Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vergeet ze ook regelmatig in te leveren bij de kassa, als ik twee maand later met een bonnetje aankom halen ze het daar gewoon langs de scanner en voilà, geen probleem...
Maar ja, misschien verschilt het per supermarkt... Ik denk niet dat de C1000 het morgen of overmorgen zal weigeren hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Je kan je flessenbon later inleveren, maar wel bij hetzelfde filiaal waar je hem gehaald hebt. Dit is tenminste bij de AH zo. De maximale tijd weet ik niet, maar ik kreeg pas een bon van 3 maanden oud en die pakte ook nog (zit achter de kassa van de AH in Dordrecht) dus ik denk wel dat je bon nog geldig is
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Welke goede doelen steun jij? Konijn | 61 | 16-03-2007 15:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Hein Topic JCL | 500 | 06-04-2006 08:59 | |
Lifestyle |
Schrikbeeld van de dag Otis | 430 | 10-09-2005 09:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar columnwedstrijd: De jeugd van tegenwoordig Esther | 49 | 10-03-2005 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wordt de winnaar van de columnwedstrijd? Ieke | 134 | 03-03-2005 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Flessenbon Ieke | 0 | 03-02-2005 23:57 |