Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 19:46
Bezz
Bezz is offline
(lang verhaal)

Ik zit een beetje in een rotsituatie.. sinds ongeveer 2 maanden heb ik heel erg leuk contact met een jongen, we hebben echt al super vaak met elkaar gezoend en meer, maar toch is het nog steeds vaag of het nou wat is.

Toen het nog maar kort aan de gang was heb ik het hem wel eens gevraagd, van 'goh, hoe zit het nou', toen hoorde ik dat hij me leuk vond maar geen verplichtingen wilde.. toen had ik zoiets van hmm, laat maar dan. Toch hebben we vaak weer wat afgesproken en het erg vaag erg leuk gehad, een beetje op de verkeringmanier zeg maar. We hebben het toen er een hele tijd niet over gehad over hoe het nou in elkaar stak... want ik had zoiets van: het is leuk voor nu, en ik zie wel hoe het loopt.. want ik ga namelijk aan de andere kant van het land studeren en hij blijft hier. Toch hoorde ik dat hij tegen mensen had gezegd dat ik zijn vriendin was, dus dat vond ik weer erg vaag (heb ik het nog niet met hem over gehad overigens)

Nou had ik hem dus afgelopen week opgezocht toen hij op vakantie was met vrienden, het was gezellig, er is ook weer wat gebeurd maar toch maakte alles mij erg onzeker. De eerste avond hadden we een hele tijd gezoend enzo, en de tweede avond ben ik gewoon gaan slapen zonder iets tegen hem te zeggen (stom, stom, stom!).. de volgende dag vertrok ik toen alweer..en toen heb ik hem daarna nog een smsje gestuurd, maar nog steeds niks gehoord..ik weet dat het aan mezelf ligt, ik ben stom geweest door bot tegen hem te doen...maarja, deze hele situatie maakt mij gewoon onzeker, hoe kan ik dat hem duidelijk maken? En hoe weet ik nou wat hij wil? Ja, door met hem te praten..maar mijn introducties beginnen volgende week al, en dan zie ik hem heel erg lang niet. En nu is hij nog lekker op vakantie, dus wie weet wat hij allemaal uitspookt..bah, ik baal er zo van!

iemand tips??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 19:54
Nona
Nona is offline
Vraag hem gewoon duidelijkheid. Maakt niet uit of dat face to face, via sms of telefoon ofzo is, je kan het altijd vragen. Ik denk uit je verhaal eigenlijk een beetje op te maken dat hij je aan het lijntje houdt en je gebruikt. Als hij zomaar occasionally zegt dat jij zijn vriendin bent en er voor de rest geen blijk van geeft zegt hij dat denk ik alleen maar als het hem uitkomt.

Vragen dus. En als hij het niet meer weet, nergens op rekenen.
Oud 07-08-2003, 20:21
deesmees
deesmees is offline
beetje voorbarig om dat te zeggen,maar vindt hem een eikel a;s ie nu niet gewoon antwoord,zou zeggen bel hem op of ga langs!!!!! dan weet je het meteen
Oud 09-08-2003, 10:10
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
*herkenbaar*
*komt lang verhaal*
Had een jongen leren kenne op een feestje en naja daarna praatte ik wel eens met hem op msn en ook over vriendjes ed en hij wou ook nog niets want dan kon die zn gang niet gaan zeg maar, toen met carneval met hem gezoend, drna super leuk contact gekregen met koninginnedag weer gezoend ander feest weer gezoend en toen kreeg ik opeens de mededeling van een vriend van hem en diek ook ken dat ik zijn hart brak dus ik dacht uuuuuuuh owkej, mr ja ik had hem dus al laten lopen na koninginnedag enzo maar ja nu ist weer feest 3 avonden met hem gezoend gistern zei die zelfs dat ie van me hield en dat hij helemaal van mij was enzo dus moet vandaag mr eens even met hem praten
Reageren

Regels voor berichten