Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 19:08
Stff
Stff is offline
zelf ga ik meestal voor de spy-tactiek, zo snel mogelijk chrono-commando's krijgen om een basis op te blazen
als dit niet lukt ga ik altijd voor een tank aanval, prismtanks icm ifv's (luchtverdediging) en zooi rocketeers

top 3 meest irriterende tactieken

1: mensen die alleen maar met vliegtuigjes aanvallen, zoveel ervan dat je je er nooit tegen kan verdedigen. deze personen kan je vaak gewoon niet aanvallen omdat ze altijd een super grote verdediging hebben (veel grandguns, patriots, shitveel IFV's en vaak een hele basis vol met rocketeers) zodat je er nooit doorheen kan komen

2: (voornamelijk op van die snel-bouw mappen) mensen die hun basis richting die van jouw bouwen... en als ze in de buurt zijn of allemaal grandguns plaatsen of nucleare powerplants neerzetten zodat je je eigen basis opblaast. naar mijn mening zeer zielig want je durft geen gewone slag aan

3: tank-rushers, mensen binnen een paar minuten in je basis staan met een zooi tanks.
Oud 23-07-2003, 21:09
Kirk22
Kirk22 is offline
ik hanteer de r'teer techniek vaak. gewoon lomp veel maken en de map controleren.

dan zijn harvesters slopen en wachten

irritant zijn die rushers ja
Oud 23-07-2003, 21:28
Stff
Stff is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 23-07-2003 @ 22:09:
ik hanteer de r'teer techniek vaak. gewoon lomp veel maken en de map controleren.

dan zijn harvesters slopen en wachten

irritant zijn die rushers ja
werkt ook jah, de ore velden onder controle hebben zeker in mappen zonder van die ore regenerade dingen
Oud 23-07-2003, 21:37
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Stff schreef op 23-07-2003 @ 22:28:
werkt ook jah, de ore velden onder controle hebben zeker in mappen zonder van die ore regenerade dingen
spies werken alleen tegen de cpu
Oud 23-07-2003, 22:49
dafelix
dafelix is offline
ik irriteer mij aan geen enkele tactiek,

zolang het geen CPU is, want die kan op 10 plaatsen tegelijk zijn

verder hanteer ik gewoon "veel bouwen" tactiec
Oud 24-07-2003, 00:34
Stff
Stff is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 23-07-2003 @ 22:37:
spies werken alleen tegen de cpu
neej hoor, vandaag 3 potjes gehad waar ik binnen 15min 2 complete basissen weggevaagd had met behulp van 4 commando's
Oud 24-07-2003, 00:35
Stff
Stff is offline
Citaat:
dafelix schreef op 23-07-2003 @ 23:49:
ik irriteer mij aan geen enkele tactiek,

zolang het geen CPU is, want die kan op 10 plaatsen tegelijk zijn

verder hanteer ik gewoon "veel bouwen" tactiec
computers zijn TE makkelijk, die doen echt altijd precies hetzelfde
Oud 24-07-2003, 08:35
tacidvs
tacidvs is offline
Rushes niet eerlijk? Je bent gewoon niet goed, zeg dat dan
Oud 24-07-2003, 19:28
-- Niodem --
-- Niodem -- is offline
idd, ieder zijn tactiek. Als je zin hebt om te rushen dan moet je dat doen, als het spel 't toch niet verbied --> iow: De mogelijkheid is er: Gebruik'm
Oud 24-07-2003, 20:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
-- Niodem -- schreef op 24-07-2003 @ 20:28:
idd, ieder zijn tactiek. Als je zin hebt om te rushen dan moet je dat doen, als het spel 't toch niet verbied --> iow: De mogelijkheid is er: Gebruik'm
Sterker nog.
Je bent bij Starcraft pas een goede speler als je de rushes tot in perfectie beheerst (top van de ladder zijn de beste rushers en kunnen daarna ook nog een flink potje grading games spelen )
Oud 25-07-2003, 19:37
Stff
Stff is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 24-07-2003 @ 09:35:
Rushes niet eerlijk? Je bent gewoon niet goed, zeg dat dan
k zeg alleen dat het niet leuk is

k zegt niet dat k goed of slechtben, maar k kan top 1500 spelers tog best wel aan (aangenomen dat de rank echt is en niet met een cheatprogramma is gemaakt)
Oud 27-07-2003, 17:34
LORD_BL
LORD_BL is offline
Als je in multiplayer in teams speelt, moet je ervoor zorgen dat jij met de Allies speelt en je partner met de sovjets of andersom. Als jij dan een chrono legionaire bouwt, dan teleporteer je die naar de basis van je partner (moet wel een menselijke speler zijn). Hij kan dan met zijn crazy ivan een bom erop plaatsen, en jij kan dan je chrono legionaire in de basis van de vijand teleporteren, en de rest van het verhaal lijkt me duidelijk
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:49
LB06
LB06 is offline
Ik erger me kapot aan de Ik ben Frankrijk ik ga heel snel heel veel Grandcannons en AA bouwen ik ik wacht tot iedereen elkaar heeft afgemaakt taktieken

Zelf vind ik het wel handig om met hondjes met bommen de basis in te rennen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:05
Verwijderd
rushers zijn poepvervelend.

amateurs
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:10
Xanatos
Xanatos is offline
met generals:
uberbasis opzetten met mega defence, en dan als je genoeg geld hebt 20 overlords bouwen
Oud 31-07-2003, 18:15
misterme
misterme is offline
als iemand chrono coms maakt mot je prismtowers hebben... reageren t snelst...

