Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jah.. mijn ouders zijn ook bijna 25 jaar getrouwd...
Ik heb nog 2 zusen dus we zijn met zn drieen. -Mijn oma kan heel goed schilderen.. dus we maken met de digi-cam een foto en mn oma schildert die dan na... -We huren een zaaltje in de buurt van kennisen die rond de zelfde tijd getrouwd zijn. En alleen mn ouders sturen we een kaartje van die kennisen dat die een feest geven. De rest sturen we een kaart dat mn ouders 25 jaar getrouwd zijn ![]() -ontbijt op bed is natuurk wel een MUST ![]()
|
Toen onze ouders 25 jaar getrouwd waren hebben we een foto van ons vieren gemaakt (niet in een studio, maar gewoon zelf - dingen die je zelf maakt zijn immers altijd leuker), uitvergroot en in een mooie lijst gestopt, plus nog een symbolisch cadeautje (twee houten duifjes). Het geheel hebben we tijdens het feest aangeboden, omlijst met wat korte speeches/anekdotes.
|
toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hebben ik en mijn broer een nieuwe printer cadeau gegeven. Mijn ouders houden niet zo van dingen waar je niks aan hebt geven, willen liever iets praktisch. En tja, de printer was onherstelbaar kapot, dus ze waren d'r erg blij mee.
Verder gaven ze zelf al het feest, ze wilden alles zelf regelen. Wel hebben we samen met een oom van ons een heel boekwerk gemaakt met van elk jaar een foto van hun samen (of als die er niet was van elk een foto apart). Verder allemaal anekdotes en alles ingedaan + natuurlijk (origineel ![]() In kleurenversie was die voor m'n ouders en alle gasten kregen een zwartwit versie. Voor andere ideeen (kben ook naar andere 25-jarige bruiloften geweest: ) - Een musicalbon om met z'n tweeen naar een musical te gaan. - Een cabaretier/zanger uitgenodigd (zonder weten van de ouders) op 't feest. - Een reis / stedentrip - Foto's van de kinderen - Voor op 't feest (als die er komt): Bierviltjes maken met op elk bierviltje een foto/anekdote over het bruidspaar. Oude foto's zijn uiteraard het leukst ![]() - Een film waarop alle gasten het bruidspaar feliciteren en/of een anekdote geven.
|
Mijn ouders waren 3 weken terug 25 jaar getrouwd.
Ik en me zus hebben ze 75 euro ieder gegeven in een grote balon. Verder hebben we thuis een feest op onze kosten georganieerd. Savonds zijn we met ongeveer 35 mensen uit eten geweest. Daar bij hebben we een groot fotolijst met fotos van vroeger tot nu gegeven. |
![]() |
||
Citaat:
|
Een paar jaar geleden waren mijn ouders 25 jaar getrouwd. Gingen we met de hele familie bowlen en steengrillen. Mijn oom en tante hadden de tijd ervoor eens een keer opgevangen dat mijn pa en ma graag een kluis wilden (ook omdat dat jaar ook was ingebroken bij ons toen we op vakantie gingen), dus hebben we een kluis gekocht. Verder nog een gedichtje voor ze gemaakt dat we allemaal opzeiden en tussen de zinnen door wat grappigs doen... zoiets.
Al ideëen? ![]()
||
Citaat:
![]() En dingen die zij ooit gezegd en gedaan hebben die nergens op sloegen. Bekijk eens oude foto albums; vaak herinner je dan plots weer dingen.
|
Ikke heb ze (samen met mijn zus) een champagne ontbijt gegeven.....de ochtend dat ze weer terug kwam van vakantie.....hun hele kamer onder de ballonnen gelegt....een smiddags ook nog een taart laten bezorgen met de trouwfoto van hun erop..vonden ze allemaal wel super leukk
![]()
||
Citaat:
![]() MIJN ouders hebbe nix gekregen dat wilde ze niet, we zijn daarna met vakantie gegaan naar thailand en hebbe daarna nog gegeten in restaurant met family je kent dat wel ![]()
||
Citaat:
mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd in oktober en wij zijn thuis met z`n 3en. ff wat ideeen op doen hier ![]()
|
![]() |
Ik heb samen met mijn broertje een cheque van een reisbureau gegeven, zodat ze met zijn 2tjes een leuke vakantie konden uitzoeken. Eerst wilde we zelf een vakantie geven, maar ja...aangezien ze alletwee werken, en ik ook niet precies wist wat ze nu wilde, hebben we het zo gedaan. Ze vonden het heel leuk, uiteindelijk zijn ze er een weekendje voor gaan fietsen geloof ik.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||