Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Ochlocraat heeft inmiddels een paar zeer goeie argumenten genoemd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ben ik de enige die niet van trance houdt?' etc. etc. Ik zie 't nut van je topic niet in... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tentfeesten, die zijn pas erg ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
slechte muziek... valt over te discussieren, meningen verschillen nou eenmaal is achteraan prima hoorbaar en vooraan nog veel beter maar beschadigd je gehoor niet meteen grote berg afval; ja, linkse sp-ers, weinig crowdsurfen: de eerst edie dat op lowlands doet mag het terrein binnen het half uur verlaten, anders word je eraf geschopt door security. Is best wel verboden daar. Dus valt allemaal best mee hoor. Het gaat allemaal om de gezelligheid. En reken maar dat het daar gezellig is!
|
Verwijderd
|
Lowlands vind ik ook dit jaar weinig vernieuwend. De bands zijn voorspelbaar en we hebben niet echte verassingen en een slechtere line up dan de festivals om ons heen. Daarbij wordt je verneukt waar je bij staat qua prijzen. 10 euro duurder als vorig jr. en dan nog het eten en drinken. Verder vind ik het Nederlandse publiek niet echt leuk, want we kennen teveel Avrils en Kellys die naar Lowlands gaan, maar toch ga ik. Volgend jr. maar naar Engeland!@#^&*(!!!!1
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vraag me dat al zo lang af |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Uit veiligheidsoverwegingen dus. |
![]() |
|
ik vind kamperen onzinnig: waarom zou je jezelf kwellen door vrijwillig op 2 vierkante meter te gaan zitten op een veld vol stinkende, afvalproducerende, bierzuipende jeugd om vervolgens je oren te kwellen met meerendeel herrie ( niet alles btw)
ik zou er geld voor VRAGEN om er naar toe te moeten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, ik vind het wel leuk om een festival op tv te zien of op de radio te horen, maar wat mij betreft zijn er daar té veel mensen om lijfelijk aanwezig te zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
T kan mij weinig boeien...als je je aan elk klein ding waar je zelf geen waarde aan hecht je druk zou moeten maken, heb je een nogal uitzichtloos leven en kom je bij mij in de boeken staan als een ongelooflijke aanstellerige zeur.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je lijkt me echt zo een hoog opgeleid ventje met zo een rond brilletje en zich de hele dag druk maakt om het millieu en de hele dag troep van de grond aan het oprapen bent van andere om de wereld schoon te houden !! get a live en praat normaal of ga bij de regering solliciteren. wat is jou muziek smaak .. laat me raden .. klassiek ? bach ? |
![]() |
|||
Citaat:
Maar goed, tja, ik sluit me bij je aan. Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|