![]() |
|
Lees ff onder deze link
(het zijn 9 kolommen) ik denk dat dit niet de goede manier van aanpakken is. zo krijgen we weer amper een oogst door de droogte... maar wat is volgens jullie de juiste oplossing voor deze droogte, die wel wat minder wordt in de komende dagen??
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het hypocriet... er worden in deze tijd veel zwembaden verkocht, oh wat mooi, maar die zwembaden moeten ook nog gevuld worden... ik begrijp dat mensen verkoeling willen hebben, maar dan kunnen ze beter naar zee gaan ofzo, want een zwembad vullen met gewoon water... nah, dat mogen van mij de boeren wel gebruiken voor hun land, hoor. Maar hebben die boeren geen regenwater? Wij besproeien onze tuin ook met regenwater, eigenlijk doen wij heel veel met regenwater. En da's nog niet op.
|
![]() |
|
Je heb ook van die gekken die juits met dit weer hun auto's gaan wassen...dat zou ook verboden moeten worden, ga dan even naar de wasserette of rij gewoon een paar weken met een ietswat vieze auto rond
|
Verwijderd
|
Als ik zie dat in de fabriek waar ik werk een ganse dag door water door de groenten gespoten wordt, vraag ik me eigenlijk af waarom ik de moeite doe minder lang onder de douche te staan.
Ik weet dat het drastisch klinkt, maar ik denk wel dat ik een punt heb. Maar daarom ga ik het niet laten om verdere pogingen te doen tot waterbezuiniging. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|