Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 18:20
vedetje
vedetje is offline
ik ben niet echt ervaren met tarot, en ik heb zelf een stel kaarten, en ik trek iedere keer dezelfde kaar, nl kaar X, het rad van fortuin...

kan iemand me helpen?
hoe leg je die kaart uit? en hoe komt het dat ik iedere keer dezelfde kaart trek?
Oud 19-08-2003, 20:33
hellion
hellion is offline
probeer eens met google te zoeken...

maar volgens mij krijg je toch meestal een redelijk oppervlakkige uitleg bij de kaarten die je koopt of is dat niet bij elke?

op zich redelijk nutteloze reply
Oud 19-08-2003, 22:02
Verwijderd
Doe je speciale leggingen? Trek je alleen deze kaart of in combinaties met andere, met tarot draait het vaak niet om 1 aparte kaart maar om de combinatie en ligging ervan.

Maar goed, de kaart op zich: Deze kaart staat symbool voor de wet der vergelding - of het karma - het verwerven van wijsheid door geleidelijke ontwikkeling en de grilligheid van het lot.
Het Rad van Fortuin kan verwijzen naar een plotselinge verandering, meestal ten goede, die eerst problemen of een terugval veroorzaakt en uiteindelijk voordeel brengt. ook het resultaat van vroegere inspanningen

Maar waarom heb je tarotkaarten en helemaal waarom trek je kaarten als je ze niet kunt lezen?
Oud 22-08-2003, 12:34
Justastranger
Justastranger is offline
misschien heeft slimmerd ze gekregen bij MBS?
Oud 22-08-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Justastranger schreef op 22-08-2003 @ 13:34:
misschien heeft slimmerd ze gekregen bij MBS?
Maar die serie is nog niet compleet, dus waarom trek je dan een kaart uit een serie die niet compleet is en daar zit uitleg bij.
Oud 22-08-2003, 15:34
vedetje
vedetje is offline
ik heb ze gekregen van men vader (staan afbeeldingen van een werken van een kunstenaares op, dus vond ie ze wel mooi)

ik weet niet of ik erin geloof, maar dus trek ik gewoon soms eens een kaart, zonder specifieke vraag of zo, en ik trek iedere keer dezelfde kaart

er zit idd een beetje uitleg bij, maar het is heel erg vaag en bovendien in het engels, dus dacht ik dat hier mss iemand iets meer kon vertellen, ik heb eens gekeken op google en nu weet ik dus een beetje wat de kaart betekent, maar wat ik niet snap is dus wrm ik altijd dezelfde kaart trek
Oud 22-08-2003, 18:14
Verwijderd
Ja, wat denk je zelf? Waarschijnlijk zit er een boodschap achter, denk je niet? Lijkt me toch vrij duidelijk. Of je moet beter schudden
Advertentie

Regels voor berichten