![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door spacegirl (10-01-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ehh het was iig niet "het"... maar het handwerk dan ![]() het was op een schoolfeest, toen was daar toch bijna niemand... alleen er konden leraren komen en dat was dus wel spannend!!
|
![]() |
Sinds ik een 'nieuwe' vriend heb, hebben we wel meer spannende dingen gedaan. Op de zolder bij zijn ouders, toen zn zusje ineens naar boven kwam. Op de slaapkamer van mijn beste vriendin toen we daar met een groep vrienden sliepen, iedereen sliep toen wij gingen sexen. In de trein... dat gaf ook wel een kick, zeker aan te raden!
|
Verwijderd
|
OP vakantie in Spanje, buiten tegen een muur aan. Op Werchter in de tent, het 1e jaar kwam er iemand binnen die zei dat we maar gewoon door moesten gaan en naast ons kwam liggen om te maffen, dat hebben we toen ook maar gedaan ook
![]() ![]() |
![]() |
|
Handwerk op een schoolplein denk ik... 's Avonds maar t was nog licht, en er waren mensen verderop. Ook mondwerk gedaan en vastgebonden met handboeien aan een klimrek toen
![]() En neuken alleen in Griekenland op een "vreemde" plaats, onder de olijfbomen. Verder doen we t niet als er mensen bij zijn oid...
|
![]() |
in de intertoys bij de spelletjes en magic kaartjes waar we even aan het kijken waren, maar toch ook wel vreselijk geil waren, omdat we elkaar de hele dag aan het opgeilen waren.
diezelfde drie dagen (in amsterdam) ook nog artis, een japans restaurant, het vondelpark, buiten op het terras van het hardrock cafe en eigenlijk gewoon de hele drie dagen door waar we dan ook waren. allemaal handwerk, allemaal overdag ![]() we waren wel zo beschaafd de dingen naast handwerk gewoon op onze hotelkamer te doen. edit omdat ik de rondvaartboot vergeten was, dat was pas echt bizar, omdat we namelijk door zo'n ouwe duitser bekeken werden en dat iets te laat in de gaten hadden.
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 09:58. |
![]() |
|
![]() |
Zwembadhokjes,
Tuin, Strand overdag (handwerk) Strand s nachts (het echte werk) Sauna (maar te krap) Trampoline (handwerk en mondwerk) Gezamenlijke douche van goedkoop hotelletje Badkamervloer Niet echt heel spannend allemaal...tuin was onlangs, en dat was wel heel leuk, omdat ik niks onder mijn jurkje aan had en daardoor mijn vriend super en supergeil was. Het hadden het binnen kunnen doen, maar we deden het buiten. En 5 minuten later kwam een vriendin...ghe!
|
![]() |
Tsja, ik heb op een heleboel spannende plekken handwerk gedaan. Veel portiekjes, een keer achter een bushokje, in een steegje en 's avonds op een schoolplein.
De meest spannende keer was wel dat ik een meisje bij mij handwerk deed in een drukke treincoupé. Zij had haar jas over zichzelf heen gedrapeerd. De krant op mijn schoot verhulde dat andere reizigers mee konden kijken. Heb goeie herinneringen aan treinreizen wat dat betreft ![]() Verder mondwerk in de duinen, en the "full thing" in een tentje op Lowlands, vlak naast tig andere tentjes waarin ongetwijfeld weinig anders gebeurde.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |