Citaat:
M n M schreef op 09-08-2003 @ 10:28:
Met je VWO diploma heb je helemaal niks. Dat ten eerste, want mensen denken altijd dat VWO heel wat is maar meer een indicatie van intelligentie en concentratievermogen is het niet.
|
Helaas is dit wel waar.
Via een uitzendbureau zou je eventueel wel aan een administratief baantje kunnen komen, alleen vrees ik wel dat je toch ervaring/kennis nodig hebt. Maar dan nog, er zijn niet veel bedrijven die zitten te wachten op iemand die er slechts 1 jaar komt, toch?
Verder, zonder een vervolg diploma of (vaak belangrijker nog) ervaring kom je niet ver. Dus dat wordt werk doen waar voor je geen diploma nodig hebt: in de supermarkt en verkoper (incl. kassa, wat je dus niet meer wilt doen), in de horeca, schoonmaken (verdient best goed maar fulltime lijkt me minder 'leuk') en verder weet ik even niks meer want ik heb geen idee wat jij leuk vindt.
Maar goed, je kunt altijd proberen te solliciteren (bij bedrijven of iets dergelijks die jou interesseren), vacatures bekijken op internet/ in de kranten en bij veel uitzendbureaus in te schrijven, misschien vind je nog wat leuks.