Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 00:31
Rieno
Rieno is offline
Ik vroeg mij laatst af in hoeverre deze dingen overdraagbaar zijn. Kheb het nu wel over familie-relaties, dus van bijv. moeder op kind. Mijn moeder heeft namelijk wat onverklaarbare dingen, zoals dromen die dingen precies voorspellen en direct zien of iemand zwanger is en wat het gaat worden, soms zelfs met naam en al......Nu had ik het er laatst met mn moeder over en ik heb dus, zoals het lijkt, haar empathische gedeelte overgenomen, dus dat ik andere mensen heel erg aanvoel over hoe ze zich voelen op zo'n moment. Nu ben ik hier nieuwsgierig door geworden, dus als iemand aanvullende info heeft over empathie, zou ik ook dit zeer op prijs stellen.
Advertentie
Oud 04-08-2003, 00:47
Verwijderd
Niet specifiek over empathie (alhoewel ik daar ook mee moet omgaan). Wel heb ik andere gaves 'gekregen' van mijn moeder. Mijn stiefvader blijkt ze ten dele ook te hebben, maar niet zo krachtig ontwikkeld (wat op zich wel verbazend is dat zulke mensen elkaar vinden ). Ik denk wel dat zoiets in zekere mate overdraagbaar is. Ik heb het zelfs sterker dan mijn moeder.
Oud 04-08-2003, 17:46
Adilia
Adilia is offline
Ik en mijn zus hebben ook iets geërft van mijn moeder. Mijn moeder zag vroeger wel eens aura's bij mensen. Ze had het niet onder controle en ze had het maar af en toe. Mijn zus heeft precies hetzelfde. Heeft het ook niet zo vaak en heeft het ook niet onder controle. Maar ik zie het weer altijd. Meestal zie ik alleen een witte rand om dingen heen (sommige mensen zien aura's alleen in het wit, zoals ik dus) maar soms zie ik ook allerlei kleuren. Dus ik denk dat je het wel kan erfen. Ik weet het wel zeker. Want mijn zus en ik hebben allebei hetzelfde van onze moeder. Zal anders wel heel toevallig zijn denk je ook niet?
Advertentie

Regels voor berichten