Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier staat een topic met een aantal ervaringen van andere forummers.
Ik weet niet of dat de ervaringen zijn die je bedoelt, maar misschien heb je er iets aan. ![]() Weet je ook een beetje hoe het komt dat die psycholoog niet helpt? Kan het aan je houding liggen, (sta je er niet voor open, of niet voor 100% achter?), ligt het aan hem/haar, of kan er een andere oorzaak zijn?
||
Citaat:
Bij die psycholoog had ik het idee dat ik niet alles kon vertellen. Ik wist ook niet wat ik wel moest vertellen en op veel van haar vragen had ik ook geen antwoord. Ze kwam ook op me over alsof ze dacht dat ik een vervelende puber was. Aan het begin stond ik er voor open, maar na dit hoeft het niet meer met zulk soort mensen ![]()
|
Een ander ding met die psycholoog was dat ik er altijd met heel veel tegenzin naar toe ging. M'n ouders moeten de kosten daarvan vergoeden en dat vind ik ook vervelend omdat het naar mijn idee nooit gaat helpen. Zeker omdat ik gewoon geen makkelijke prater ben, zelfs niet bij mensen die ik al heel lang en goed ken.
Ik heb wel het idee dat als ik dat eenmaal wel kan, het al een stuk beter zou gaan maarja, zoiets leer je niet zomaar. En als ik dan een keer een hoop eruit gooi heb ik daar naderhand spijt van. Dan voel ik me alleen maar kwetsbaarder omdat andere mensen dan teveel van mijn angsten weten, plus dat ze precies weten hoe ze me kunnen kwetsen. Maar er helemaal alleen weer bovenop komen is ook lastig, omdat ik dan, hoe zeg je dat, mn gedachten niet kan toetsen, als het ware.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Slaapstoornis voorbode voor depressie Troy McClure | 17 | 13-12-2009 09:50 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Psychologie |
Placebo-depressies Mr_Akkerhuis | 31 | 07-04-2004 11:27 | |
Psychologie |
Burn-out en/of depressie. Verwijderd | 12 | 07-12-2003 16:33 | |
Psychologie |
de psychologie van depressie fruitmand | 10 | 25-10-2002 19:02 | |
Drugs & Alcohol |
'Frequent marihuanagebruik leidt tot depressie' Onzekere Derk | 7 | 07-02-2002 23:40 |