Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*ervaren ns-uitlegger*
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
http://ns.valve-erc.com/
|
heb het de hele afgelopen nacht gespeeld,enhetis SWEET! Zelfs een potje gewonnen als commander
![]() Voor zover ik weet zijn skluks watsterker geworden en de lmg opgewaardeerd. Ben trouwens zeer te spreken over de crosshairs. *aanbid flayrabeeldje*
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik speel altijd op de Gamecom server. Erg snel (www.gamecom.nl staat de info voor de gratis server). Join me daar voor een match
![]() De mod is echt vet, en de sfeer is goed uitgebalanceerd. |
![]() |
||
Citaat:
Ben nu meer gorge dan ik ooit ben geweest Maarja die balans is iig goed Devour werkt prima tegen die HA + HMG gastjes die te dichtbij komen staan ![]() Maar moet je wel hopen dat het er niet teveel zijn |
![]() |
|
Ik heb iig ook gemerkt dat je bij de Aliens nu zonder echte teamplay al een verloren zaak bent..
Bij Marines is het nog steeds zolang je een goede comm hebt en mensen die luisteren loopt het goed Sommige potjes die ik al heb gedaan zogen als de tering (niemand ging comm.. en wanneer er wel iemand comm gaat is het iemand die er niks van kan, of bij Aliens gaat de helft gorge waardoor de res. langzamer gaan en bouwen ze OC ipv RT) Maar andere gingen ook geweldig! (Comm weet precies wat hij doet, neemt meteen een hive over waardoor Fades niks kunnen en bouwt als een gek RT's en PG en bij Aliens zijn er 3 Gorges nadat ze als Lerk res hebben kunnen vangen waarvan er 1 in de main hive verdedeging maakt en de andere 2 de andere hives opzetten en RT's gaan bemachtigen) |
![]() |
|
Potjes kunnen nu erg lang duren als de comm gelijk begint met turretfarmen. Dat zuigt. Wel een potje Onos geweest (metredemption zijn de de king), en 41 kills gemaakt zonder dood te gaan
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Natural Selection 2 Free-To-Play weekend op Steam Verwijderd | 1 | 22-03-2013 14:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Games |
Best half life mod? pessimistje | 45 | 05-11-2003 14:11 | |
evolutie mitsj | 96 | 14-03-2002 19:18 | |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |