![]() |
|
![]() |
Een bedrijf logo
Dudes, ik ben bezig met het opzetten van de Website van mijn bedrijf, en zoek een graff achtig internet logo. als er mensen handig zijn met paint shop is dat ook mooi! Als er iemand is die mij daarmee wil helpen, staat er uiteraard wat tegenover (daar zullen we het over hebben). Als de samenwerking mij bevalt is er ook de kans dat je meer opdrachten van mij of mijn klanten krijgt, dus een exstra zakcent(geen verkleinwoord!) is zo verdient De naam is Chill creations (.com optioneel) enkele voorbeelden met mijn gevoel erover kan ik je emailen als je geintreseerd bent. het is heel simpel, een grotere C bij chill omringd door de ethernity pijltjes van het kledingmerk pnb nation (google), in rood en blauw, een beetje zwart. (zie voorbeeld)Maar precieze dingen hoor je in de email, op msn, en als jij iets heb gemaakt kan ik daarop reageren. Ěk reageer sneller bij mensen die er email meteen een kleine voorbeeldje van hun art sturen Dus als er mensen zijn met tijd, en intresse, meld je garne hieronder, alvast bedankt de enige eerste chill Chill creations.com cufaddaw@hotmail.com
|
![]() |
|
|