Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn vriend bgebruikt ook en ik heb het zaterdag uitgemaakt....
ik wil geen vriend die aan de drugs gaat/zit.... wat je kunt doen? helemaal nix... ze wille het en ze worden junk als ze het lekker vinden het het elkedag gaan gebruiken,lees op alcohol en drugs maar wat er allemaal overstaat,daar word je niet vrolijk van,maar ze moeten er zelf achter komen,daar kun je niet bij helpen (was het maar zo feest...) laat je het aub niet aansmeren...!! (ik ben wel fel tege drugs zoals je merkt dus wil hier ook geen verwijtende dingen op...)thx! en jij patty,veel suc6! sterkte!
|
Ik vind eigenlijk dat het hier best kan staan.. het gaat dan wel over drugs, maar ook over haar vriendin, en dat heeft ook met relaties te maken..
Als je echter meer wilt weten over de drugs, de gevolgen enzo, dan kun je inderdaad beter naar Drugs & Alchohol gaan en daar om raad vragen.. Het ''vervelende'' bij dit soort dingen is dat de personen het zelf willen (of denken het te willen) je kunt het ze eigenlijk niet uit het hoofd praten. Je kunt blijven zeggen dat iets slecht is, maar dat maakt het alleen maar aantrekkelijker om het toch te doen. Na 2 keer proberen ben je nog niet verslaafd, maar het maakt het wel ''makkelijker'' om het nog vaker te doen.. Ik zou zo ook geen oplossing weten, als ze het willen doen ze het toch wel.. En 2 keer blowen ofzo maakt haar nog geen junk.. ![]() Misschien kun je eens op een redelijke manier met haar praten, vraag haar eens waarom ze het eigenlijk gebruikt en wat ze precies gebruikt.. Toegegeven; ik heb ook wel eens drugs gebruikt, ik was nieuwsgierig wat het nou eigenlijk was en wat je er nou door zou voelen. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik vond er niks aan.. En heb het daarna nooit meer gedaan.. En ik denk dat er met mij velen zijn die ook wel eens geblowed hebben uit nieuwsgierigheid..
|
![]() |
waarom vinden jullie het allemaal zo erg dat je vriend of vriendin drugs gebruikt??Zo erg is dat nu ook weer niet minder erg dan alcohol vind ik ...
En van twee keer te smoren kan je niet verslaafd zijn anders zou een beetje iedereen verslaafd kunnen zijn ... en op 'drugs en alcohol' staat er een topic over of je wel en niet verslaafd kunt zijn aan smoren ... ga een keertje lezen ...
|
ik denk dat je haar wel kunt laten merken dat je t niks vind maar als ze het echt wil doet ze t toch wel en als na een tijd (hoop ik voor je) de lol eraf is zal ze het misschien nog heel af en toe doen maar ik dnek dat ze er zelf achter moet komen tenzij ze vrienden heeft die uit ervaring kunnen vertellen wat sommige drugs met je doen. (mijn vriend deed dat ook) en dat ze daar toch wel bij na gaat dneken...maar vaak willen ze dat niet horen (ik ook niet toen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Drugs
![]() Als ze blowt zou ik het niet zo erg vinden en daar ben je ook niet aan verslaafd naar 1 of 2 keer...Bij speed en pillen gebeurt het ook niet zo snel maar dat is wel ernstiger en veel ongezonder. Maar van heroine of coke kun je (volgens mij) al na 1 keer verslaafd zijn. Ik denk dat ze een pil heeft geslikt of speed heeft gesnoven, want over wiet doe je over het algemeen niet zo heel geheimzinnig, als dat het geval is moet je egt proberen haar er zo snel mogelijk vanaf te krijgen want zelfs als je maar heel afentoe gebruikt is het nog erg slecht voor je, ik heb meerdere vrienden die ik er aan kapot zie gaan en dat is egt geen pretje... tis misschien lullig om te zeggen maar naar mijn ervaring is er vaak weinig aan te doen.... en is het voor de personen zelf ook moeilijk om eraf te komen.... vaak ook nog omdat de drugs vaak weer extra problemen opleveren.... Als je weet met wie ze het samen heeft gedaan of van wie ze het krijgt zou je die persoon erop kunnen aanspreken iig sterkte en khoop dat het meevalt...
||
Citaat:
|
![]() |
Domme mensen met hun vooroordelen tegen drugs. Ten eerste: alcohol is een harddrug. Toch vinden de meeste anti-drugs personen alcohol niet een erge drug.
