Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 14:36
emo
emo is offline
owke , beetje genant maar owke

Er was een paar weken geleden een vriendin van me langsgekomen en we kennen elkaar al een tijdje , we begonnen elkaar te kussen en iets later bevonden we ons in men kamer . Na een heel tijdje elkaar te plagen , begon ze me af te trekken , maar ik was zo opgewonden dat ik veel te snel klaarkwam . Het was wel eerste keer dat een meisje me aftrok .

Is et normaal ? :x

Wat kan ik er in de toekomst aandoen om niet meer zo snel klaar te komen , ik zelf vind et geen lol en zij waarschijnlijk oowk niet ;$

need help !
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 14:49
little nemo
little nemo is offline
1) aan niet geile dingen denken en je op iets anders concentreren
2) als ze er nog niet is maar ze wel snel naar jou komt ozo en je verwacht dat er 'dingen' gebeuren, jezelf ff aftrekken

nah je kan ook nog wat spieren daar trainen, k weet niet precies hoe want deze 2 dingen werken bij mij perfect
Oud 28-09-2003, 15:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
De eerste keer kun je sneller klaar komen wanneer je erg geil bent. Meestal is dat geen probleem wanneer je een tweede keer kunt klaarkomen. Wanneer je wat langer met hetzelfde meisje bent kun je je orgasmes meestal wat beter plannen.
Oud 28-09-2003, 15:19
Roos
Roos is offline
Neem eens gewoon een normale topictitel
Oud 28-09-2003, 17:23
emo
emo is offline
sry gaat dat ook zo zijn als ik de eerste echte sex ga ebben of is that for me to find out ?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Yann schreef op 28-09-2003 @ 18:23:
sry gaat dat ook zo zijn als ik de eerste echte sex ga ebben of is that for me to find out ?
Verschilt allemaal heel erg. Gaat er ook om hoe gespannen je bent, enz. Zoek 't allemaal maar lekker zelf uit.
Oud 28-09-2003, 18:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Bij de een wel, bij de ander niet... Ligt er helemaal aan... Is zo weinig over te zeggen...
Oud 28-09-2003, 22:03
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 28-09-2003 @ 16:15:
De eerste keer kun je sneller klaar komen wanneer je erg geil bent. Meestal is dat geen probleem wanneer je een tweede keer kunt klaarkomen. Wanneer je wat langer met hetzelfde meisje bent kun je je orgasmes meestal wat beter plannen.
En hier is alles mee gezegd.

Behalve...
Dat het voor de dame in kwestie een enorm compliment was natuurlijk. Jij was ontzettend geil. Van haar. Dat doet meiden goed.
Oud 28-09-2003, 22:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-09-2003 @ 23:03:
Dat het voor de dame in kwestie een enorm compliment was natuurlijk. Jij was ontzettend geil. Van haar. Dat doet meiden goed.
Nja. Als je ongeveer 16 bent kom je al klaar als een meisje je aankijkt (bwvs) dus ik zou me niet al te gevleid voelen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Waarschijnlijk wel. Don't worry, da's hardstikke normaal. Je leren beheersen kost tijd, en dan lukt het nog niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-09-2003 @ 23:03:
En hier is alles mee gezegd.

Behalve...
Moet alleen ook niet TE vaak gebeuren... Je wilt als dame ook graag aan je trekken komen... Maar vooral die eerste paar keren maak ik iig geen probleem van. Later een keertje ook niet, maar als het elke keer weer raak is... Dan ga ik me toch wel lichtelijk irriteren, tenzij hij dan nog zo schappelijk is om mij op een andere manier te bevredigen...
Oud 29-09-2003, 08:08
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 29-09-2003 @ 00:09:
Moet alleen ook niet TE vaak gebeuren... Je wilt als dame ook graag aan je trekken komen... Maar vooral die eerste paar keren maak ik iig geen probleem van. Later een keertje ook niet, maar als het elke keer weer raak is... Dan ga ik me toch wel lichtelijk irriteren, tenzij hij dan nog zo schappelijk is om mij op een andere manier te bevredigen...
Uiteraard, uiteraard. Maar zoals jnieuwelaar al zei, als de heer twee keer achter elkaar kan komen is er geen probleem...
Oud 29-09-2003, 11:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bij de een is het al einde oefening direct bij binnenkomst, bij de ander komt het einde helemaal niet eens in zicht....

Maar dat is alleen in het begin. Als je wat meer aan elkaar went, en ook aan dat hele sexgedoe, dan overvalt het je wat minder, dan leer je vanzelf om het een beetje te sturen.

Hoe dan ook, zij zal er echt niet mee zitten. Als het voor haar ook de eerste keer is, is het in het begin wat strak en pijnlijk, en dan is uren wanhopig in haar liggen wippen waarschijnlijk niet haar idee van leuk.
Oud 29-09-2003, 12:48
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
[QUOTE]little nemo schreef op 28-09-2003 @ 15:49:
[B]
2) als ze er nog niet is maar ze wel snel naar jou komt ozo en je verwacht dat er 'dingen' gebeuren, jezelf ff aftrekken
ja idd heb je die ene film niet gezien...dan vraagt die gast dat ook en die vent zegt je moet nooit met een geladen pistool rond lopen want die gaat gewoon snel af...
maar verder zou ik gewoon lekker genieten.
Oud 29-09-2003, 15:01
Verwijderd
Juist praktisch, krijgt zij tenminste geen kramp in haar arm

Nouja, je went er vanzelf wel aan, en dan zal het na een tijdje heus wel wat langer gaan duren. Ook met vaginale sex, ja, dat zal in het begin misschien wat aan de korte kant zijn, maar je leert vanzelf om je te beheersen.

Aan iets niet-geils denken werkt dan ook wel, maar dat is niet leuk. Lig je daar sex te hebben met iemand die aan school denkt in plaats van aan jou...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:48
BendeBen
BendeBen is offline
wat ik dan zou doen is haar vingeren
zodat jij weer ff kan bijkomen zeg maar

of gewoon zeggen
"wow doe eens ff stoppen"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:12
Punkygirl
Punkygirl is offline
mm ik denk niet dat ze het erg vind dat je snel klaarkomt.. is juist een bevesteging dat het lekker was voor haar..

Regels voor berichten