Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik hou zelfs meer van mn huidige vriend. Ik heb van mn ex gehouden (misschien nog steeds wel op een bepaalde manier) Maar houden van is denk ik bij elke partner wel een beetje anders. Ik weet nu (sinds mn huidige partner) wat houden van in de manier van liefde is. Bij mn ex was dat meer als een manier van vriendschap.
Het is echt niet zo dat je maar een keer van iemand kan houden en daarna niet meer. Dat is wat liefde zo mooi maakt. |
![]() |
||
Citaat:
de beruchte "kunnen we niet vrienden blijven?"..."ik zie je nu meer als een broertje"etc etc "ik hou niet van je op die manier!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus als je jong bent en als de verliefdheid over is kun je geen relatie meer met mekaar hebben ook al houd je van degene. Nou dan stelt houden van niet zoveel voor in jouw ogen of je weet niet echt hoe het voelt om van iemand te houden.Dan laat je degen niet zomaar weggaan omdat je geen kriebels meer voelt.
||
Citaat:
dus je meot het maar aanhouden op je 14e..omdat je nog wel van em houd..hoelang zou je dat volhouden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() de meeste 14 jarige hebben net hun eerste zoen achter de rug , de meeste 14 jarige hebben geen relatie maar verkering en jaah daar draait het wel om verliefd zijn. Maar jonge mensen kunnen wel een relatie hebben waar na een tijd verliefdheid geen grote rol meer speelt. En met jonge mensen bedoel ik "bijna volwassenen".
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
houden van..? Tiño | 37 | 20-05-2005 23:32 | |
Psychologie |
Zelfhaat en Houden Van...? Anno 1986 | 20 | 15-06-2004 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Hoe snel kan je van iemand gaan houden? Woestijnpinguin | 25 | 09-05-2004 08:48 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met houden van en verkering zonder houden van.. Some | 11 | 13-12-2003 09:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat is 'houden van'? Verwijderd | 27 | 28-08-2003 14:27 | |
Psychologie |
2 soorten houden van? Preaper | 23 | 30-12-2002 18:13 |