fb dit dichtgooit, cheaters worden niet geholpen vermoed ik.
Oud 02-08-2003, 23:00
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Die servers hebben zeker VAC draaien... de meeste servers hebben dat aanstaan, oftewel je bent van de meeste servers gebanned.
Koop een nieuwe key of speel niet.
Oud 02-08-2003, 23:58
McCaine
McCaine is offline
Ik heb hier geen zin in.

Regels voor berichten