Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 19:32
peaceflower
peaceflower is offline
Of zijn er nog meer mensen die het maar een onzinnig festival vinden?
Oud 30-07-2003, 19:34
Verwijderd
nee je bent echt de enige

ik ga naar lowlands
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:37
miro
miro is offline
Geen hekel, maar ik hoef dr nou niet perse naartoe nee....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:39
Verwijderd
Ik ken niemand die er een schijthekel aan heeft. Maar als je het niet leuk vindt, ga je toch niet? Maak je niet zo druk!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:40
Verwijderd
Hoezo onzinnig? En wat vind je dan van andere (soortgelijke) festivals?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:41
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Wel natuurlijk, beste peaceflower, kan ik niet anders dan het uit principe met jou eens zijn. Festivals zijn überhaupt vreselijke aangelegenheden. Samenscholingen van mensen die aan het zogenaamde hipheidsprincipe willen voldoen, die wiet roken omdat hun ouders er niet bij zijn, die naar slechte muziek luisteren, die achteraan niet hoorbaar is en vooraan hun oren verpest. Een grote berg afval zal weer achtergelaten worden door deze veelal linkse nep-SP'ers, waarbij zij dode dieren zullen verstouwen, grote bakken vet en suikers zullen leegdrinken en -eten, en crowdsurfend zichzelf laten betasten. Nee, niets voor mij een festival.
Derhalve kan ik wel stellen dat, hoewel het voor mij een onzinnige gebeurtenis is, het voor anderen een belang kan hebben en daarbij zeker niet afgeschaft moet worden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:41
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Overigens moet ik wel zeggen dat de commotie er omheen de hekel groter maakt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 30-07-2003 @ 20:41:
Overigens moet ik wel zeggen dat de commotie er omheen de hekel groter maakt.
Die commotie eromhee maakt het lachwekkend.

Vooral van die chaotische toestanden na afloop zijn lachwekkend.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:49
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-07-2003 @ 20:39:
Ik ken niemand die er een schijthekel aan heeft. Maar als je het niet leuk vindt, ga je toch niet? Maak je niet zo druk!
Ik maak me niet druk, ik stel gewoon een vraag...
waarom vat je het zo op?
Oud 30-07-2003, 19:49
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-07-2003 @ 20:46:
Die commotie eromhee maakt het lachwekkend.

Vooral van die chaotische toestanden na afloop zijn lachwekkend.
Met jouw toestemming zou ik graag willen toevoegen dat het juist daarom lachwekkend is, omdat het ietwat doet denken (herinneren?) aan de blijkbaar nog zeer moderne gladiatorengevechten uit de oude Romeinse tijd, waarbij ook stukjes mens en op ketchup gelijkend bloed zich met het zand van een van gras ontdane vlakte mengden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:50
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 30-07-2003 @ 20:49:
waarom vat je het zo op?
Het hebben van een "schijthekel" aan iets is over het algemeen wel iets wat duidt op een ophoping van ergernis en drukmaken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:50
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
N00dles schreef op 30-07-2003 @ 20:40:
Hoezo onzinnig? En wat vind je dan van andere (soortgelijke) festivals?
Ook onzinnig.
En Ochlocraat heeft inmiddels een paar zeer goeie argumenten genoemd.
Oud 30-07-2003, 19:51
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 30-07-2003 @ 20:50:
Het hebben van een "schijthekel" aan iets is over het algemeen wel iets wat duidt op een ophoping van ergernis en drukmaken.
Ja. Oke.
Oud 30-07-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 30-07-2003 @ 20:49:
waarom vat je het zo op?
Wat ik bedoel is, dat ik elke week wel een topic kan openen met de vraag 'Wie houdt er net als ik NIET van sensation?'
'Ben ik de enige die niet van trance houdt?'

etc. etc.

Ik zie 't nut van je topic niet in...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:56
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-07-2003 @ 20:55:
Wat ik bedoel is, dat ik elke week wel een topic kan openen met de vraag 'Wie houdt er net als ik NIET van sensation?'
'Ben ik de enige die niet van trance houdt?'

etc. etc.

