Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ralf is veroordeeld tot 50.000 dollar boete
Ik denk niet dat Kimi en Rubens fout zaten, Rubens remde zelfs nog even, en Kimi kon net als Ralf niks zien. Misschien dat Williams een klacht heeft ingediend en de FIA dit wel moet onderzoeken? Ze worden vrijdag 'verhoord,' benieuwd wat er uitkomt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het was al een trieste zet van de FIA om de straf van Ralf te herzien...
![]() ![]() ![]() FIA waar zijn jullie mee bezig, op deze manier maken jullie jezelf wel erg belachelijk... ![]()
|
Verwijderd
|
Definitieve bericht:
********************* Ralf Schumacher is alleen verantwoordelijk voor crash Uitgegeven: 22 augustus 2003 20:43 BOEDAPEST - Ralf Schumacher blijft alleen verantwoordelijk voor de crash na de start van de Grote Prijs van Duitsland in de Formule 1 op het circuit van Hockenheim, begin deze maand. Kimi Räikkönen en Rubens Barrichello, de andere betrokken rijders, gaan vrijuit. De racecommissarissen kwamen vrijdag in Boedapest na een hoorzitting tot de conclusie dat deze twee coureurs geen blaam treft. De beroepscommissie van de FIA zette de straf van Schumacher woensdag al om in een boete van 50.000 dollar. De Duitser zou eigenlijk voor de Grote Prijs van Hongarije, zondag in Boedapest, tien plaatsen achteruit worden gezet in de startvolgorde. De Britse renstal Williams maakte daartegen met succes bezwaar. Ook kreeg ze de racecommissie zo ver dat die drie weken na dato nog eens keek naar het aandeel van Räikkönen en Barrichello in de crash. Dat bleek nihil. (c) Nu.nl ************** |
![]() |
|
|