spies werken weldegelijk als je ze goed gebruikt... (lijdt em af)

ben altijd kenia, dus vliegtuigen gebruik ik wel (maar nooit 20 ofzoiets... ga meestal tot 8, soms tot 12)

een leger van (elite worden ze wel) prism tanks met rocketeers en ifv's werkt het beste voor (latere) rush

tip... chrono legionaires maken (3 ofzo) en met die (tactvol) zijn miners aanvallen... dan krijgt ie niet te horen: miner under attack

multiplayer:
sovjet en allies samen, dan crazy ivans in ifv's stoppen.. (van die nucleare bussen, maar dan goedkoper en zonder melding aan de tegenstanders)

haat:
cheaters... heb weleens gehad dat ik net een battle lab had en dat hij al 20 had van alle gebouwen en honderden units... dat kan nooit
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 18:27
Stff
Stff is offline
Citaat:
LB06 schreef op 31-07-2003 @ 14:49:
Ik erger me kapot aan de Ik ben Frankrijk ik ga heel snel heel veel Grandcannons en AA bouwen ik ik wacht tot iedereen elkaar heeft afgemaakt taktieken

Zelf vind ik het wel handig om met hondjes met bommen de basis in te rennen.
ik ben altijd france, maar bouw altijd pas later in de game 2 of 3 grandguns
ik gebruik france omdat g-guns wel een voordeel geven in de verdediging
verder vind ik het een must om iig de allies te zijn (spysat, gaps, spies enz), en dan is france gewoon nummer 1
tankdestroyer heb je weinig aan
sniper is ook niet zo super handig
ik ben anti-vliegtuigjes dus korea valt zowiezo al af
en para's zijn af en teo wel handig, maar is supermakkelijk om tegen te verdedigen

die tactiek van crazy ivans plus chrono legionaires is wel nieuw voor me... keertje proberen
Oud 31-07-2003, 22:29
LORD_BL
LORD_BL is offline
Wat ook handig kan zijn als je wordt aangevallen met een nucleaire raket of zoiets, is met je chrono legionnaires op je construction yard richten. Ze zullen door de de inslag van de raket (of iets anders) mogelijk worden gedood, maar je construction yard heeft geen schrammetje. Dit handigheidje kennen overigens veel mensen al, maar ach, ik dacht....zet em er toch voor de zekerheid bij
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 23:32
Stff
Stff is offline
Citaat:
LORD_BL schreef op 31-07-2003 @ 23:29:
Wat ook handig kan zijn als je wordt aangevallen met een nucleaire raket of zoiets, is met je chrono legionnaires op je construction yard richten. Ze zullen door de de inslag van de raket (of iets anders) mogelijk worden gedood, maar je construction yard heeft geen schrammetje. Dit handigheidje kennen overigens veel mensen al, maar ach, ik dacht....zet em er toch voor de zekerheid bij
i know, gebruik het altijd tegen die vliegtuig-lamertjes... verliezen ze in 1 keer stuk of 20-30 vliegtuigjes

werkt vooral op mappen waar je aan het begin een nuclear power kan pakken met een engineer... die proberen ze altijd weg te schieten dus ff er voor zorgen dat je veels te veel power hebt, dan met zo een chrono en je patriots blijven rustig doorschieten
Oud 02-08-2003, 22:57
Kirk22
Kirk22 is offline
je tegenstanders moeten wel erg stom zijn willen ze zich laten afmaken door 4 commandos dan wel een paar spies.
Oud 07-08-2003, 19:32
Stff
Stff is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 02-08-2003 @ 23:57:
je tegenstanders moeten wel erg stom zijn willen ze zich laten afmaken door 4 commandos dan wel een paar spies.
t werkt... af en toe heb je weleens 2 van die vriendjes die dan opeens in een 3 speler game gaan allien... zien ze je helicopter vligen en dan zeggen ze heel stoer van "no thats gonna kill us.." heli breng paar spies.. en opeens zijn ze dood door een paar commando's en dan kan jij leuk zeggen "guess that helicopter did kill you"
Oud 08-08-2003, 20:50
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Stff schreef op 07-08-2003 @ 20:32:
t werkt... af en toe heb je weleens 2 van die vriendjes die dan opeens in een 3 speler game gaan allien... zien ze je helicopter vligen en dan zeggen ze heel stoer van "no thats gonna kill us.." heli breng paar spies.. en opeens zijn ze dood door een paar commando's en dan kan jij leuk zeggen "guess that helicopter did kill you"
helicopters... als je die aan de grond krijgt bij vijanden dan zijn die vijanden of blind of stom
Oud 09-08-2003, 11:21
Stff
Stff is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 08-08-2003 @ 21:50:
helicopters... als je die aan de grond krijgt bij vijanden dan zijn die vijanden of blind of stom
deze 2 waren ook zeer dom .. vloog gewoon over het midden van de map en ze zagen het maar keken niet wat ik er mee ging doen

dan moet iedereen haast wel blind zijn , in 4 van de 5 potjes lukt het me om een heli met spies achterin een basis te krijgen
zoveel mogelijk langs de rand van de map vliegen, of over zoveel mogelijk ore, werkt vooral als je met orange of yellow speelt
Oud 09-08-2003, 11:24
misterme
misterme is offline
spies e.d. werken wel, als je et maar tactvol doet zoals ik al zei, zorg dat ie met iets anders bezig is
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 20:50
Verwijderd
tankdestroyers zijn underpowered.

die meoten een veel groter bereik hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten