Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap die vriendin van jou niet... Verlangt ze weer terug naar de tijd dat ze werd uitgescholden en geslagen ofzo?
En wat die ex betreft, waarschijnlijk was hij gewoon vet pissed en moest hij zijn woede even ergens op afreageren en dat doet hij dus zo en die vriendin gaat erin mee... *zucht* Maak je nou maar gewoon nie druk, het is niet persoonlijk bedoelt, wel grondig verkeerd btw! En nu ff wat leuks gaan doen! Want in zak en as zitten is natuurlijk niet goed! En bel anders die vriendin morgen weer eens, mocht die gozer er nog zijn hang je op, is ze alleen dan ga je verhaal halen! Ik zou dit persoonlijk van die vriendin niet pikken! Ze betrekt jou (onbewust) in haar ruzie... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vind je echt dat zij mij erbij betrekt? ik vind het gewoon al gek dat asl zij met mij belt en hij komt zij gewoon doodleuk aan de lijn blijft hangen. als ik zoiets mee zou maken zou ik meteen ophangen. Oke ze heeft hem weggestuurd maar hij bleef bellen en aanbellen e kloppen, dus deed ze open en riep ga weg ga weg ik wil je niet hebben rot op! toen riep hij 'en zeg tegen die hoer aan de lijn dat ik haar vermoord'.... toch ben ik bang, ik voel me bang, misselijk en trillerig wt moet ik nou doen?
||
![]() |
Citaat:
wil please iemand tegen mij zeggen dat ik niet wordt vermoord, begin zowat te hyperventileren net op me kamer uit angst. sommige vinden mij nu een aansteller maar ik ben gewoon zo bang dat ik het koud/warm tegelijk heb en helemaal tril en denk dat ieder moment iemand mij kan komen halen. oh wat stom!!!!11 iemand zeg tegen mij dat t niet zo is, please... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp dat je bang bent. Ik zou me ook niet zo veilig voelen als zo iemand dat tegen mij zou zeggen. Maar hij kent jou nergens van en heeft geen motief om jou te vermoorden. Je zat alleen op het verkeerde moment aan de telefoon. Probeer het van je af te zetten. Waarschijnlijk heeft hij alleen maar een grote mond. |
![]() |
|
![]() |
Ja erg vervelend en schokkend om mee te maken. Natuurlijk meent die vage gozer dat niet, hij gaat echt niet levenslang brommen voor iemand die hij niet kent. Probeer over je angst heen te komen en met anderen waar je goed mee kunt praten het er over te hebben. Veel meer dan sterkte kan ik je niet toewensen! Goodluck
![]() |
![]() |
|
dat zegt ie alleen maar omdat ie zo gefrustreerd is over zn ex, hij wil haar dus duidelijk terug, en als ze dan aan de telefoon hangt met jou, geeft ze jou al meer aandacht als hem, maar hij kwam voor die aandacht van haar op dat moment, naja anyway, je overleeft het echt wel, en als ie ineens voor de deur staat,wat echt niet gebeurd,dan dreig je maar dat het scholierenforum in je huis verschanst is,en dat we hem lynchen als ie nog een stap in jou richting doet.
Trouwens de meeste mensjes die het over vermoorden en neerschieten hebben, kunnen dit helemaal niet, 9 van de 10x is het pure bluf, hoe mafiosie iemand ook overkomt...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zal je post niet verwijderen hoor. Als ik dat nou echt had gewild had ik dat allang gedaan. En nu weer fijn ontopic... Dat moeten we vaker doen... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geert Wilders. Sander =D | 498 | 13-02-2011 11:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |