Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 14:51
jessi
jessi is offline
hey daar,

ik heb een vriendje en we hebben het volgende week een half jaar..maar nou is het probleem dat ik hem geloof ik niet zo leuk meer vind. Ik word soms compleet gek van hem en hij denk ook wel van mij... maar ik weet wel zeker dattie nog van me houd..en daarom wil ik het eigenlijk niet echt uitmaken, maar toch ook weer wel...ik weet niet hoe ik erachter moet komen of ik nog echt wel van hem hou...ik ben net terug op vakantie en op vakantie is het ook niet helemaal goed gegaan... ik ben dit keer niet vreemdgegaan ofso, maar ik heb wel nogal lopen flirten en gewoon kusjes op de mond en in de nek gegeven aan jongens....en ik heb ook gewoon gearmd gelopen en in armen van anderen gelegen...ik voel me er niet eens schuldig over! echt vreemd is dat...maar nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen..wat zouden jullie doen?! (ik vind iemand anders ook beswel leuk....van vakantie...daar ga ik binnekort ook mee naar de bios enzo, maar dat zal nooit echt verkering worden denk...alleen maar leuk voor n keertje, maar dan issut toch sonde om mn relatie van bijna 6 maanden op te geven voor maar een tussendoortje zeg maar?! )
Oud 02-08-2003, 14:54
Soezen
Soezen is offline
Het zou idd erg zonde zijn..
Ja, ik kan natuurlijk niet zeggen wat jij voelt. Mis je hem nog wel eens? Denk je aan hem? Als je naar hem toe gaat, heb je er dan zin in, of liever niet?

Maar als je zo twijfelt, en weer begint met flirten met andere jongens, moet je denk ik toch echt goed gaan praten met je huidige vriend..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Denk er eens over na wat jij er van zou vinden, als je vriendje op ZIJN vakantie ongeveer hetzelfde had gedaan met andere meisjes. Wat voel je bij dat idee? Als het je niet kan schelen begrijp ik niet dat jullie 6 maanden bij elkaar zijn geweest... anders dan uit besluiteloosheid en verveling.
Oud 02-08-2003, 17:10
Órelindë
Órelindë is offline
Je bent verliefd op je vriend, of je bent het niet. Zodra je twijfelt is er al iets mis. Bedrieg je vriend niet langer, maar vertel hem wat er speelt.

ZO!
Oud 02-08-2003, 17:13
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Het lijkt mij van enorm belang de relatie onmiddellijk te verbreken bij dergelijke twijfel. Er is geen reden een relatie nog langer in stand te houden als je "gek wordt" van de ander.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:28
snoopy
snoopy is offline
ehm... jij klinkt allesbehalve verliefd, als ik eerlijk ben.
Oud 02-08-2003, 17:34
Snoep
Snoep is offline
Als je , je toch zo sletterig gaat gedragen. Maak het dan eerst uit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:40
Dotcom
Dotcom is offline
Het is zonde inderdaad na zes maanden. Maar ik denk dat je toch genuanceerd tegen hem moet zeggen dat je hem niet meer leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind het wel zielig voor hem dat je daar hebt lopen flirten, maak het dan maar uit, zo houd je hem ook alleen maar aan het lijntje
Oud 03-08-2003, 13:07
LilDushi
LilDushi is offline
het is idd wel erg zonde om het nu dan zo uit te maken als je zeker weet dattie nog van je houdt...maar als je niet echt meer wat voor hem voelt en een ander leuk vind..wat voor nut heeft t dan om te blijven? ik denk als hij jou niet meer zo leuk zou vinden en een oog op een ander had dattie het meteen had uitgemaakt ook al was jij dan nog stapel op hem...ik zou het gewoon uitmaken...en trouwens jullie kunnen altijd nog vrienden blijven!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:54
ekki
ekki is offline
Citaat:
*vallende ster* schreef op 02-08-2003 @ 18:10:
Zodra je twijfelt is er al iets mis.
Hmm, dat hoeft niet denk ik zo. Als je twijfelt, hoeft er niet direct wat mis te zijn. Twijfelen lijkt me heel menselijk. Door twijfelen zie je vaak ook juist de kwaliteiten van een ander weer. Of juist niet natuurlijk.
Oud 03-08-2003, 18:00
Thomas
Thomas is offline
Mjah, zoals jij je verhaal vertelt is het gevoel gewoon weg. Dat is zonder, dat zeker. Misschien moet je eens goed te raden gaan wat je nog voor hem voelt en daarbij zul je een conclusie moeten trekken. Mag ik overigens nog wel zeggen dat ik kusjes op de mond geven ook vreemdgaan vind.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:00
ezzie
ezzie is offline
Citaat:
jessi schreef op 02-08-2003 @ 15:51:
hey daar,

