![]() |
|
Nieuwe rage in amerika is nu ook in nederland
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/t...amsterdam.html http://www.dominiek.be/index.php?itemid=644 Met een groep mensen op het internet afspreken om ergens iets geks voor een korte tijd te doen. Zullen we er hier ook 1 organiseren ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik hoorde erover tijdens teletekst checken, op Ned 2 was radio 1.
Ik vind het wel een erg koel iets. Het heeft iets meligs en iets geheimzinnigs. Alleen gaat het idee erachter verloren als men er hier een organiseert. En dat van Jon fotograferen, sorry maar dat lijkt wel erg op datgene uit de link en is niet bijster origineel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
bleh, iedereen kent t nou , dan is t echt niet koel meer; ipv dat mensen denken WAT DE F*CK?!?!?! WAT IS DAT?!?!? denken ze, goh flashmobbers...zou ik de rode of de blauwe handdoek kopen?? ofzo...
jammer dat t zo opgeblazen is, anders was t wel vet
|
![]() |
Ik dacht ook meteen al "DAT MOETEN WE MET HET HELE FORUM DOEN!!!!".
![]() Amsterdam, weekend, dan kom ik. ![]() Hmmm, ik stel voor dat we Schiphol lamleggen. We gaan naar Schiphol, en aan alle balies vragen naar een kaartje naar een onmogelijke bestemming... een boerenlullenvliegveldje in Rusland ofzo. ![]() Of we gaan een trein aanbidden op het centraal station (Amsterdam). ![]() Of we gaan heel erg overdreven zitten bidden, zoals sommige moslims dat doen. Midden op de Dam, en Jon moet onze voorganger zijn. ![]() |
![]() |
|
Waarom doen we het dan niet?
Als iemand nou gewoon iets voorsteld (datum/plaats) en gewoon kijken wat er van komt... maar: er moeten wel meer reacties komen van mensen hier op het forum want als het er maar hooguit een stuk of 30 zijn die er nu gereageerd hebben en de helft er maar van komt op dagen: is een beetje voor schut natuurlijk
|
Als alle leden van het forum meedoen dan hebben we dik 34.000 man dan kum je wel een mooie flash- mop organiseren.
![]() ![]() ![]() Met z'n allen naar een moskee gaan en daar een paar uur gaan bidden ![]() Of op een schoolplein als de school is begonnen met z'n allen een feestje gaan bouwen ![]() 34.000 man heb je nog niet zo snel weg ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een nieuw idee! Flash-Forummen! Of Forum-Mobben! Ik, als geestelijk forumleider, stuur PMs naar alle niet-Forumbazen om op een bepaalde tijd op een bepaald forum threads en posts te posten over een belachelijk onderwerp! Bijvoorbeeld '10/8 13.00 uur Eten & Drinken "waar vind ik dinosaurusvlees?"'
|
![]() |
|
ik weet wel een leuke
op 't station in eindhoven ofzo iedereen die meedoet komt in zwarte kleren en een zonnebril op. en precies op een bepaalt tijdstip gaan we doen alsof we security zijn en een willekeurig iemand (niet in 't zwart) bewaken steeds erbiuj blijven enzo. of: allemaal op een bepaald tijdstip in het station ergens naar staan te kijken maakt niet uit wat. en 5 min later ofzo met zn alle gillend het station uitrennen zo hard als je kan en buiten op de grond gaan liggen alsof je beschoten wordt ![]() lijkt me keigrappig
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ben ik nu echt de enige die het compleet nutteloos vind?
![]() Volgens mij zijn er tegenwoordig veel mensen met veel te veel vrije tijd. Als ze toch niks beter te doen hebben, kunnen ze even goed mijn huis komen schoonmaken. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
De Kantine |
Ah, l'amour... c'est comme saai #appendix B Rivka | 500 | 05-05-2010 00:02 | |
De Kantine |