Ik zie 't nut van je topic niet in...
Volgens mij heeft peaceflower dat in het verleden ook gedaan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 30-07-2003 @ 20:56:
Volgens mij heeft peaceflower dat in het verleden ook gedaan.
Hoe weet je dat?
Oud 30-07-2003, 20:01
Shock
Shock is offline
Zeur niet, ga er gewoon niet naartoe als het je niet bevalt...
Oud 30-07-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef op 30-07-2003 @ 21:01:
Zeur niet, ga er gewoon niet naartoe als het je niet bevalt...
Dát bedoel ik dus!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:02
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 30-07-2003 @ 20:50:
Ook onzinnig.
En Ochlocraat heeft inmiddels een paar zeer goeie argumenten genoemd.
Ochlocraat heeft alleen maar vooroordelen en semi-grappige onzin als "argumenten" genoemd.
Oud 30-07-2003, 21:10
the tourist
the tourist is offline
Hm, ik wil er heen, mag alleen niet...

Nog nooit geweest trouwens.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:16
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 30-07-2003 @ 20:32:
Ik... k ga liever naar Sensation ofzo , maar da's gewoon omdat ik een andere muzieksmaak heb. Who cares?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
miro schreef op 30-07-2003 @ 20:37:
En alweer haal je me de woorden uit mijn mond.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:47
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Wel natuurlijk, beste peaceflower, kan ik niet anders dan het uit principe met jou eens zijn. Festivals zijn überhaupt vreselijke aangelegenheden. Samenscholingen van mensen die aan het zogenaamde hipheidsprincipe willen voldoen, die wiet roken omdat hun ouders er niet bij zijn, die naar slechte muziek luisteren, die achteraan niet hoorbaar is en vooraan hun oren verpest. Een grote berg afval zal weer achtergelaten worden door deze veelal linkse nep-SP'ers, waarbij zij dode dieren zullen verstouwen, grote bakken vet en suikers zullen leegdrinken en -eten, en crowdsurfend zichzelf laten betasten. Nee, niets voor mij een festival.
Derhalve kan ik wel stellen dat, hoewel het voor mij een onzinnige gebeurtenis is, het voor anderen een belang kan hebben en daarbij zeker niet afgeschaft moet worden.

Tentfeesten, die zijn pas erg
Oud 30-07-2003, 21:49
DaBoY
DaBoY is offline
zwervers
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:54
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 30-07-2003 @ 21:02:
Ochlocraat heeft alleen maar vooroordelen en semi-grappige onzin als "argumenten" genoemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2003, 21:58
Verwijderd
Een hekel, nee. Maar het is niks voor mij. Waarom zou je er een hekel aan hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 30-07-2003 @ 20:32:
Nou, ik ga erheen dus zal het niet erg onzinnig vinden aangezien ik het supercool vind en bijna de ultieme vakantie!
Oud 30-07-2003, 23:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Men die daar wiet rookt rookt thuis ook wiet

slechte muziek... valt over te discussieren, meningen verschillen nou eenmaal

is achteraan prima hoorbaar en vooraan nog veel beter maar beschadigd je gehoor niet meteen

grote berg afval; ja, linkse sp-ers, weinig

crowdsurfen: de eerst edie dat op lowlands doet mag het terrein binnen het half uur verlaten, anders word je eraf geschopt door security. Is best wel verboden daar.

Dus valt allemaal best mee hoor. Het gaat allemaal om de gezelligheid. En reken maar dat het daar gezellig is!
Oud 31-07-2003, 06:47
Verwijderd
Lowlands vind ik ook dit jaar weinig vernieuwend. De bands zijn voorspelbaar en we hebben niet echte verassingen en een slechtere line up dan de festivals om ons heen. Daarbij wordt je verneukt waar je bij staat qua prijzen. 10 euro duurder als vorig jr. en dan nog het eten en drinken. Verder vind ik het Nederlandse publiek niet echt leuk, want we kennen teveel Avrils en Kellys die naar Lowlands gaan, maar toch ga ik. Volgend jr. maar naar Engeland!@#^&*(!!!!1
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 07:03
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 31-07-2003 @ 00:02:
....

crowdsurfen: de eerst edie dat op lowlands doet mag het terrein binnen het half uur verlaten, anders word je eraf geschopt door security. Is best wel verboden daar.
...
Ja waarom is dat vaak op veel festivals verboden
Ik vraag me dat al zo lang af
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 07:07
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 31-07-2003 @ 08:03:
Ja waarom is dat vaak op veel festivals verboden
Ik vraag me dat al zo lang af
OMDAT AL DIE STINKALTO'S KISTEN AANHEBBEN EN HET DUS NIET FIJN IS ALS JE DIE OP JE HOOFD KRIJGT ALS JE GEWOON NORMAAL NAAR EEN BANDJE STAAT TE KIJKEN.

