Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Al dat drama om een paar ijsjes! En dan het idee... 7 zonden. jemig, hoezo afgezaagt, wat krijgen we hierna? 10 geboden milkshakes?
![]()
|
Verwijderd
|
mm... *krijgt zin in ijs*
Het schijnt dat het lust-ijsje eigenlijk alleen maar roze is. Gewoon vanille-ijs met roze witte chocola er om heen. Dat zei tenminste een vriend van me... klinkt nogal saai ![]() Maar ehm... magnums zijn te groot, tegen de tijd dat ik de ene helft heb opgegeten is de andere helft gesmolten. Dus niets voor mij ![]() |
![]() |
|
Als ze allemaal tegelijk op de markt zouden komen en je kan er niet vanaf blijven dan werk je dus ongeveer (want met die verschillende vullingssoorten is het natuurlijk anders) 7 pakjes boter naar binnen......yuck.
Verder vind ik eigenlijk dat ze bij 'vraatzucht'aangekomen ze ze allemaal tegelijk even op de markt moeten brengen, waarom heet het anders vraatzucht? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[afbeelding]Magnum Hebzucht
Tiramisu-ijs + koffiesaus, omhuld met melkchocolade, hazelnoot-, amaretti-, merinque- en wafelstukjes. [afbeelding] Magnum Vraatzucht Chocolade-ijs, omhuld met melkchocolade en witte chocolade. [afbeelding] Magnum Jaloezie Pistache-ijs, omhuld met melkchocolade en pistachenootjes. [afbeelding] Magnum Lust Roomijs, omhuld met aardbeiensmaak. [afbeelding] Magnum Wraakzucht Vanille-ijs met rode vruchtensaus, omhuld met pure chocolade. [afbeelding] Magnum IJdelheid Vanille-ijs met champagnesaus, omhuld met witte chocolade en suikerballetjes. [afbeelding] Magnum Luiheid Vanille-ijs met karamelsaus, omhuld met melkchocolade en pindanootjes.
Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 13:04. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ze ook nog niet in de winkels gezien.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Ben jij wel eens iets vreemds in je eten tegengekomen? Auntie M | 123 | 08-02-2004 12:44 | |
De Kantine |
Sperma invriezen Talon | 33 | 27-12-2003 14:38 | |
Eten & Drinken |
lekkerste ijsje? Verwijderd | 89 | 04-08-2003 13:11 |