Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 20:12
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Ik heb sinds een paar maanden last van pijn in mijn oksel. Soms zit er een kleine zwelling; ik heb ook last van steken in dezelfde arm, waarvan ik vermoed dat ze daardoor worden veroorzaakt. Dit voelt dan alsof er een zenuw 'klem zit' of iets dergelijks, het is een zeurende pijn.

Een tijdje terug ben ik met dit probleem naar mijn huisarts geweest, die me vertelde dat het pijn in de aanhechting van de borst is en dat dit normaal was. Ik heb weinig vertrouwen in deze huisarts, omdat deze in het verleden al vaker foute diagnoses heeft gesteld en me in het algemeen het gevoel geeft dat ik niet serieus wordt genomen.

Herkent iemand deze okselpijn? Of weet misschien een van jullie wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt,
T.

(ik ben een meisje)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:14
pyres74
pyres74 is offline
ik zou gewoon nog een keer terugkomen bij je huisarts en het een beetje aandikken (zeggen dat je echt ontzettend pijn hebt)

net zo lang blijven langskomen tot ie wat onderneemt
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:24
Verwijderd
Het zou een opgezette lymfklier kunnen zijn, dat zou de zwelling kunnen verklaren. Daarnaast kan zo'n lymfklier ook pijn kunnen doen. Ik heb wel eens zoiets gehad, maar dat duurde maar een paar dagen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:25
Verwijderd
Mijn oksels doen pijn als ik ze electrisch scheer, en dan groeien vaak de haartjes ook in en dan is er een minitieus zwellinkje... maar dat bedoelde je vast niet met zwelling
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 07:20
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Second opinion vragen bij een andere huisarts...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:21
ekki
ekki is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 01-08-2003 @ 21:24:
Het zou een opgezette lymfklier kunnen zijn, dat zou de zwelling kunnen verklaren. Daarnaast kan zo'n lymfklier ook pijn kunnen doen. Ik heb wel eens zoiets gehad, maar dat duurde maar een paar dagen.
Dacht ik ook aan.

Regels voor berichten