Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mjah, zoals jij je verhaal vertelt is het gevoel gewoon weg. Dat is zonder, dat zeker. Misschien moet je eens goed te raden gaan wat je nog voor hem voelt en daarbij zul je een conclusie moeten trekken. Mag ik overigens nog wel zeggen dat ik kusjes op de mond geven ook vreemdgaan vind.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, ik had geen 6 maanden, maar 4 maanden. ik begon me ook te ergeren en ging ook weer kijken/zoeken naar andere jongens en mensen om me heen.
Ik heb het hem toen eerlijk verteld, hij zag niks aankomen en was eerst wel kwaad. Maar nu snapt hij het wel (zegt ie) en is niet kwaad meer. Dus, wel eerlijk zijn. Want door liegen raak je alleen maar verder van jezelf (wijs!) |
![]() |
|
![]() |
vooral mee doorgaan
![]() Toevoeging: zonde van die 6 maand: mja, misschien. Maar d'r zullen toch wel fijne dingen gebeurt zijn in die tijd dus zó verknaakt is die tijd ook weer niet. 't Is nou alleen gewoon over. Bekijk het zo: dóórgaan zou juist tijdsverspilling zijn, want je weet toch dat het niks zou worden plús dat je dan de 'activiteiten' van je vakantie ook moet opbiechten.... denk niet dat meneer dat zo leuk vindt. Slotsom: klep houden over vakantie en uitmaken. Is het minst pijnlijk schat ik zo in.
|
Verwijderd
|
Zou het zonde zijn een relatie van zes maanden op te geven? Hmm... ligt eraan wát voor relatie dat is he. Als alles perfect gaat, niets mis, geen twijfels.. ja, dan is het zonde. Maar je zegt zelf al dat je loopt te flirten met anderen, dat je iemand anders leuk vindt en dat je het niet eens erg vindt... Is het dan wel een goede relatie? Zelf zou ik zeggen dat het niet langer een goede relatie is... en is het zonde om een relatie die niet goed is op te geven na zes maanden? Nee, dat lijkt me dan niet...
Wat ik dus zeg is dat wanneer jij zelf al niet meer weet of je van hem houdt en je het ook niet uitmaakt dat je iemand anders wil, wat heb je dan nog voor relatie, ongeacht dat hij nu 6 maanden duurt? Mensen die 6 jaar samen zijn kunnen om die reden uit elkaar gaan... Denk er eens goed over na, ik vind persoonlijk dat je hem niet langer aan het lijntje moet houden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De vriend van me vriendin =S Charlene | 37 | 27-11-2007 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Ex van je relatie Sade | 13 | 15-11-2004 20:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 |