Uit veiligheidsoverwegingen dus.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 07:55
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik krijg altijd diarree van lowlands.. Zelfs als ik er niet ben.. Ik ben al 10 jaar lang iedere keer niet gegaan, dus daar kan het niet aan liggen..
Oud 31-07-2003, 09:46
Optima
Optima is offline
ik vind kamperen onzinnig: waarom zou je jezelf kwellen door vrijwillig op 2 vierkante meter te gaan zitten op een veld vol stinkende, afvalproducerende, bierzuipende jeugd om vervolgens je oren te kwellen met meerendeel herrie ( niet alles btw)

ik zou er geld voor VRAGEN om er naar toe te moeten.
Oud 31-07-2003, 10:00
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
miro schreef op 30-07-2003 @ 20:37:
Oud 31-07-2003, 10:10
Demiurge
Demiurge is offline
Geen kaartje kunnen krijgen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 31-07-2003 @ 11:10:
Geen kaartje kunnen krijgen ofzo?
Er zijn nog zat kaarten, sterker nog het raakt niet uitverkocht schijnt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:29
Surjirro
Surjirro is offline
vast niet
Oud 01-08-2003, 16:43
]{ing
]{ing is offline
Ik vind lowlands een minder festival, ga er dus ook niet heen, maar zie niet in waarom je er een hekel aan zou hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Optima schreef op 31-07-2003 @ 10:46:
ik vind kamperen onzinnig: waarom zou je jezelf kwellen door vrijwillig op 2 vierkante meter te gaan zitten op een veld vol stinkende, afvalproducerende, bierzuipende jeugd om vervolgens je oren te kwellen met meerendeel herrie ( niet alles btw)

Nee, doos..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 31-07-2003 @ 10:46:

Ten eerste kun je ook naar Lowlands zonder te kamperen, en ten tweede houdt kamperen meestal iets anders in dan met een tentje op het Lowlands-terrein staan.

Maargoed, ik vind het wel leuk om een festival op tv te zien of op de radio te horen, maar wat mij betreft zijn er daar té veel mensen om lijfelijk aanwezig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:27
Verwijderd
Ik vind Lowlands geweldig. Ik heb ook een hekel aan kamperen, maar ik heb het er wel voor over dan.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:30
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 30-07-2003 @ 21:02:
In hoogstaande discussies is men over het algemeen gewoon niet enkel de argumenten van een waarde-oordeel te voorzien, maar hen met goede, klinkende tegenargumenten te weerleggen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Best uniek, die conclusie
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:08
Sithan
Sithan is offline
T kan mij weinig boeien...als je je aan elk klein ding waar je zelf geen waarde aan hecht je druk zou moeten maken, heb je een nogal uitzichtloos leven en kom je bij mij in de boeken staan als een ongelooflijke aanstellerige zeur.
Oud 03-08-2003, 14:29
Verwijderd
ik ben van belgie , en ken lowlands nie echt , welke groepen komen daar zoal ???
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:59
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Arachnea schreef op 03-08-2003 @ 15:29:
ik ben van belgie , en ken lowlands nie echt , welke groepen komen daar zoal ???
http://www.lowlands.nl/

Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:30
Marcoadam2000
Marcoadam2000 is offline
Citaat:
jeetje ... wat ben jij voor Pino !!
je lijkt me echt zo een hoog opgeleid ventje met zo een rond brilletje en zich de hele dag druk maakt om het millieu en de hele dag troep van de grond aan het oprapen bent van andere om de wereld schoon te houden !!
get a live en praat normaal of ga bij de regering solliciteren.
wat is jou muziek smaak .. laat me raden .. klassiek ? bach ?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:54
Verwijderd
Nee hoor, maar toch ga ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:57
Thomas
Thomas is offline
Je zult mij daar nooit tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:23
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Marcoadam2000 schreef op 05-08-2003 @ 21:30:
jeetje ... wat ben jij voor Pino !!
je lijkt me echt zo een hoog opgeleid ventje met zo een rond brilletje en zich de hele dag druk maakt om het millieu en de hele dag troep van de grond aan het oprapen bent van andere om de wereld schoon te houden !!
get a live en praat normaal of ga bij de regering solliciteren.
wat is jou muziek smaak .. laat me raden .. klassiek ? bach ?
Ochlocraat doet me denken aan die gast van "A beautiful mind". Da's zo'n hoogbegaafde wiskundeknobbel.
Maar goed, tja, ik sluit me bij je aan.

Citaat:
SisterOfMercy: Ik krijg altijd diarree van lowlands.. Zelfs als ik er niet ben.. Ik ben al 10 jaar lang iedere keer niet gegaan, dus daar kan het niet aan liggen..
Whehehehe Jij krijgt er spetterpoep van?
Reageren

Regels voor berichten