Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je bent bij Starcraft pas een goede speler als je de rushes tot in perfectie beheerst (top van de ladder zijn de beste rushers en kunnen daarna ook nog een flink potje grading games spelen ![]()
||
Citaat:
k zegt niet dat k goed of slechtben, maar k kan top 1500 spelers tog best wel aan (aangenomen dat de rank echt is en niet met een cheatprogramma is gemaakt)
|
Als je in multiplayer in teams speelt, moet je ervoor zorgen dat jij met de Allies speelt en je partner met de sovjets of andersom. Als jij dan een chrono legionaire bouwt, dan teleporteer je die naar de basis van je partner (moet wel een menselijke speler zijn). Hij kan dan met zijn crazy ivan een bom erop plaatsen, en jij kan dan je chrono legionaire in de basis van de vijand teleporteren, en de rest van het verhaal lijkt me duidelijk
|
![]() |
|
![]() |
als iemand chrono coms maakt mot je prismtowers hebben... reageren t snelst...
spies werken weldegelijk als je ze goed gebruikt... (lijdt em af) ben altijd kenia, dus vliegtuigen gebruik ik wel (maar nooit 20 ofzoiets... ga meestal tot 8, soms tot 12) een leger van (elite worden ze wel) prism tanks met rocketeers en ifv's werkt het beste voor (latere) rush tip... chrono legionaires maken (3 ofzo) en met die (tactvol) zijn miners aanvallen... dan krijgt ie niet te horen: miner under attack multiplayer: sovjet en allies samen, dan crazy ivans in ifv's stoppen.. (van die nucleare bussen, maar dan goedkoper en zonder melding aan de tegenstanders) haat: cheaters... heb weleens gehad dat ik net een battle lab had en dat hij al 20 had van alle gebouwen en honderden units... dat kan nooit |
![]() |
||
Citaat:
ik gebruik france omdat g-guns wel een voordeel geven in de verdediging verder vind ik het een must om iig de allies te zijn (spysat, gaps, spies enz), en dan is france gewoon nummer 1 tankdestroyer heb je weinig aan sniper is ook niet zo super handig ik ben anti-vliegtuigjes dus korea valt zowiezo al af en para's zijn af en teo wel handig, maar is supermakkelijk om tegen te verdedigen die tactiek van crazy ivans plus chrono legionaires is wel nieuw voor me... keertje proberen ![]()
|
Wat ook handig kan zijn als je wordt aangevallen met een nucleaire raket of zoiets, is met je chrono legionnaires op je construction yard richten. Ze zullen door de de inslag van de raket (of iets anders) mogelijk worden gedood, maar je construction yard heeft geen schrammetje. Dit handigheidje kennen overigens veel mensen al, maar ach, ik dacht....zet em er toch voor de zekerheid bij
![]() |
![]() |
||
Citaat:
werkt vooral op mappen waar je aan het begin een nuclear power kan pakken met een engineer... die proberen ze altijd weg te schieten dus ff er voor zorgen dat je veels te veel power hebt, dan met zo een chrono en je patriots blijven rustig doorschieten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() dan moet iedereen haast wel blind zijn ![]() ![]() zoveel mogelijk langs de rand van de map vliegen, of over zoveel mogelijk ore, werkt vooral als je met orange of yellow speelt ![]()
|
|