Weed en hasj zijn niet verslavend. Bovendien kan je er geen overdosis van krijgen noch zijn schadelijke effecten - bij matig gebruik - erger dan bij roken. Voor zover is er geen drug waarbij je na 2 keer verslaafd bent. Zelfs heroïne niet. Probeer erachter te komen wat voor drug het is en zoek er informatie over. Ga er niet van uit dat elke drug noodzakelijk "slecht" is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De typische definitie van "drugs" is die van "stoffen die als genotsmiddel worden aangewend om abnormale psychische toestanden op te wekken" (Larousse Encyclopedie) Zowat alle externe invloeden op ons lichaam kunnen overeenkomstig met deze definitie van drugs-effecten gezien worden, van muziek tot rozengeur tot een kop koffie.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie een junk als iemand die zijn shot nodig heeft en niet zonder kan, maar als iemand een keer XTC gebruikt is diegene in mijn ogen nog geen junk.
En er is niks mis met experimenteren, zolang je er voodat je begint genoeg over weet kwa wat het met je kan doen, en dan natuurlijk de stelregel, als je iets voor het eerst probeert doe het dan met iemand die er al ervaring mee heeft. Verders heb ik in mijn relatie alleen nog maar alcohol en wiet/hasj meegemaakt, ik heb nog geen vriendin gehad die ook wel eens andere drugs gebruikte in de relatie zelf zonder mijn weten o.i.d. tenzij ik blind ben geweest. Verders mag ze van mij alles behalve herione en speed een keer proberen, het is ook niet de bedoeling dat het dagelijks gebeurd. (meerendeel gaat me nu voor gek verklaren) En als ik er achter kom dat ze dingen gebruikt, men vriendin ofzow, dan zou ik graag willen weten wat ze gebruikt. En of het ooit uit de hand is gelopen.
|
![]() |
![]() ![]() thnx voor jullie reacties!!! ze wou het nog een keer uit proberen en heeft xtc gebruikt...das alles wat ik uit haar heb kunnen krijgen!!! ![]() ik weet niet of ze verslaafd iz maar ze wil het WEL vaker doen...ze vond dat ze er helemaal bij hoorde!!! ![]() ![]() ![]() ik weet echt niet meer wat ik moet doen...iz dit de manier hoe je de vriendschap met iemand kwijt kan raken??? ennuh...Bleueeyez03...ik vind dat het hier duz wel kan staan want het iz toch'n vriendin(en duz ook een soort relatie) ![]() ![]() ![]() love you all... en nogmaalz bedankt voor jullie reacties!!! ![]() XXX patricia |
![]() |
||
Citaat:
(ik vind dit stiekum een beetje een domme vraag)
|
![]() |
[QUOTE]$TR@NG3R schreef op 18-07-2003 @ 21:11:
[B]Drugs ![]() Als ze blowt zou ik het niet zo erg vinden en daar ben je ook niet aan verslaafd naar 1 of 2 keer... aan wiet kun je ook niet verslaafd raken... de shag, daar kun je verslaafd aan raken.
|
![]() |
Lees je uberhaubt wel wat anderen zeggen? Zoek op wat de effecten van XTC kunnen zijn, de risico's, de vooroordelen en beslis dan zelf wat jij vind dat zij moet doen. Ik zou haar je keuze niet opdringen, het is haar keuze en een goede vriendschap opgeven voor matig drugsgebruik is wel erg zonde.
Ik kan me echt ergeren aan mensen die niet de tijd nemen om op te zoeken wat bepaalde drugs met een mens kunnen doen. Of mensen die door vooroordelen denken dat drugs slecht zijn, die trouwens niet vinden dat alcohol slecht is. Voorbeeld: Janet. |
![]() |
||
Citaat:
Veel mensen spreken er schande van als mensen drugs gebruiken, maar alcohol is vaak geen probleem.. terwijl dat ook slecht voor je is.. zo ook mijn vader.. die dacht dat je met 1 keer een jointje roken al in de goot zou belanden en dan vanzelf aan het snuiven en spuiten gaat, en zelf 's avonds een lekker glaasje port drinken...
||
Citaat:
Vreemd als je je bedenkt dat alcohol een harddrug is.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Liefde & Relatie |
Gestoorde vriendin Glam0ur-Babe | 28 | 16-09-2005 16:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Deliciously Finished Bowser | 0 | 08-07-2005 07:37 | |
Psychologie |
Help, probelemen met vrienden, heel lang verhaal.. help!! Maija | 24 | 20-05-2004 15:19 | |
Liefde & Relatie |
het is uit en nu?? Lyra | 28 | 24-08-2003 16:28 | |
Liefde & Relatie |
Help!!! pattypats | 8 | 18-07-2003 16:40 |