Advertentie | |
|
![]() |
|
't Zit zo: Programs op de C-partitie, Bestanden incl de Documenten op de D-partitie. Format C gedaan en re-install. Mappen op D nog steeds beveiligd/geblokkeerd :/
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als je de bestanden wilt kunnen lezen en of verplaatsen (excl beveiliging natuutlijk) dan moet je hier ff kijken met het progje hier van heb je geen passwoord nodig. http://www.file-recovery.net/download.htm
|
![]() |
|
Geen inloggen als Administrator en dan de betreffende mappen de security properties wijzigen, toegang geven aan Everyone en dat inheriten (dus recursive die rechten opleggen aan alle onderliggende directories).
Administrator zie je iig als je met Safe Mode boot.
|
Daartoe moet je meen ik wel eerst Simple Sharing of iets dergelijks uitzetten. Ik weet even niet waar ik die kan vinden, maar ik zal even zoeken (want bij mij staat ie in deze install ook nog aan).
Oh ja, dat kan dus alleen met Win XP Pro (en hier dus ook niet).
Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 08:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Maar wil hij de data nou weg of juist behouden? Als hij alles weg wilt, kan hij die D partitie in Windows XP zelf formatteren natuurlijk.
Of hoopte hij door een verse install dattie wel zomaar weer toegang zou hebben? Dat gaat helaas niet op. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Op aanraden van methuselah heb ik me dan maar geregistreerd.
Voor ik alle antwoorden eens uitprobeer, dacht ik van eerst eens juist uit te leggen wat het probleem is. Ik heb mijn windows opnieuw geinstalleerd vanwege veel rommel tussen mijn programma's en een aantal prob'kes. Nu, ik heb twee partities, een c-partitie voor de programma's en een D-partitie voor mijn documenten. Die d-partitie heb ik in windows ingesteld als zijnde de map 'mijn documenten', en daardoor kan je dus mappen instellen als persoonlijke mappen om pottekijkers buiten te houden. Ik heb dus voor te formateren eerst die d-partitie terug vrijgegeven (dus ze was niet langer 'mijn documenten') en daarna geformateerd en geherinstalleerd. Maar achteraf kon ik dus op mijn d-partitie niet meer in de mappen die voordien 'persoonlijke mappen' waren (krijg foutmelding: 'toegang geweigerd'), de andere mappen op de D zijn wel normaal toegankelijk. Dat is dus het probleem, hoe of door wat het komt, weet ik ook niet goed. Ik kan er niet goed aan uit. Ik zou graag terug in deze mappen kunnen, of toch ten minste mijn bestanden uit deze mappen kunnen halen en backuppen of zo. that's the story... |
![]() |
||
Citaat:
Kan je me misschien even uitleggen hoe je juist de restricties kan opheffen voor alles, en dat kan doorgeven aan zowel alle bestanden als mappen ? Je mag me ook steeds mailen op koalakikker@hotmail.com Thx bij voorbaat !!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik kan via die administrator-toestand gedoe al terug aan mijn bestanden en alles is terug in orde, enkel moet ik nog een manier vinden om die mappen die beveiligd/geblokkeerd waren nu van mijn pc te smijten, liefst zonder format. Ideeën welkom :-) |
![]() |
|
|