Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meestal nies ik in mezelf, 't is dan wel een nies maar niet met snot- of spuugspetters overal. Wanneer ik echt heel plotseling moet niezen, sla ik meestal snel m'n hand voor m'n mond om spuugspetters tegen te houden.
Ik nies de laatste tijd wat vaker dan normaal; een keer of 4 in drie dagen, gok ik. |
![]() |
|
Meestal niet echt vaak. De laatste dagen wel vrij vaak: ik was nogal verkouden.
Ik hou eigenlijk altijd m'n hand voor m'n mond, iets wat trouwens wel eens tot vrij onsmakelijke taferelen kan leiden; daarom draag ik vaak ook een katoenen zakdoek bij me. Ik weet ook wel dat papieren zakdoekjes hygiënischer zijn, maar ze zijn a) niet stevig genoeg, en b) het snuitcomfort is nihil vergeleken met een katoenen zakdoek. ![]()
Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 22:20. |
![]() |
|
ja ,meestal laat ik het gaan,maar in die muffe oude school lokalen heb ik vaak de neiging te niezen,net wanneer het stil is, opzich geen probleem,maar mij gebeurt het net iets te vaak...
|
ja, ik nies vaak. Allergieën, hooikoorts ed...
![]() enneh... ik heb een heel "droge" nies, dus het "spat" er niet echt uit. Maar ik ga het niet inhouden. Schijnt heel slecht te zijn. Alleen als ik bij n klassiek concert ofzow ( ![]()
|
Een paar keer per dag, maar de laatste jaren moet ik vooral in de zomer vaker niezen over het algemeen. Lijkt een beetje hooikoorts te zijn
![]() Ik nies altijd met veel geluid: HAAAAATSJOE!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik houd altijd mijn hand dan voor mijn neus. ![]()
|
Ik moet best vaak niezen, dat komt omdat ik hooikoorts heb en redelijk vaak verkouden ben. Maar ik zit er niet zo mee, ik vind niezen namelijk een heerlijk gevoel!
![]()
|
Ik nies toch wel 1x per week, behalve de afgelopen 2 weken, toen was ik zwaar verkouden.
Ik heb allergisch voor stof in welke vorm dan ook en snuit dan mijn neus in papieren zakdoekjes, ja, dan blijf ik niezen..! Ik nies altijd gewoon hardop, behalve als m'n vriends ligt te slapen (in bed dus) en ik niet wil dat hij wakker word.
|
![]() |
Ik nies eigenlijk als ik verkouden ben. En ik ben heel netjes opgevoed, ik doe altijd m´n hand voor m´n mond. De bacteriën kunnen namelijk wel 8 meter verder ´terecht komen.´Iew! En aangezien ik het zelf ook fijn vind dat anderen hun hand voor hun mond doen als ze niezen, doe ik het ook.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
vaak een bloedneus.. ssjpan | 17 | 18-07-2006 12:27 | |
Verhalen & Gedichten |