Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap het probleem niet echt, bij ons in de droger krimpt echt alles. Ik moet er juist voor zorgen dat het niet krimpt. Ik zou zeggen eens een keertje in de droger stoppen of aan mijn moeder vragen, hoe ze het doet weet ik niet, maar ze krijgt het toch altijd voor elkaar.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ik snap 'em niet! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
truitjes en overhemden die ietwat te ruim zitten ( omdat de kleinste maat al te groot is, grrr ) die laat ik altijd innemen door een kleermaker.
gewoon met spelden afspelden, ook in de mouw. en dan neemt de kleermaker het perfect in. niemand die het ziet, het enige wat je ziet is een perfect zittend shirt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Babs werkt bij de mmmm(saai) van smullers #1074 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 23:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |