Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het wel mogen.
Van je baas mag het alleen niet. Je moet zoals gezegd 18 en soms 21 zijn(18 van de wet, 21 in sommige gelegeheden door t publiek wat er komt, 21+ bijv.). Ik hoop over een 2 maandjes achter de bar te staan in een uitgaansgelegenheid hier in de buurt, of Amsterdam....
||
Citaat:
|
Ik doe vrijwilligerswerk voor een poppodium hier in enschede en sta dan ook regelmatig achter de bar. Mijn vader vind dat prima.
Ik heb ook een hele tijd in allerlij restaurants op bedrijfsfeestjes, voetbalclubs e.d. achter de bar gestaan. Dat vond mijn vader ook prima hij vond het alleen minder dat ik met collega's 's avonds laat in de auto terug moest. Ik vind het leuk werk in ieder geval ![]()
|
ah op jouw leeftijd???????
nee, nu ben ik 18 en ik doe technisch gezien wat ik wil. Maar op 16 jaar? Hmz, dat vind ik ten eerste wat te jong om 's nachts achter de bar te staan en ten tweede denk ik niet eens dat jij dat werk wettelijk gezien wel mag doen?! Ik dacht dat je minstens 18 moest zijn om alcohol te mogen serveren? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik mag het ook niet of ik nou 8 jaar oud ben of 24 maar als ik het huisga wel
maarja je mag toch niet barkeepen voorje 18, en dan als je 18 bent moet je maar zeggen dat de barkeeper het minst wordt neergestoken of inelkaar geslagen daar letten ze ten eerste goed op en iedereen wil juist vrienden worden met de barkeeper misschien werkt het bij jouw moeder bij de mijne niet
|
maarja ik sta nu toch achter de bar af en toe bij een restaurant dat kun je natuurlijk wel doen (of ben jij er zoeentje dat alleen gaaf werk wilt doen of dat je het bartender vak gewoon leuk lijkt)
|
![]() |
|
|