Ik heb al gezocht op dit forum naar droomverklaringen en heb ook al in Het Grote Topic gekeken maar kon niets vinden.
Ik heb zojuist iets (voor mij) vreselijks gedroomd, het was zo erg dat ik huilend wakker werd..
Graag zou ik uitleg over deze droom hebben.
Uitleg:
Je/jou = mijn vriend
Ruben = mijn broer
D. = een oud vriendin met veel problemen
Ik schrijf mijn droom op zoals ik hem voor mezelf heb opgeschreven:
Al 2 weken huilend, fietsend door de nacht, zoekend naar jou.
Ik voelde me vreselijk, kon je nergens vinden.
Toen ik je eindelijk gevonden had geloofde je niet dat ik zomaar de weg kwijt was geraakt, je dacht dat ik weggelopen
was, je niet meer wilde zien of zelfs dood was, maar je bleef er erg rustig onder.
Ik kwam thuis en Ruben zat achter mijn computer, toen ik hem vroeg of ik even mijn mail mocht lezen mocht het eigenlijk niet maar ik deed het toch.
Ik had vier mailtjes, één van iemand die me vroeg of ik alsjeblieft terug wilde komen, één van iemand die dacht dat ik dood was en één van een vriendin(?) van D., of ik alsjeblieft terug wilde komen (ook die ging er vanuit dat ik weggelopen was) en dat D. ook steeds weg liep maar alles goed zou komen.
Het laatste mailtje heb ik niet gelezen of kan ik me niet herinneren..
Het was voor mij een hele verdrietige situatie (droom) omdat ik natuurlijk dol gelukkig was dat ik je eindelijk terug gevonden had maar jij wilde me niet meer zien, je geloofde mijn verhaal niet.
Op dit moment werd ik huilend wakker..