ik ben dit keer niet vreemdgegaan ofso,
je bent dus wel een keer eerder vreemdgegaan maar als je zo'n gevoel erover hebt zou ik het uitmaken want het aanhouden omdat je bijna 6 maanden hebt vind ook weer zo'n vage reden (maja das mijn mening dan)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 19:33
*carmen*
*carmen* is offline
ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, ik had geen 6 maanden, maar 4 maanden. ik begon me ook te ergeren en ging ook weer kijken/zoeken naar andere jongens en mensen om me heen.
Ik heb het hem toen eerlijk verteld, hij zag niks aankomen en was eerst wel kwaad.
Maar nu snapt hij het wel (zegt ie) en is niet kwaad meer. Dus, wel eerlijk zijn. Want door liegen raak je alleen maar verder van jezelf (wijs!)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 19:47
kolkiewolkie
kolkiewolkie is offline
vooral mee doorgaan (<<--merk het sarcasme op)

Toevoeging: zonde van die 6 maand: mja, misschien. Maar d'r zullen toch wel fijne dingen gebeurt zijn in die tijd dus zó verknaakt is die tijd ook weer niet. 't Is nou alleen gewoon over. Bekijk het zo: dóórgaan zou juist tijdsverspilling zijn, want je weet toch dat het niks zou worden plús dat je dan de 'activiteiten' van je vakantie ook moet opbiechten.... denk niet dat meneer dat zo leuk vindt.

Slotsom: klep houden over vakantie en uitmaken. Is het minst pijnlijk schat ik zo in.
Oud 04-08-2003, 00:00
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik denk dat als je echt van hem houd de gedachte dat je niet meer weet of en hoeveel je van hem houd niet hoeft voor te komen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:06
Kanarya1982
Kanarya1982 is offline
Citaat:
Snoep schreef op 02-08-2003 @ 18:34:
Als je , je toch zo sletterig gaat gedragen. Maak het dan eerst uit.
juist, Oke wij Jongens zijn sletten ,maar Jullie meiden moeten beter weten !!
Oud 04-08-2003, 14:04
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik hoop dat ie jou dumpt.
Beetje lopen sletten met andere jongens terwijl je een vriend hebt.
raar wijf
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 14:42
Verwijderd
Zou het zonde zijn een relatie van zes maanden op te geven? Hmm... ligt eraan wát voor relatie dat is he. Als alles perfect gaat, niets mis, geen twijfels.. ja, dan is het zonde. Maar je zegt zelf al dat je loopt te flirten met anderen, dat je iemand anders leuk vindt en dat je het niet eens erg vindt... Is het dan wel een goede relatie? Zelf zou ik zeggen dat het niet langer een goede relatie is... en is het zonde om een relatie die niet goed is op te geven na zes maanden? Nee, dat lijkt me dan niet...

Wat ik dus zeg is dat wanneer jij zelf al niet meer weet of je van hem houdt en je het ook niet uitmaakt dat je iemand anders wil, wat heb je dan nog voor relatie, ongeacht dat hij nu 6 maanden duurt? Mensen die 6 jaar samen zijn kunnen om die reden uit elkaar gaan...

Denk er eens goed over na, ik vind persoonlijk dat je hem niet langer aan het lijntje moet houden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:29
Pandemonium
Pandemonium is offline
been there...
Reageren

Regels voor berichten