Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik kon niet naar PP omdat ik dan teveel school zou missen het feit dat ik teleurgesteld ben dat cave-in wel op PP was maar niet op LL heeft niets te maken met het feit dat ik niet wist dat ze kwamen ![]() als ik de keuze had weet ik echt wel waar ik liever naartoe was geweest hoor, dus maak je maar geen zorgen
||
Citaat:
Ik bedoel, met lowlands, neem aan dat je Donderdag bent weggegaan en vandaag teruggekomen. MIs je 3 dagen. Als je vrijdag weg was gegaan (ik weet dat je vandaag teruggekomen bent) had je 2 dagen gemist. Met pukkelpop had je er ook 2 of 3 gemist. Dus dat is bullshit wat je hier neerpent.
||
Citaat:
PGMG heb ik geeneens gezien...net als vorig jaar ![]() ![]() |
![]() |
|
Copypastelalala
Het was supervet, ik kon geen traan om die regen laten, interesseerde me eerlijk gezegd weinig omdat ik toch nog nooit een festival zónder gehad heb dus ik ben het gewend. Thrice, Matchbook Romance en Poison the Well vond ik fantastisch, Staind was zó emo en zo mooi, Heideroosjes weten dondersgoed hoe ze een publiek moeten vermaken, Foo Fighters erg jeugdsentiment, speelden heel goed, TMV ENORM irritant, no way dat ik die ga zien in de Melkweg, wat een schijtband zeg, BloodBrothers ..tja..krijscore (wel vette podiumpresentatie btw) Sparta wel aardig, leuk om naar te luisteren/kijken, Sum41 supervals, Adema erg slecht en vieze blubberbuik en net-niet, Gazzoleen ook best slecht maar ging wel leuk met het publiek, All American Rejects drie keer niks, Rancid niet de moeite waard om naar te gaan kijken dus niet gezien, BoySetsFire was als altijd *liefde*, Pennywise heeft een 'beetje' voor me afgedaan ("laat me die middelvinger zien YOW") , had er meer van verwacht, Limp Bizkit was hersenloos de laatste Pukkelavond vieren, Lagwagon was heel raar om -eindelijk- te zien, vond wel dat ze beetje snel door de setlist heen raceten, kokosnotenliedje van Leon was aandoenlijk ![]() T was gewoon vet.
|
http://www.goformusic.be/nl/live/bands.asp?theid=17
Van elke band de bijzonderheden tijdens het concert en veeeeeeeeeel fotos van de optredens. |
![]() |
|
ha, ik ben ook geweest, samen met ameliepoulain, en twee niet-forummers. maar we zijn eerder weggegaan, niet echt goed voorbereid op de regen en daarna waren al onze spullen nat, inclusief doorweekte tent. behoorlijk stom, eigenlijk. maar dit was pas mn eerste grote festival, volgend jaar zal ik me maar wat beter voorbereiden.
bandjes die ik nog wel heb gezien. the coral waren erg, erg kewl. echt leuk dat ze een lang geimproviseerd nummer speelden van 20 minuten, waar ik eigenlijk had gedacht dat ze 10 korte nummers zouden spelen. ze maakten er een echte show van, en dat was leuk om te zien. meteen maar een shirtje van gekocht ook. turin brakes vond ik een beetje saai. we hadden niks dat we wilden zien en gingen daarom hier maar heen. na een paar nummers had ik het wel gehoord. spinvis was, zoals ik al bang was, veel en veel minder als op de cd. wel leuk om gezien te hebben, en de xylofoonsolo was megavet, maar erik de jong zélf kwam heel onsympathiek over en de hele band die hij had meegenomen was volgens mij meer om op te scheppen dan om daadwerkelijk zijn nummers mee uit te voeren. tegenvaller. staind is gewoon niet mijn muziek. bij rancid had ik het echt naar mijn zin, kwam misschien ook omdat ik stoned was. eigenlijk houd ik niet zo van punk. lamb was geweldig om te zien. ik stond samen met amy helemaal vooraan, en fuck, wat kan dat mens zingen ! het publiek was laaiend enthousiast en dat verdiende de band ook, want ze waren erg goed, veel beter dan ik had verwacht. na lamb nog een klein stukje mogwai gezien, en dat klonk wel oke, maar niet lang genoeg geweest om echt iets over te kunnen zeggen. tweede dag. de soledad brothers waren op zich wel leuk, maar redelijk gay. het betere was dat we na hun optreden wel gelijk de beste plaatsen hadden voor de black keys. dat was echt de vetste band van het hele festival, geweldig hoe ze het publiek plat speelden. ik stond met open mond te kijken, terwijl de prachtigste solo's elkaar snel opvolgden. geniaal ! daarna heel even bij de raveonettes gaan kijken. die waren best vet, maar we moesten weer snel terug omdat the kills toen begonnen. die vond ik ook tegenvallen. allereerst was de drumcomputer irritant, ten tweede ook de stukjes tussen de nummers door ("hand" van het album keep on your meanside) waardoor er ook geen enkel contact was met het publiek. ten derde deden de beide kills nogal overdreven uitdagend tegenover elkaar, en ten vierde had de man al een kwartier het eerste nummer lopen spelen voordat de show uiteindelijk begon. nee, the kills vond ik kut. daarna gingen we dus weg. starsailor, beck, goldfrapp, grandaddy, pj harvey, limp bizkit, eels, the mars volta, heideroosjes, radio 4, en 2 many dj's gemist. ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|